Editörler : oto-danisman-expert
03 Aralık 2020 01:47   


KK inşaat mühendisliği taban puanı kaç olur

arkadaşlar yorumunuz nedir ona göre hazırlık yapalım

03 Aralık 2020 08:29

Elektrikmühendisi46
Aday Memur

kardeşim bence çalış baktın çağırdılar hazır şekilde gidersin çağırmazlarsa da kısmet değilmiş dersin. Kimse kestiremiyor ne olucağını umut edip bekleyeceğiz

03 Aralık 2020 09:53

Mehmet979797
Aday Memur

kardeşim bence çalış baktın çağırdılar hazır şekilde gidersin çağırmazlarsa da kısmet değilmiş dersin. Kimse kestiremiyor ne olucağını umut edip bekleyeceğiz


Elektrikmühendisi46, 2 ay önce - Alıntıya git

sen elektrik elektronik mi yoksa sadece elektrik müh mü hocam. 80 küsürdü sanırım puanın

03 Aralık 2020 10:32

Bilmüh23
Aday Memur

86.69

03 Aralık 2020 19:29

civillengineerrr
Şef

89.2 ile KK inşaata başvuracağım. YDS olsa Denize başvuracaktım ama 55 YDS var şartı sağlamıyor. Boş yere oraya da tercih verip gerçekten çağırılacak adamları engellememek lazım

04 Aralık 2020 01:16

Uss34
Aday Memur

89.2 ile KK inşaata başvuracağım. YDS olsa Denize başvuracaktım ama 55 YDS var şartı sağlamıyor. Boş yere oraya da tercih verip gerçekten çağırılacak adamları engellememek lazım


civillengineerrr, 2 ay önce - Alıntıya git

hocam bu puana sence çağrılır mısın

04 Aralık 2020 12:04

Tazemezunnn
Aday Memur

89.2 ile KK inşaata başvuracağım. YDS olsa Denize başvuracaktım ama 55 YDS var şartı sağlamıyor. Boş yere oraya da tercih verip gerçekten çağırılacak adamları engellememek lazım


civillengineerrr, 2 ay önce - Alıntıya git

Kk YDS şartı istiyor mu başvururken problem yok ama evrak tesliminde puan yok diye elemezler umarım??

04 Aralık 2020 12:44

burakraul
Aday Memur

Kk YDS şartı istiyor mu başvururken problem yok ama evrak tesliminde puan yok diye elemezler umarım??


Tazemezunnn, 2 ay önce - Alıntıya git

napcak evrak tesliminde sen karagözlüsün sen geç mi diyecek

04 Aralık 2020 18:27

civillengineerrr
Şef

hocam bu puana sence çağrılır mısın


Uss34, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam kontenjan ne kadar bilemediğim için bir şey diyemem bence hiç kimse bir şey diyemez bekleyip görmek lazım. Geçen sene Kara İnşaat 85 ile kapattı ama o zaman Hava inşaat da almıştı ve YDS yoktu. Bu sene puanlar yükselir bana kalırsa ama ne kadar yükselir tahmin edemiyorum

04 Aralık 2020 18:30

civillengineerrr
Şef

Kk YDS şartı istiyor mu başvururken problem yok ama evrak tesliminde puan yok diye elemezler umarım??


Tazemezunnn, 2 ay önce - Alıntıya git

Yanlış okumadıysam sadece Hava Kuvvetleri ve Deniz Kuvvetleri YDS istiyor. Kara Kuvvetleri istemiyor diye biliyorum. Kılavuzu detaylı okumak lazım

10 Aralık 2020 13:01

Tazemezunnn
Aday Memur

napcak evrak tesliminde sen karagözlüsün sen geç mi diyecek


burakraul, 2 ay önce - Alıntıya git

Kanki sen sorumu çok yanlış anlamışsın ya senin dışında herkes anlamış

10 Aralık 2020 20:35

Uss34
Aday Memur

Kanki sen sorumu çok yanlış anlamışsın ya senin dışında herkes anlamış


Tazemezunnn, 1 ay önce - Alıntıya git
Hocam peki kaç puanla kapatir
Toplam 11 mesaj