Editörler : Kubil ay
17 Haziran 2021 16:32

Burak00011
Aday Memur

2022 den önce gelmez bu alım boşa kendinizi şartlandırıp beklemeyin derim

17 Haziran 2021 17:13

Wema
Kapalı

2022 den önce gelmez bu alım boşa kendinizi şartlandırıp beklemeyin derim


Burak00011, 2 ay önce - Alıntıya git

Açıklama yapılırken 2021 için denildi. Yıllardır alım yok , kpss geceli kaç ay oldu, herkes bekliyor alım olsun diye. Mantıken bu ay gelmeli alım haberi

17 Haziran 2021 17:32

wolf chandler
Aday Memur

Açıklama yapılırken 2021 için denildi. Yıllardır alım yok , kpss geceli kaç ay oldu, herkes bekliyor alım olsun diye. Mantıken bu ay gelmeli alım haberi


Wema, 2 ay önce - Alıntıya git

içişleri yeni açıklandı, adliyeler iller bankası kyk yurt personeli daha sonuçlanmamışken yeniden alım yapmasınlar bi zahmet. insanlar gitsin sonra 2022nin mayısında bile çıksalar ilana sorun yok

17 Haziran 2021 17:58

düşünü yorummm
Kapalı

bir yıldır 4001 alımları 87 nin altına düşmedi. bu nasıl bir düzendir?

17 Haziran 2021 22:28

furkan yedek
Memur
Üstatlar kafam güzel birazdan bakarım konuya
18 Haziran 2021 05:06

eppursimuovee
Aday Memur
Üstatlar kafam güzel birazdan bakarım konuya
furkan yedek, 2 ay önce - Alıntıya git

Furkan hocam çok teşekkürler. Bu alımlar mülakatlı olacak ama sanırım değil mi? Yoksa mülakatsiz puana göre mi , direk merkezi?

18 Haziran 2021 13:24

furkan yedek
Memur

Furkan hocam çok teşekkürler. Bu alımlar mülakatlı olacak ama sanırım değil mi? Yoksa mülakatsiz puana göre mi , direk merkezi?


eppursimuovee, 2 ay önce - Alıntıya git
Yine mulakatli olacağını tahmin ediyorum
18 Haziran 2021 13:51

düşünü yorummm
Kapalı
Yine mulakatli olacağını tahmin ediyorum
furkan yedek, 2 ay önce - Alıntıya git

yine yüksek puanlılar başvurup mülakata gitmezse nasıl olur sizce?

18 Haziran 2021 13:55

wolf chandler
Aday Memur

yine yüksek puanlılar başvurup mülakata gitmezse nasıl olur sizce?


düşünü yorummm, 2 ay önce - Alıntıya git

izmir komisyonunda 15 kişiden 2si gelmedi onların da puanı 85 civarıydı. puanları en yüksek 3 kişiyi de asil listeye yazmışlar. kyk da sonuçlanırsa yüksek puanlılar biraz daha kırpılabilir ama mulakata gelmeme durumu olmuyor herkes işsizlikten kırılmış vaziyette

18 Haziran 2021 14:25

furkan yedek
Memur

yine yüksek puanlılar başvurup mülakata gitmezse nasıl olur sizce?


düşünü yorummm, 2 ay önce - Alıntıya git
Dusuk puanlılara kalır o zaman
18 Haziran 2021 16:38

eppursimuovee
Aday Memur

yine yüksek puanlılar başvurup mülakata gitmezse nasıl olur sizce?


düşünü yorummm, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam spor uzmanı kontenjanına fztler( bende dahilim) ve dytler başvurur ve bu branslarda 90 puanlar atanamadigi icin yüksek kapatır o bı kesin. Ama yurt yönetim personeline falan fzt dytler kendi mesleği varken başvurmaz o yüzden puanların daha düşük olacağını düşünüyorum yyp için.

18 Haziran 2021 16:58

furkanemytu
Yasaklı

Hocam spor uzmanı kontenjanına fztler( bende dahilim) ve dytler başvurur ve bu branslarda 90 puanlar atanamadigi icin yüksek kapatır o bı kesin. Ama yurt yönetim personeline falan fzt dytler kendi mesleği varken başvurmaz o yüzden puanların daha düşük olacağını düşünüyorum yyp için.


eppursimuovee, 2 ay önce - Alıntıya git
Hocam zaten ülkenin en başarıları meslek dalları işsizlikle bogusmasin diye acilmiş bir kadro olarak değerlendiriyorum ben bu alımı
18 Haziran 2021 18:12

Wema
Kapalı
Hocam zaten ülkenin en başarıları meslek dalları işsizlikle bogusmasin diye acilmiş bir kadro olarak değerlendiriyorum ben bu alımı
furkanemytu, 2 ay önce - Alıntıya git

Sonuçlar neden açıklanmıyor sizce? Bu kadar zaman geçti ne bekleniliyor

18 Haziran 2021 21:33

eppursimuovee
Aday Memur
Hocam zaten ülkenin en başarıları meslek dalları işsizlikle bogusmasin diye acilmiş bir kadro olarak değerlendiriyorum ben bu alımı
furkanemytu, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam inşallah , hakettigimizi bizlerinde alması gerek bı yerde

18 Haziran 2021 23:13

düşünü yorummm
Kapalı

Hocam spor uzmanı kontenjanına fztler( bende dahilim) ve dytler başvurur ve bu branslarda 90 puanlar atanamadigi icin yüksek kapatır o bı kesin. Ama yurt yönetim personeline falan fzt dytler kendi mesleği varken başvurmaz o yüzden puanların daha düşük olacağını düşünüyorum yyp için.


eppursimuovee, 2 ay önce - Alıntıya git

inşallah dediğiniz gibi olur, yoksa 87 puanın altındakilere yaşama şansı yok.

19 Haziran 2021 09:51

furkanemytu
Yasaklı

Sonuçlar neden açıklanmıyor sizce? Bu kadar zaman geçti ne bekleniliyor


Wema, 2 ay önce - Alıntıya git
Ben de bilmiyorum okullar kapalı diye galiba
19 Haziran 2021 11:34

Worthl3ss
Aday Memur

3001 önlisanstan da alınabilir mi acaba hocam 2019 aile çalışma bakanlıgında oldugu gibi 289 lisans 89 önlisans düz memur almıslardı.

19 Haziran 2021 11:50

Ebru2935
Memur

Merkeziden sonra gelirse puanlar izmir icin kaca düser acaba

21 Haziran 2021 01:14

furkan yedek
Memur

Merkeziden sonra gelirse puanlar izmir icin kaca düser acaba


Ebru2935, 1 ay önce - Alıntıya git

36 kişi 88 bence

29 Haziran 2021 13:51

Yenimemur18
Aday Memur
Kaç kişilik bir alım olacak duyum var mi acaba
Toplam 40 mesaj
 
ANKET
Memur Sen'in 2022 yılı için yüzde 21, 2023 yılı için yüzde 17'lik maaş zammı talebi sizce karşılanabilir mi?