Editörler : ayşegül bgm
17 Nisan 2021 12:25   


Kripto paranın memuriyete bir etkisi olur mu?

Kripto para oynamanın memur olmaya bir etkisi olur mu ?

17 Nisan 2021 13:37

fizyorex
Daire Başkanı

Kanunda öyle bir şey yazmıyor. Kanunda yazmayan şeyden korkmayın

17 Nisan 2021 17:18

agizdis
Şef

ayda yılda bi ethereumlarım değerlenmiş onu da kaptırmam kusura bakmasınlar

17 Nisan 2021 20:45

mhnds32
Aday Memur

ödünüz kopuyor memuriyetiniz elinizden gidecek diye.

17 Nisan 2021 20:55

ferityildirim
Aday Memur
Olmaz
17 Nisan 2021 21:07

aydın3131
Aday Memur
Saçmalamayın yaa
17 Nisan 2021 22:01

Hoca002
Daire Başkanı
Şu an kripto paralar için tam manasıyla kanuni bir düzenleme bulunmamaktadır ancak son zamanlarda bu konuyla ilgili yönetmelikler çıkmaya başladı bir iki gün önce resmi gazete de yayimlanan bir yönetmelikte kripto para ile ödeme yöntemi kaldırıldı. Bugün için memurlar dahi kripto para ile uğraşan oluyor ve memuriyet ile alakalı bir sorun yasanmiyor. İlerleyen zamanlarda memurlara yasak getirilse dahi memuriyetten önce yapılan bu tür ticaretler (yasal ticaretler) memuriyete herhangi bir engel teşkil etmez.
17 Nisan 2021 22:40

kartalkibar
Daire Başkanı

ayda yılda bi ethereumlarım değerlenmiş onu da kaptırmam kusura bakmasınlar


agizdis, 3 hafta önce - Alıntıya git

Hocam altcoin üstcoinlerden tüyonuz var mı?

17 Nisan 2021 23:10

agizdis
Şef

Hocam altcoin üstcoinlerden tüyonuz var mı?


kartalkibar, 3 hafta önce - Alıntıya git

tek tüyom çıkmış coinleri değil de çok düşen coinleri alın örneğin trader yapacaksanız -4 -5 olan coinleri alın , long girecekseniz hepsi çıkıyor zaten be geçen seneden beri satmadım alıp unutuyorum

18 Nisan 2021 00:48

ibrahimglr

vergi alacakları hiçbir şeye engel koymazlar bence

18 Nisan 2021 03:30

agizdis
Şef

1 senedir vergi getiricekler diye haber patlıyor ama hiçbir sonuç çıkmıyor

Toplam 10 mesaj