Editörler : hopali
05 Haziran 2021 19:42   


2021 kpss (formasyonsuzlar)
Arkadaşlar alan ve eğitim bilimleri sınavlarına girecek misiniz? (Formasyonsuzlar)
05 Haziran 2021 23:39

Delkominasyon
Aday Memur

sınava girebilirsiniz hocam ama atama konusunda belirsizlik hala mevcut

06 Haziran 2021 13:57

akademisyen 64
Müsteşar Yardımcısı

Belirsizlik yok. Yönetmelik gayet açık. Formasyonsuzlar atanmayacak. Belirsiz olan ömb tezsiz yüksek lisans programları. Ne zaman nerede ve kaç kontenjanla açılacakları.

06 Haziran 2021 19:28

komyrd3000
Aday Memur

Belirsizlik yok. Yönetmelik gayet açık. Formasyonsuzlar atanmayacak. Belirsiz olan ömb tezsiz yüksek lisans programları. Ne zaman nerede ve kaç kontenjanla açılacakları.


akademisyen 64, 4 ay önce - Alıntıya git
Evet hocam haklısınız. Zaten sorum formasyonsuz arkadaşlaraydı. Bu arada akademisyenseniz tezsiz yl hakkında bi gelişme var mı?
10 Haziran 2021 18:38

sistem1984
Şef
Siz sınava girip yüksek puan alsanızda o puanınız yanacak. Daha tezsiz yüksek lisans programları açılmadı. Tutki açıldı eğitimi en az 2 yıl sürer. Hadi en iyi ihtimalle 1 yıl olsun (1 yıl olması çok zor yüksek lisans yönetmeliğine aykırı olur) yine 2022 de yapılacak atamalara yetişmez mezuniyetiniz. Tabi dınava girmek size bir şey kaybettirmez. Ama dediğim gibi o puanınızı 2022 de kullanmak çok zor görünüyor. Zaten burada amaç formasyon alımlarını frenlemekti. En erken 2022 bahar dönemi tezsiz yüksek lisans başvurularına yetişir o programlar.
11 Haziran 2021 11:51

komyrd3000
Aday Memur
Siz sınava girip yüksek puan alsanızda o puanınız yanacak. Daha tezsiz yüksek lisans programları açılmadı. Tutki açıldı eğitimi en az 2 yıl sürer. Hadi en iyi ihtimalle 1 yıl olsun (1 yıl olması çok zor yüksek lisans yönetmeliğine aykırı olur) yine 2022 de yapılacak atamalara yetişmez mezuniyetiniz. Tabi dınava girmek size bir şey kaybettirmez. Ama dediğim gibi o puanınızı 2022 de kullanmak çok zor görünüyor. Zaten burada amaç formasyon alımlarını frenlemekti. En erken 2022 bahar dönemi tezsiz yüksek lisans başvurularına yetişir o programlar.
sistem1984, 4 ay önce - Alıntıya git
Sağ olun hocam bilgildendirme için. İnşallah 2 yarıyıl şeklinde olur tezsiz yl.
11 Haziran 2021 14:22

Penrose
Şef

Hak hukuk adaletten bahsedenler işlerine gelmeyen bir haksızlık gördüklerinde kafasını kuma gömmeyi geçtim yerde bir tekme de kendileri atarlar. Formasyonsuz öğretmen adaylarına yapılanlar başlı başına bir zulümdür. Sendikalar da 60 bin yam yamlarından korktuğu için gıkını çıkarmıyor. İnsanlar çok iki yüzlü gerçekten özellikle hak hukuk lafını ağzından düşürmeyenler.

Toplam 6 mesaj
 
ANKET
En çok hangi sosyal medya platformunu kullanıyorsunuz?