Editörler : swat3410
«155615571558155915601561156215631564156515661567»

Aynasız3434
Aday Memur
22 Şubat 2024 01:24

yazamaz yalan söylüyor kızı olan burda kendine küfür ettirip kaçmaz mesaj alımını kapatıp küfür yazıyor sadece başka bildiği yok bana bi ara itiraf etti çoklu kişilik bozukluğum var dedi, tedavi ol dedim reddediyor
TomrisHan37, 2 ay önce
Abi yazamıyor bile. bir de üniversiteye hazırlanan kızım var demiş bir yerde . görevde olduğunu söylemiş ipka bile vermiş şahıs. yazık hele ki kız babaları böyle yapıyor ya. 5 katı acıyorum onlara. çocuklarına da üzülüyorum. ne kadar şanssızlar diye.
22 Şubat 2024 01:25

eminim buna..
Aynasız3434, 2 ay önce
yazamaz yalan söylüyor kızı olan burda kendine küfür ettirip kaçmaz mesaj alımını kapatıp küfür yazıyor sadece başka bildiği yok bana bi ara itiraf etti çoklu kişilik bozukluğum var dedi, tedavi ol dedim reddediyor

Aynasız3434
Aday Memur
22 Şubat 2024 01:27

neyse forum yetkilisiyle görüştüm bu sensiyonun redmi hesabıda kapanacak yarına kadar yazabilir eksileri ihmal etmeyin arkadaşlar iyi geceler

Redmi13
Yasaklı
22 Şubat 2024 01:29

Bir ara mesaj yollamış tim sana bayağı bir onları hatırla

Aynasız3434, 2 ay önce
neyse forum yetkilisiyle görüştüm bu sensiyonun redmi hesabıda kapanacak yarına kadar yazabilir eksileri ihmal etmeyin arkadaşlar iyi geceler

Zeym1
Aday Memur
22 Şubat 2024 01:34

Hay sizinde şu şerefsize cevap vereninde ?? aynı ayarsınız kusura bakmayın ama boş yere formu meşgul ediyorsunuz adamın istediği de bu . Engel at geç ne yazıyorsunuz aynı seviyeye düşüyorsunuz sizin yazılarınızı görmek zorunda mıyız


Ah66
Aday Memur
22 Şubat 2024 01:38

Üslubun hiç hoş değil. Önce adam gibi uyarmayı öğren.

22 Şubat 2024 01:38

hahaha ısrarla kendin muhattap oluyorsun be seviyesizlerin kralı. heykeli dikilecek adamsın valla :))) R yapmada ustasın. kendin millete msj yazıyorsun cevabı engelliyorsun. zaten sen benimle muhattap olamazsın. O seviyelere çıkamazsın oksijensiz kalır boğulursun. keşke senin gibi insanlar çocuk yetiştirmek zorunda kalmasa. Kuldan utanman yok anladık onu zaten , ama Allahtan da hiç korkun yok be cahilcik.. gerçi sizin hocanızın profili tam da buydu değil mi?? aferin aferin iyi yetiştirmişler seni.. böyle devamkee... :))))

Redmi13
Yasaklı
22 Şubat 2024 01:39

Hocasının da fetonunde onu destekleyen önünde tüm hainlerin de Allah belasını versin

TomrisHan37, 2 ay önce
hahaha ısrarla kendin muhattap oluyorsun be seviyesizlerin kralı. heykeli dikilecek adamsın valla :))) R yapmada ustasın. kendin millete msj yazıyorsun cevabı engelliyorsun. zaten sen benimle muhattap olamazsın. O seviyelere çıkamazsın oksijensiz kalır boğulursun. keşke senin gibi insanlar çocuk yetiştirmek zorunda kalmasa. Kuldan utanman yok anladık onu zaten , ama Allahtan da hiç korkun yok be cahilcik.. gerçi sizin hocanızın profili tam da buydu değil mi?? aferin aferin iyi yetiştirmişler seni.. böyle devamkee... :))))

Redmi13
Yasaklı
22 Şubat 2024 08:56

Hocadan bahsetmiş sinde kadın kılıklı ucuz kahramanlık yapmak isteyen tomrisan37 trolu o hoca dediğin şarlatani senin sevdiğin belli demekki hala ona bir sempatinmi var?Allah belasını versin o şeytanın hocaymis o şerefsiz hainin neresi hoca.Vatan haini kansız

TomrisHan37, 2 ay önce
hahaha ısrarla kendin muhattap oluyorsun be seviyesizlerin kralı. heykeli dikilecek adamsın valla :))) R yapmada ustasın. kendin millete msj yazıyorsun cevabı engelliyorsun. zaten sen benimle muhattap olamazsın. O seviyelere çıkamazsın oksijensiz kalır boğulursun. keşke senin gibi insanlar çocuk yetiştirmek zorunda kalmasa. Kuldan utanman yok anladık onu zaten , ama Allahtan da hiç korkun yok be cahilcik.. gerçi sizin hocanızın profili tam da buydu değil mi?? aferin aferin iyi yetiştirmişler seni.. böyle devamkee... :))))

aras222
Memur
22 Şubat 2024 09:27

Devrem Aym başvuru süresi 1 ay, bu süre nasıl başlıyor diyeyim, ister avukatın olsun ister olmasın sen e devletten uyapa girip Danıştayın onama yazısını gördüğün an başlıyormuş, benim avukatta öyle dedi kendisine tebliğ yapıldığı halde ilk kim görürse öyle başlıyormuş, avukata uyaptan tebliğden önce sen baktıysan e devletinden o zaman başlıyormuş ancak karar verilme ile onama farklı onama kararını okuyunca süre başlar dedi benim avukat, gerçi ben kararı görmedim karar verilmiş 1 ay sonra onanmiş uyapa yüklemenmiş bende öyle gördüm, ( karar verildigi tarihinde uypata bir harket yoktu bende )bazı arkadaşlar karar verildi diye önden görenler var onlar nasıl gördü bilmiyorum ama onamayi okuyunca başlıyormuş,

Ben değil avukat yazdı başvurumu bende okumadım banada gündemedi daha.

Avukatın yoksa bu aşmada gerek yok bence, biraz ilgin varsa sende derleyip toplayıp verebilirsin.

Çünkü bu kararlar şahsi değil bir bütün olduğu için (Genel ve toplu davalar) olumlu yada olumsuz olacak.

Yatırım Hesap, 2 ay önce

Devrem AYM bireysel başvuru için süre kaç gün birde avukat ile mi basvurdun yoksa kendin mi basvurdun verdiğin bilgiler için çok sağol şimdiden


Mehmet Kaan.
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:31

Eskiden bu sayfada yardımlaşma dayanışma hukuki örnek paylaşımı ya da iade olanların sevinçleri olurdu. Şimdi bakıyorum da herkes birbirine küfür hakaret ediyor. Ben iade oldum dönüp arkamdaki kaderdaslar için ne yapabilirim diye düşünüyorum. Ama bir bakıyorum sayfanın haline rezalet. Biraz kendinize çeki düzen verin ayıptır ya.

Adaletİsterim
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:39

Öncelikle psikolojisi bozuk olan ve birbirine küfür hakaret edecek olanlar yazmasın. Kimse sizin küfrünüzü çekmek zorunda değil. Buraya haber almaya bişeyler öğrenmeye giriyorum küfür hakaret akıyor. Siz nasıl polis oldunuz anlamıyorum. Azıcık insan olun insan. Nasıl bir mahlukatsınız ya yeter artık.

Redmi13
Yasaklı
22 Şubat 2024 13:41

Tomrisan37 troldur aynasız3434 denilen bukalemun ruh hastası trolun trol hesaplarından biridir


hylm-kho
Aday Memur
22 Şubat 2024 13:54

arkadaşlar iyi günler dava dosyam 20 şubatta danıştayda açıldı ve bugün msbden ptt ile icra yazısı geldi (vekalet ücreti talebi) bunu ödüyor muyuz bilgi vererebilir misinz hukuk sürecimiz devam ediyo sonuçta ?


Esesbaşı
Aday Memur
22 Şubat 2024 14:46

Bölge idareyi kaybettiyseniz onun vekâlet ücretidir.

hylm-kho, 2 ay önce

arkadaşlar iyi günler dava dosyam 20 şubatta danıştayda açıldı ve bugün msbden ptt ile icra yazısı geldi (vekalet ücreti talebi) bunu ödüyor muyuz bilgi vererebilir misinz hukuk sürecimiz devam ediyo sonuçta ?


sywas58
Aday Memur
22 Şubat 2024 15:45

30 temmuz ihracıyım dosyam 4 ay önce Danıştay a gitmişti.3 gündür karar verildi yazıyor ama uyapta karar yok.


Pelegrinli
Memur
22 Şubat 2024 15:47

İnşallah güzel haberler gelir ilk derece mahkemesi ve BİM kararı nedir?

sywas58, 2 ay önce

30 temmuz ihracıyım dosyam 4 ay önce Danıştay a gitmişti.3 gündür karar verildi yazıyor ama uyapta karar yok.


sywas58
Aday Memur
22 Şubat 2024 15:49

Red vermişti.

Pelegrinli, 2 ay önce

İnşallah güzel haberler gelir ilk derece mahkemesi ve BİM kararı nedir?


sywas58
Aday Memur
22 Şubat 2024 15:50

Ben karara nereden ulaşabilirim.


Pelegrinli
Memur
22 Şubat 2024 15:53

Karar verildikten sonra 3,4 ay içinde UYAP vatandaşa yükleniyor mus diye yazmışlardı daha önce burada

sywas58, 2 ay önce

Ben karara nereden ulaşabilirim.

Toplam 32621 mesaj
«155615571558155915601561156215631564156515661567»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi