Editörler : crops35
21 Şubat 2021 14:23   


Ertelenen CTE sonuçları hk

Arkadaşlar CTE Sınava katılanların listesi 1 Marta ertelenmişti bunun dışında benim merak ettiğim

"Ceza infaz kurumu kâtibi adaylarından, sözlü sınava girmeye hak kazananların isimleri 26.03.2021 tarihinde ilan edilmesi gerekmekte"

Bu ilanda yazılı olan metin ; uygulama sınavı ve sınava katılanların listesinin ertelenmesi ile birlikte sözlü sınava girmeye hak kazananların listeleride buna paralel olarak ertlenmiş midir? Bu konuda bir duyuru olmadı ama genede adliyede çalışan arkadaşlarımız varsa belki bilgi sahibidir diye sormak istiyorum

21 Şubat 2021 17:20

Batuhann2019
Memur

+

21 Şubat 2021 18:35

Madsizzle
Genel Müdür
Tekrar aciklama yapilir kardesim muhtemelen de 11 gun icinde olmayabilir.
21 Şubat 2021 21:07

ibrahimkcr
Şef

Hayır. Ertelenme sadece e devlet sistemi üzerinden verilerin alımında yaşanan aksaklıklar yüzünden olmuş. Pandemi nedeniyle sandık ama değilmiş. Yani genel süreç uzamayacak. Klavye sonucu anında çıkartıyor zaten, sınav sonunda sonucunuzu görüyorsunuz kağıtta. Sözlüye katılacakların belirlenmesi de uzun süren bir iş değil yani genel süreç uzamaz.

21 Şubat 2021 21:32

Batuhann2019
Memur

Hayır. Ertelenme sadece e devlet sistemi üzerinden verilerin alımında yaşanan aksaklıklar yüzünden olmuş. Pandemi nedeniyle sandık ama değilmiş. Yani genel süreç uzamayacak. Klavye sonucu anında çıkartıyor zaten, sınav sonunda sonucunuzu görüyorsunuz kağıtta. Sözlüye katılacakların belirlenmesi de uzun süren bir iş değil yani genel süreç uzamaz.


ibrahimkcr, 1 hafta önce - Alıntıya git

Bilgilendirme için teşekkürler aslında merak ettiğim bir soruyuda cevaplamış oldunuz Klavye sınavlarının sonuçlarının hemen çıkıp çıkmamasını da bilmiyordum onu da soracaktım :))

21 Şubat 2021 22:54

ibrahimkcr
Şef

Bilgilendirme için teşekkürler aslında merak ettiğim bir soruyuda cevaplamış oldunuz Klavye sınavlarının sonuçlarının hemen çıkıp çıkmamasını da bilmiyordum onu da soracaktım :))


Batuhann2019, 1 hafta önce - Alıntıya git

Estağfurullah:)

Klavye için 3 dk süre dolar dolmaz size kağıt getiriliyor, o kağıtta sınav sonucunuz bulunuyor siz de imzalayıp geri veriyorsunuz o kağıdı. Zaten işin komisyonlar için zor olan kısmı başvuruları toplamak ve sisteme işlemekti o da e-devletten dolayı aksamış sadece genel sürecin uzayacağını pek sanmam çünkü çok minik bir alım bu. Kimi yerler 6-7 kişi alıyor.

21 Şubat 2021 23:02

Batuhann2019
Memur

Estağfurullah:)

Klavye için 3 dk süre dolar dolmaz size kağıt getiriliyor, o kağıtta sınav sonucunuz bulunuyor siz de imzalayıp geri veriyorsunuz o kağıdı. Zaten işin komisyonlar için zor olan kısmı başvuruları toplamak ve sisteme işlemekti o da e-devletten dolayı aksamış sadece genel sürecin uzayacağını pek sanmam çünkü çok minik bir alım bu. Kimi yerler 6-7 kişi alıyor.


ibrahimkcr, 1 hafta önce - Alıntıya git

Hocam belli ki bu işi yapan ve bu süreçten geçen birisiniz hazır hemen cevap verebilmişken sormak isterim eğer gerçekten düşündüğüm gibi katip iseniz ( üsttekini ihtimal olarak yazdım :) ) siz kaç kelime yazmıştınız birde klavyeyi evden götürebiliyorumuyuz

21 Şubat 2021 23:12

ibrahimkcr
Şef

Hocam belli ki bu işi yapan ve bu süreçten geçen birisiniz hazır hemen cevap verebilmişken sormak isterim eğer gerçekten düşündüğüm gibi katip iseniz ( üsttekini ihtimal olarak yazdım :) ) siz kaç kelime yazmıştınız birde klavyeyi evden götürebiliyorumuyuz


Batuhann2019, 1 hafta önce - Alıntıya git

Yok ben katip değilim bir önceki alımlara başvurup klavyeye girmiştim oradan tecrübeliyim sadece bir de adliyede çalışan arkadaşlarım var adaletten. Biraz da onlardan bilgi paslaşıyoruz sadece. Klavyeyi götüremezsiniz. Klavye sınavı için oluşturulan bilgisayar laboratuarları olur her adliyede. Orada hem f hem de q klavyeli bilgisayarlar olur klavye tercihiniz hangisi ise ona göre bilgisayarlar alanına girdiğinizde q alanı veya f alanına alınırsınız.

21 Şubat 2021 23:18

ibrahimkcr
Şef

Hocam belli ki bu işi yapan ve bu süreçten geçen birisiniz hazır hemen cevap verebilmişken sormak isterim eğer gerçekten düşündüğüm gibi katip iseniz ( üsttekini ihtimal olarak yazdım :) ) siz kaç kelime yazmıştınız birde klavyeyi evden götürebiliyorumuyuz


Batuhann2019, 1 hafta önce - Alıntıya git

Ben biraz özel nedenlerden dolayı o vakit klavye çalışamadım ve 65 falan yazmıştım merkezi atamaları bekliyordum diye çok üstünde duramadım daha doğrusu sonra YSK ya başvurdum seçim katibi alınıyordu onu da 1 puanla kaçırdım yanlış hatırlamıyorsam 86 ile kapatmıştı. Şans:)) sonrası zaten alım diye beklerken 1-2 ay sonrada pandemi çıktı mecbur kpss tekrar girdim ve şu an tek umudum cte yani:)

21 Şubat 2021 23:20

Batuhann2019
Memur

Yok ben katip değilim bir önceki alımlara başvurup klavyeye girmiştim oradan tecrübeliyim sadece bir de adliyede çalışan arkadaşlarım var adaletten. Biraz da onlardan bilgi paslaşıyoruz sadece. Klavyeyi götüremezsiniz. Klavye sınavı için oluşturulan bilgisayar laboratuarları olur her adliyede. Orada hem f hem de q klavyeli bilgisayarlar olur klavye tercihiniz hangisi ise ona göre bilgisayarlar alanına girdiğinizde q alanı veya f alanına alınırsınız.


ibrahimkcr, 1 hafta önce - Alıntıya git

Ya işte evden çalıştığın klavyeye alışıyorsun virgülü noktası ayrı yerde başka bir kalvyeye geçince sorun yaşarmıyım aslında imlasız olursa sorun olmazda imlali olma ihtimaline karşı tedirginim ya bende 165 + yazıyorum ama hiçbir şekilde kendime yetiremedim bunu 200 + için uğraşıyorum aylardır yani biraz araştırdım en yükseği 180 ile mülakata kalmış bu 110 lara kadar sırayla iniyor ama işte insan kendini en yüksek ihtimale hazırlamak istiyor

21 Şubat 2021 23:38

Burak9875432
Aday Memur

Yok ben katip değilim bir önceki alımlara başvurup klavyeye girmiştim oradan tecrübeliyim sadece bir de adliyede çalışan arkadaşlarım var adaletten. Biraz da onlardan bilgi paslaşıyoruz sadece. Klavyeyi götüremezsiniz. Klavye sınavı için oluşturulan bilgisayar laboratuarları olur her adliyede. Orada hem f hem de q klavyeli bilgisayarlar olur klavye tercihiniz hangisi ise ona göre bilgisayarlar alanına girdiğinizde q alanı veya f alanına alınırsınız.


ibrahimkcr, 1 hafta önce - Alıntıya git
Ben başvuruda q veya f diye belirtin kısmında herhangi bir kutucuk veya ilgili alan bulunmadığı için bir şey yazmadım. Başvuruda sorun olur mu
21 Şubat 2021 23:49

Kayıhan2020
Editor

Ya işte evden çalıştığın klavyeye alışıyorsun virgülü noktası ayrı yerde başka bir kalvyeye geçince sorun yaşarmıyım aslında imlasız olursa sorun olmazda imlali olma ihtimaline karşı tedirginim ya bende 165 + yazıyorum ama hiçbir şekilde kendime yetiremedim bunu 200 + için uğraşıyorum aylardır yani biraz araştırdım en yükseği 180 ile mülakata kalmış bu 110 lara kadar sırayla iniyor ama işte insan kendini en yüksek ihtimale hazırlamak istiyor


Batuhann2019, 1 hafta önce - Alıntıya git

Kullandığınız klavye çok önemli. Mümkün olduğu kadar yumuşak klavye kullanın. Adliyelerde genel olarak Fujitsu yada HP marka klavye kullanmaktadır. A4 Tech marka da vardı ama onların sayısı oldukça azaldı.

21 Şubat 2021 23:54

Batuhann2019
Memur

Kullandığınız klavye çok önemli. Mümkün olduğu kadar yumuşak klavye kullanın. Adliyelerde genel olarak Fujitsu yada HP marka klavye kullanmaktadır. A4 Tech marka da vardı ama onların sayısı oldukça azaldı.


Kayıhan2020, 1 hafta önce - Alıntıya git

Reklam gibi olmasında a101 den aldığım piranha markalı klavyeyi kullanıyorum

21 Şubat 2021 23:56

Batuhann2019
Memur

Kullandığınız klavye çok önemli. Mümkün olduğu kadar yumuşak klavye kullanın. Adliyelerde genel olarak Fujitsu yada HP marka klavye kullanmaktadır. A4 Tech marka da vardı ama onların sayısı oldukça azaldı.


Kayıhan2020, 1 hafta önce - Alıntıya git

Resmide googleye aratırsanız direk çıkıyor görüntüsü vs

22 Şubat 2021 00:30

ibrahimkcr
Şef
Ben başvuruda q veya f diye belirtin kısmında herhangi bir kutucuk veya ilgili alan bulunmadığı için bir şey yazmadım. Başvuruda sorun olur mu
Burak9875432, 1 hafta önce - Alıntıya git

Tabii ki olur. Klavuzu okumanız lazımdı. Siz kendiniz belirtecektiniz örneğin Klavye türü F diye yazacaktınız. Hayırlısı olsun ama başvurunuz büyük ihtimal onaylanmaz.

22 Şubat 2021 00:32

Burak9875432
Aday Memur

Tabii ki olur. Klavuzu okumanız lazımdı. Siz kendiniz belirtecektiniz örneğin Klavye türü F diye yazacaktınız. Hayırlısı olsun ama başvurunuz büyük ihtimal onaylanmaz.


ibrahimkcr, 6 gün önce - Alıntıya git
Tamam da bir yer yoktu ki bi kutucuk Bi ayrı satır nereye neyi yazacaktım
22 Şubat 2021 00:34

esil940
Aday Memur
Tamam da bir yer yoktu ki bi kutucuk Bi ayrı satır nereye neyi yazacaktım
Burak9875432, 6 gün önce - Alıntıya git
Vardı. Başvuru klavuzunda da özellikle belirtmişlerdi aslında.
22 Şubat 2021 00:34

Burak9875432
Aday Memur

Tabii ki olur. Klavuzu okumanız lazımdı. Siz kendiniz belirtecektiniz örneğin Klavye türü F diye yazacaktınız. Hayırlısı olsun ama başvurunuz büyük ihtimal onaylanmaz.


ibrahimkcr, 6 gün önce - Alıntıya git
Daha önce konu açtım. Bi arkadaş sorun olmaz dedi ama CTE arıyorum açmıyor bir türlü. Başvuru formunda sertifika adı tarihi felan vardı. Hangi klavye diye bölüm yoktu. Formda da hata var.
22 Şubat 2021 00:34

ibrahimkcr
Şef

Reklam gibi olmasında a101 den aldığım piranha markalı klavyeyi kullanıyorum


Batuhann2019, 1 hafta önce - Alıntıya git

Kişiden kişiye de değişebilir ben a4 tech kullanıyorum klavyeyi çözen biri klavye skorlarını çok sektirmez diye düşünüyorum illa ki evdeki kadar rahat olmaz ama çokta kasmamak lazım

22 Şubat 2021 00:35

ibrahimkcr
Şef
Daha önce konu açtım. Bi arkadaş sorun olmaz dedi ama CTE arıyorum açmıyor bir türlü. Başvuru formunda sertifika adı tarihi felan vardı. Hangi klavye diye bölüm yoktu. Formda da hata var.
Burak9875432, 6 gün önce - Alıntıya git

Cte yi değil başvuru yaptığınız komisyonu arayıp sorabilirsiniz ancak. Çünkü başvurunuzu onlar değerlendiriyor.

22 Şubat 2021 00:38

Burak9875432
Aday Memur

Cte yi değil başvuru yaptığınız komisyonu arayıp sorabilirsiniz ancak. Çünkü başvurunuzu onlar değerlendiriyor.


ibrahimkcr, 6 gün önce - Alıntıya git
Şu an kılavuzu okudum da Belirtmisler. Benim. Ne yapmam. Gerekiyor şimdi her şey normal sadece orda sıkıntı var. Yapılabilecek bir şey varsa ne yapmam lazım
Toplam 83 mesaj