Editörler : Pangaea
«360361362363364365366367368369370371372
07 Aralık 2022 23:34

inşaatmühen
Aday Memur
Yazık ya gitmezsen yapma hocam. Dogruyu söylemek icin geldim ben. Ben de iibf okuyacam bu arada, bölüm arıyorum. 2024e dhmi hedefim. Bu seneki puanım dhmi geliyor iibfden,
Konumalum, 2 saat önce - Alıntıya git

Bunlara yazık değil valla. Hiç acımıyorum. Hocam işletme okuyun. Siz yüksek alırsınız. Bunlar istese de zaten yüksek alamıyorlar.

07 Aralık 2022 23:36

Nvlfkrfkfk
Aday Memur
Kendi kendine cevap veriyor , şaka gibi ..pu haaaaaaa asd asdddd
07 Aralık 2022 23:36

Konumalum
Aday Memur

Bunlara yazık değil valla. Hiç acımıyorum. Hocam işletme okuyun. Siz yüksek alırsınız. Bunlar istese de zaten yüksek alamıyorlar.


inşaatmühen, 2 saat önce - Alıntıya git
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
07 Aralık 2022 23:38

Konumalum
Aday Memur
Kendi kendine cevap veriyor , şaka gibi ..pu haaaaaaa asd asdddd
Nvlfkrfkfk, 2 saat önce - Alıntıya git
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
07 Aralık 2022 23:41

inşaatmühen
Aday Memur

Bu yazdığımı da eksileyin. Zaten size kıl oldum bugün. Utanmasalar bizim kadrolarımıza da çökecekler. Ne kadar büro personeli ,vhki, memurlruk pozisyona varsa hepsi bize verilmeli. Sizin yeriniz a101. kimse kusura bakmasın. Bu kadar vasıfsız nasıl devlet dairelerine alınıyor anlamışdeğilim.

07 Aralık 2022 23:44

Nvlfkrfkfk
Aday Memur

Bu yazdığımı da eksileyin. Zaten size kıl oldum bugün. Utanmasalar bizim kadrolarımıza da çökecekler. Ne kadar büro personeli ,vhki, memurlruk pozisyona varsa hepsi bize verilmeli. Sizin yeriniz a101. kimse kusura bakmasın. Bu kadar vasıfsız nasıl devlet dairelerine alınıyor anlamışdeğilim.


inşaatmühen, 2 saat önce - Alıntıya git
Sen istesen de istemesen de seve seve biz atanacağız. (
07 Aralık 2022 23:45

Farukcuk
Aday Memur

Bu yazdığımı da eksileyin. Zaten size kıl oldum bugün. Utanmasalar bizim kadrolarımıza da çökecekler. Ne kadar büro personeli ,vhki, memurlruk pozisyona varsa hepsi bize verilmeli. Sizin yeriniz a101. kimse kusura bakmasın. Bu kadar vasıfsız nasıl devlet dairelerine alınıyor anlamışdeğilim.


inşaatmühen, 2 saat önce - Alıntıya git

boşverin hocam takılmayın. sizin dürüstlüğünüzü ve samimiyetinizi bilen biliyor. 92 puan almanıza ve atanmanız kesin olmasına rağmen mütevazılık gösterip buraya gelerek insanlara yardımcı oluyorsunuz. teşekkür edecekleri yerde bir de sizi eleştiriyorlar ama dediğim gibi takılmayın meyve veren ağaç taşlanır.

07 Aralık 2022 23:46

mrpotter
Memur

İİBF'lilere nasıl sinir oluyorum bilemezsiniz. Bu kadar yata yata bitirilen bölüm+ atama olamaz. Yani gerçekten acaip sinir bozucu.

07 Aralık 2022 23:47

Nvlfkrfkfk
Aday Memur

İİBF'lilere nasıl sinir oluyorum bilemezsiniz. Bu kadar yata yata bitirilen bölüm+ atama olamaz. Yani gerçekten acaip sinir bozucu.


mrpotter, 2 saat önce - Alıntıya git
Yata yata atanacağız .sen de izleyeceksin
08 Aralık 2022 00:01

aksuuuu
Aday Memur

İİBF'lilere nasıl sinir oluyorum bilemezsiniz. Bu kadar yata yata bitirilen bölüm+ atama olamaz. Yani gerçekten acaip sinir bozucu.


mrpotter, 2 saat önce - Alıntıya git
E hani sen bir daha buralara yazmayacaktın,sözler falan vermiştin?
08 Aralık 2022 00:06

İlgi delisi Ayşen
Aday Memur
E hani sen bir daha buralara yazmayacaktın,sözler falan vermiştin?
aksuuuu, 2 saat önce - Alıntıya git

adamın 50 tane hesabı var hangi hesabıyla söz verdiğini bile unutmuştur.

08 Aralık 2022 00:07

finese
Aday Memur

çoklu kişilik bozukluğu klinik olarak incelenmeli split diye bir film vardı o aklıma geldi

08 Aralık 2022 01:11

Konumalum
Aday Memur
Sen istesen de istemesen de seve seve biz atanacağız. (
Nvlfkrfkfk, 2 saat önce - Alıntıya git
Vasıfsız olduğunu kabul etmen de güzelmiş trolcüm
08 Aralık 2022 01:24

TheEndustri
Memur
Yata yata atanacağız .sen de izleyeceksin
Nvlfkrfkfk, 2 saat önce - Alıntıya git

Bir insan şu lafı nası söyler, gururuna Nasıl yediriyorsun?

08 Aralık 2022 01:31

Alesssandro
Aday Memur

Bir insan şu lafı nası söyler, gururuna Nasıl yediriyorsun?


TheEndustri, 19 dk. önce - Alıntıya git
Bu grupta polyannacılık yapan çok prim topluyor herhalde.Sözleşmeli alımlarda yapmış olduğunuz(mülakatlı veya mülakatsız) tercihlerden farklı olarak merkezi atamaya tercih verebilirsiniz.
08 Aralık 2022 01:32

Alesssandro
Aday Memur
Bu grupta polyannacılık yapan çok prim topluyor herhalde.Sözleşmeli alımlarda yapmış olduğunuz(mülakatlı veya mülakatsız) tercihlerden farklı olarak merkezi atamaya tercih verebilirsiniz.
Alesssandro, 12 dk. önce - Alıntıya git
Size yazmamıştım pardon
Toplam 7436 mesaj
«360361362363364365366367368369370371372