Editörler : gubaz
25 Şubat 2021 19:03

vatansever.33
Memur

Bizde de aynı şey oldu. İşi goturenlere birşey olmadı. Ancak durumdan şikayetçi olanlar sürgün yedi. Benden söylemesi.

25 Şubat 2021 19:06

vatansever.33
Memur

Ayrıca eşitlik ilkelerine aykırıdır. Amirin benimle ilişki yasamadi deyip şikayette bulunun. 🤣

26 Şubat 2021 03:24

Zeynepa.fidan

yapacağın en güzel şey eşlerine bu haberi gizlice uçurman sonra izle cümbüşü.


klinux, 2 hafta önce - Alıntıya git
Aynen
26 Şubat 2021 03:34

archduke
Aday Memur

İlişkilerini eşlerden birine açıklarsan hayatları kayar, hukuken bir şey yapmaya çalışma yoksa hüsrana uğrarsın.

26 Şubat 2021 09:15

klinux
Aday Memur

Bizde de aynı şey oldu. İşi goturenlere birşey olmadı. Ancak durumdan şikayetçi olanlar sürgün yedi. Benden söylemesi.


vatansever.33, 2 hafta önce - Alıntıya git

Amirin manitası da gelip burada korkutmaya çalışıyor haha

26 Şubat 2021 12:33

Gokhann86
Şef
Alışın demek nedir kardeşim? Bu pisliğe neden dur demeyeceğiz? Başkasının özel hayatı.. Vay arkadaş neymiş bea
thklnc, 2 hafta önce - Alıntıya git

neden dur diyorsun ki sen kimsin. herkes kendinden sorumlu. sen yapmıyorsam tamam. senin işin orda biter. gerisi seni alakadar etmez. ha yok ben yapamıyorum kıskanıyorum o yüzden kimse de yapmasın diyorsan o başka! yanlış da olsa kimsenin hayatına burnunuzu sokamazsınız. yanlış onların yanlışıdır.

26 Şubat 2021 13:22

kadir882
Şef

Amirin manitası da gelip burada korkutmaya çalışıyor haha


klinux, 1 hafta önce - Alıntıya git

Güzel ironiymiş :D Ama gerçekten böyle. Müdürün yolsuzluğunu ortaya çıkardığım için uyarma cezası aldım. Hem de dedikodu yapmak suçundan. :))))))))))))))))))))

26 Şubat 2021 13:53

felmet
Şef

Ahlaksızlıklara karşı durmalıyız , kimsenin özel hayat adı altında toplumu bozmasına , kötülükleri yaymasina göz yumamayiz . Aksi takdirde Allah bu dünyada da öteki dünyada da bizleri rezil rüsvay eder , Gücümüz yettiğince fuhuş,zina gibi günahlara müdahale etmek gerekir.

27 Şubat 2021 07:57

klinux
Aday Memur

neden dur diyorsun ki sen kimsin. herkes kendinden sorumlu. sen yapmıyorsam tamam. senin işin orda biter. gerisi seni alakadar etmez. ha yok ben yapamıyorum kıskanıyorum o yüzden kimse de yapmasın diyorsan o başka! yanlış da olsa kimsenin hayatına burnunuzu sokamazsınız. yanlış onların yanlışıdır.


Gokhann86, 1 hafta önce - Alıntıya git

Manitacılık ayağına çifte standart varsa değil özel hayatlarına burnumu sokmak, herkese herşeye boydan girerim.

05 Mart 2021 20:32

klinux
Aday Memur

Noldu babası memnu zoruna mı gitti

Toplam 50 mesaj