Editörler : crops35
01 Şubat 2021 13:54

atalar440
Aday Memur

Yasin hocam memur maaşı ne kadar tigem de

01 Şubat 2021 14:58

rzyozd

Arkadaşlar aranizda konya sarayönü tigeme atanan varmi.

01 Şubat 2021 17:15

uguroldur
Aday Memur
Yazılı 5 yıl rotasyon ama iyi yerdeysen isterse 5 yıldan önce yapar ama ığdır da urfa da altınova da 10 yıl bırakırlar.
yasin1620, 3 ay önce - Alıntıya git

Ben kalacak yeri ayarlamak etrafi bi gormek tanimak icin gittim ığdır a kurumada gectim müdürün dedigi 5 yıl burdasin diyor ama ınsallah o kadar sürmez

01 Şubat 2021 17:17

yasin1620
Aday Memur

Yasin hocam memur maaşı ne kadar tigem de


atalar440, 3 ay önce - Alıntıya git
Ben teknikerim 6500 aldım bu ay ama yüzde 15 şu an nisan gibi yüzde 20 Eylül'de yüzde 27 ye girersin sene sonu 5000 e düşer, memurlar da 5500 den aşağı almaz ocak ayında.
01 Şubat 2021 17:19

yasin1620
Aday Memur

Ben kalacak yeri ayarlamak etrafi bi gormek tanimak icin gittim ığdır a kurumada gectim müdürün dedigi 5 yıl burdasin diyor ama ınsallah o kadar sürmez


uguroldur, 3 ay önce - Alıntıya git
Iğdır, Altınova, Ceylanpınar 5+5 yıl kuralı var iyice araştırın giderken.
01 Şubat 2021 17:35

Tekniker8283
Kapalı
Iğdır, Altınova, Ceylanpınar 5+5 yıl kuralı var iyice araştırın giderken.
yasin1620, 3 ay önce - Alıntıya git
5 yıl nedir ya gidilmez
01 Şubat 2021 17:38

yasin1620
Aday Memur
5 yıl nedir ya gidilmez
Tekniker8283, 3 ay önce - Alıntıya git
Bilinde gelin araştırın sonra pişman olup kaçma yolu aramayın.
01 Şubat 2021 17:39

Tekniker8283
Kapalı
Çok kötü bir durum 5 yıl tabi iyi araştırılmalı
01 Şubat 2021 19:14

Edaysr
Aday Memur

LÜTFEN TEKNIK PERSONEL YAZILI ALAN SINAVIYLA ILGILI BILGISI OLAN YAZABILIR MI?

01 Şubat 2021 19:17

Edaysr
Aday Memur

LÜTFEN TEKNIK PERSONEL YAZILI ALAN SINAVIYLA ILGILI BILGISI OLAN YAZABILIR MI?

03 Şubat 2021 10:50

tungalp
Aday Memur

Yeni atanan arkadaşlara hayırlı olsun. 10 şubatta yazılı sınav için ankaraya gideceğim.Elektrik

teknikerliği için başvurdum. Yazılı sınav oldukça zor olacağa benziyor. yazılı sınavdan sonra

mülakat var ondan sonra da kısmetse 399 a tabi olarak atanacağız.

Daha önceki alımlarda bu şekilde atanan arkadaşlar var ise tecrübelerini bize aktarmalarını rica ederim. Süreç nasıl ilerliyor ? Şu an iyi de olsa kötü de olsa özel sektörde çalışıyoruz.

Devlet kadrosu sözleşmeli de olsa özel sektörden iyidir diye düşünüyorum. He ne kadar uzak

diyarlarda da olsa tigem in yerleri gidip şansımızı denemekte fayda var. yaşım 34 özel sektör

gerçekten bitmiş durumda.

Allah hepimizin hakkında hayırlısını versin

04 Şubat 2021 07:39

Eyüp sabir
Aday Memur
Arkadaşlar TİGEM de mesai kavramı yoktur, 5 de mesain sözde biter yine akşam çağırırlar, idareciler sıkıntılıdır, işletmeler ilçelere şehir merkezlerine uzaktır, 5 yılda bir rotasyon var bazen 5 yılı bile beklemez, Allah hepinize kolaylık versin.
yasin1620, 3 ay önce - Alıntıya git
Abi ne teknikerisin
13 Şubat 2021 16:04

hakanhar
Aday Memur

arkadaşlar bnde ceylanpınara atandım ne zaman göreve çağıracaklar bide güvenlik soruşturması ve arşiv arştırması kalkmış diyolar 399 khknın 7. maddesinin ilgili bendine baktım iptal yazıyo bilgisi olan varmı

08 Mart 2021 00:19

Mehmetenes71
Aday Memur
Ben teknikerim 6500 aldım bu ay ama yüzde 15 şu an nisan gibi yüzde 20 Eylül'de yüzde 27 ye girersin sene sonu 5000 e düşer, memurlar da 5500 den aşağı almaz ocak ayında.
yasin1620, 3 ay önce - Alıntıya git

yasin ben cezaevinde teknisyenlik yapıyorum cezaevinden kötü olabilirmi tigem bilemedim yorumları okuyunca cezaevini aratır gibi geliyor bu kadar kötü bir yermi tigem

08 Mart 2021 00:23

Mehmetenes71
Aday Memur

yasin evli teknisyen maaşları nedir kardeş

Toplam 35 mesaj
 
ANKET
Erkan Oğur'un, İbrahim Kalın'a önce eşlik edip sonra da 'İçimin bir köşesi cız etmişti' demesi hakkında ne düşünüyor sunuz?