Editörler : ayşegül bgm
17 Nisan 2021 13:15

Dmtertrk
Aday Memur

ela kim hep merak etmişimdir :)


aisezreal, 4 hafta önce - Alıntıya git
Doktorlar ela. Levent düğün günü böyle bir cümle kuruyor
17 Nisan 2021 17:13

esmanesk
Aday Memur

2021 yılında sadece tek atama mı olacak?

17 Nisan 2021 17:20

agizdis
Şef

2021 yılında sadece tek atama mı olacak?


esmanesk, 3 hafta önce - Alıntıya git

bunu bakan bile bilmiyor , geçen sene de öyle korkanlar vardı üst üste alım oldu valla bu ülkede her şey olur

17 Nisan 2021 19:30

esmanesk
Aday Memur

hani mesela genellemeye vurursak ortalama yılda iki defa mı oluyor ayrıca bu aralıkta ki alım da 2020?ye dahil dimi

17 Nisan 2021 19:53

agizdis
Şef

bazen 3 bazen hiç , ortalaması olmuyor yani tamamen sürpriz ve evet 2020 ye dahil o yüzden az alındı zaten

20 Nisan 2021 07:35

Azami ücretli
Aday Memur

Arkadaşlar leyleğin ömrü laklakla geçermiş,hiçburda durup vakit kaybetmeyin...fırsatınız varsa bi an önce gidin bu ülkeden..gerekirse çöpçülük yapın,garsonluk yapın,vale olun ama yeter ki gidin...

20 Nisan 2021 09:17

Kuzeyi
Yasaklı

Arkadaşlar leyleğin ömrü laklakla geçermiş,hiçburda durup vakit kaybetmeyin...fırsatınız varsa bi an önce gidin bu ülkeden..gerekirse çöpçülük yapın,garsonluk yapın,vale olun ama yeter ki gidin...


Azami ücretli, 3 hafta önce - Alıntıya git
Ben ülkemi iyisiyle kötüsüyle seviyorum. Kim bu cennet vatanının ugruna olmaz ki feda şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda cani canani bütün varımı alsinda da huda. Kapidan çıktığımda dilimin dinimin insanimin olmadigi yerde mutlu mu olacağım hadi ordan.
20 Nisan 2021 17:51

Azami ücretli
Aday Memur
Ben ülkemi iyisiyle kötüsüyle seviyorum. Kim bu cennet vatanının ugruna olmaz ki feda şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda cani canani bütün varımı alsinda da huda. Kapidan çıktığımda dilimin dinimin insanimin olmadigi yerde mutlu mu olacağım hadi ordan.
Kuzeyi, 3 hafta önce - Alıntıya git

Bugüne kadar zaten hep "vatan millet sakarya"gazıyla geldik,,,ne zaman biraz uyanmaya başladık bu sefer de "din iman elden gidiyor" diye uyuttular...bu milleti fakirliğe alıştırdılar,peygamber ekmeğe tuz dökerek bi tane zeytin yiyerek yaşardı diyerek zenginliği kötü bişey gösterdiler...bu millet ne zaman birazcık rahat etmek istese "suss ! Şükür et" diye diye kafasına vurdular..onun için bu milletin rüyasında bile göremeyeceği arabalara elin adamı üç beş aylık maaşlarıyla sahip oluyo...ben gerçekten acıyorum bizim insanımıza,üzülüyorum...niye bizim insanımızda güzel son model arabalara binse,yurtdışına gezmeye gitse olmazmıydı?

22 Nisan 2021 10:04

Drjacob
Aday Memur

torpil yoksa atanamazsın

22 Nisan 2021 16:20

blt00
Aday Memur

Bugüne kadar zaten hep "vatan millet sakarya"gazıyla geldik,,,ne zaman biraz uyanmaya başladık bu sefer de "din iman elden gidiyor" diye uyuttular...bu milleti fakirliğe alıştırdılar,peygamber ekmeğe tuz dökerek bi tane zeytin yiyerek yaşardı diyerek zenginliği kötü bişey gösterdiler...bu millet ne zaman birazcık rahat etmek istese "suss ! Şükür et" diye diye kafasına vurdular..onun için bu milletin rüyasında bile göremeyeceği arabalara elin adamı üç beş aylık maaşlarıyla sahip oluyo...ben gerçekten acıyorum bizim insanımıza,üzülüyorum...niye bizim insanımızda güzel son model arabalara binse,yurtdışına gezmeye gitse olmazmıydı?


Azami ücretli, 3 hafta önce - Alıntıya git

noktayı koymuşsun hocam. şu sistemde çalanlara destek verebilmek için hamallık yapabilmek için bıyıklılardan bi ümit atama haberi bekliyoruz. okul bitsin atama sonrasında paramı biriktireyim direkt yurtdışı. sen ben şükredelim onlar sarayla mercedeslerle yaşasın. bunlar bir ay şükretse ülkede aç adam kalmaz da neyse hayırlısı diyelim.

22 Nisan 2021 17:36

tdsli genç
Aday Memur

Bugüne kadar zaten hep "vatan millet sakarya"gazıyla geldik,,,ne zaman biraz uyanmaya başladık bu sefer de "din iman elden gidiyor" diye uyuttular...bu milleti fakirliğe alıştırdılar,peygamber ekmeğe tuz dökerek bi tane zeytin yiyerek yaşardı diyerek zenginliği kötü bişey gösterdiler...bu millet ne zaman birazcık rahat etmek istese "suss ! Şükür et" diye diye kafasına vurdular..onun için bu milletin rüyasında bile göremeyeceği arabalara elin adamı üç beş aylık maaşlarıyla sahip oluyo...ben gerçekten acıyorum bizim insanımıza,üzülüyorum...niye bizim insanımızda güzel son model arabalara binse,yurtdışına gezmeye gitse olmazmıydı?


Azami ücretli, 3 hafta önce - Alıntıya git
Bunun atamayla ne alakası var
Toplam 31 mesaj