Editörler : Kubil ay
12345678910111213»
19 Temmuz 2021 19:53

Hailofbullets
Aday Memur

2018 alımında yurt içi denk bölümlerin de başvurabileceği yazıyordu. Ama bu alımda yurt dışı denk bölümlerden bahsetmiş sadece. Ben havacılık yönetimi okudum, iib'ye denk okuduğum bölüm. Başvuru yapamayacağım sanırım değil mi arkadaşlar?

19 Temmuz 2021 20:19

yeşil kalemlik
Kapalı

Sağlık raporu alırken psikiyatri geçmişine bakılıyor mu şuanki durumumuza mı bakıyorlar

20 Temmuz 2021 00:34

Miraki
Aday Memur

71.5 kpss gelmez değil mi dostlar

20 Temmuz 2021 01:15

Scofieldmichaell
Aday Memur

Taban puanların kaçı göreceği hakkında bir tahmini olan babayiğit var mı? Ayrıca gümrük benim eskiden beri hayalim. Boyum polislik ve subaylıkta 171.9 filan cıkıyor acaba esneklik gösterilir mi? Taban puan ne olur allah rızası için bi yardım...

20 Temmuz 2021 01:29

furkan yedek
Memur
İibfli arkadaşlara hayırlı olsun. 4001 icin mail atmıştık olmadı. Neyse kyk alımı bekliyoruz. Tum musluman aleminin kurban bayramını kutlarım. Kurban vacip 1 ibadettir ve sadece hac yapanlara farzdır. Bu bilgiyi verip sözlerimi noktalıyorum
20 Temmuz 2021 02:02

Yüce Hülagü Han
Şube Müdürü

Onu bunu bilmem de iibf kamuda her işe her alana giren bi bölüm joker bi bölüm aklı olan iibf okusun ayrıca gümrük memurluğu gerçekten güzel iş aklı olan iibf okusun kariyer meslekleri de var

20 Temmuz 2021 02:24

Ayse212

Onu bunu bilmem de iibf kamuda her işe her alana giren bi bölüm joker bi bölüm aklı olan iibf okusun ayrıca gümrük memurluğu gerçekten güzel iş aklı olan iibf okusun kariyer meslekleri de var


Yüce Hülagü Han, 2 ay önce - Alıntıya git
Mühendislik okuyup iibf kodları için ağlayan zavallılar.
20 Temmuz 2021 06:54

furkan yedek
Memur
Mühendislik okuyup iibf kodları için ağlayan zavallılar.
Ayse212, 2 ay önce - Alıntıya git
İibf AÖF'den okumak mantıklı yaz okulu da açılacak. Mühendise kadro çıkmıyor diye böyle sevinmeniz cidden çok garip. Biz de iibf okuyoruz iste ne var
20 Temmuz 2021 08:13

nasilolacakbuisler
Şube Müdürü

sorusu olan varsa sorabilir bir önceki dönem sözleşmelilerdenim


alemsefam, 2 ay önce - Alıntıya git

kpss puanı 90 üstü olan çok kişi başvurmuş muydu önceki dönemlerde

20 Temmuz 2021 08:27

slm08
Daire Başkanı

kpss'den sonra can sıkıntısından spora başlamıştım ilan tam zamanında geldi mermi gibiyim

bu iş korkakların masa başı memurluk isteyenlerim değil gerektiğinde belindeki silahını çıkaracak korkusuzların işi bebeleri pistten alalım

20 Temmuz 2021 08:39

furkan yedek
Memur
Tayin olayındaki belirsizlik olmasa daha iyi olurmus. Kura ile neden yapılıyor ki, puanı yüksek olanlardan başlayıp tercih hakkı verseler daha iyi olurdu
20 Temmuz 2021 10:55

alemsefam
Memur

kpss'den sonra can sıkıntısından spora başlamıştım ilan tam zamanında geldi mermi gibiyim

bu iş korkakların masa başı memurluk isteyenlerim değil gerektiğinde belindeki silahını çıkaracak korkusuzların işi bebeleri pistten alalım


slm08, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam o kadar havaya girmene gerek yok bizim meslek öyle pek aksiyonu olan bi iş değil araba arama konteyner arama evrak kontrolü vs givi işler var o kadar kasma kendini yani 😊

20 Temmuz 2021 11:38

BeardTurco
Şef
Maaş 10bin liradan az ise başvurmam subaylık ile aynı riskte. Maaşı bilen var mı?
20 Temmuz 2021 12:19

slm08
Daire Başkanı

Hocam o kadar havaya girmene gerek yok bizim meslek öyle pek aksiyonu olan bi iş değil araba arama konteyner arama evrak kontrolü vs givi işler var o kadar kasma kendini yani 😊


alemsefam, 2 ay önce - Alıntıya git

narcos 3 sezonu da bitirdim,uyuşturucunun nerelerde saklandığına şimdiden hakimim bir tane de köpek alırım yanıma

20 Temmuz 2021 12:29

alemsefam
Memur

Köpeği öyle her isteyene vermiyorlar onun eğitimini almanız gerekiyor

20 Temmuz 2021 12:34

xyzz00
Aday Memur

Işte bazıları klavye başında gümrukculuk oynuyor idare edin. :D

20 Temmuz 2021 13:06

nuriye irdem
Aday Memur

Polislikten zor parkur yapmışlar, kimse o kadar sportif değil ki. Yaş ve boy şarkı var zaten parkur da nereden çıktı böyle

20 Temmuz 2021 17:34

Manchini
Aday Memur

boy şartı 167 olmalı

20 Temmuz 2021 17:46

Yüce Hülagü Han
Şube Müdürü

narcos 3 sezonu da bitirdim,uyuşturucunun nerelerde saklandığına şimdiden hakimim bir tane de köpek alırım yanıma


slm08, 2 ay önce - Alıntıya git

Bende iki gün boyunca dmaxden gümrük kontrol Amerika izledim bende göreve hazırım

20 Temmuz 2021 18:12

slm08
Daire Başkanı

Bende iki gün boyunca dmaxden gümrük kontrol Amerika izledim bende göreve hazırım


Yüce Hülagü Han, 2 ay önce - Alıntıya git

gümrüğe senin gibi adamlar lazım işte

Toplam 288 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
En çok hangi sosyal medya platformunu kullanıyorsunuz?