Editörler : crops35
04 Ağustos 2021 09:18   


KPSS sınavlarının erken yapılması

KPSS SINAVLARININ ERKEN YAPILMASI

ÖSYM son birkaç yıl öncesine kadar KPSS

sınavlarını temmuz ayında yapıyordu. Ortaöğretim ve Önlisans KPSS?yi ise Eylül

ayında yapıyordu. Önlisans örnek verelim

2006 : 17 Eylül

2008 :21 Eylül

2010 : sınavlar iptal olmasaydı

eylül ayında olacaktı

2012 : 22 eylül

2014: 27 eylül

..

Sınavların geç yapılması o yıl

puanların kullanılmasını engelliyor. Çünkü sınavın açıklanması bir aydan fazla

sürüyor. Talebimiz eskiden olduğu gibi

KPSS lerin daha erken tarihlerde yapılması. Örneğin gelecek yıl (2022) KPSS B

sınavları yapılacak .Lisans Temmuz ayı başında Ortaöğretim ve Önlisans Eylül ayında

olabilir

Konunun gündemde olması dileğiyle.

04 Ağustos 2021 11:43

yıldızmerve03
Aday Memur

Başlık için teşekkürler hocam

04 Ağustos 2021 12:40

sebebi neydi
Şef

geçen sene pandemi yüzünden lisans uzun bi süre ertelendi yanlış hatırlamıyorsam 1-1.5 ay kadar

önümüzdeki yıl muhtemelen lisans bu sene olduğu gibi temmuzun son iki haftası ağustosun ilk iki haftası arasında bi günde olur

önlisans sadece bir hafta ertelendi ekimin sonunda yapıldı önlisansın yine ekim başına ya da çok düşük ihtimal eylülün son haftasında olacağını düşünüyorum

ortaöğretim ise ekim sonu kasım başı olur

bunların dışında tarihlerde olacağını sanmıyorum çünkü ösym artık sistemini oturtmuş bir kurum sınavları belli bunun dışına olağanüstü durumlar dışında çıkmıyor

sadece sonuç açıklama dönemleri değişebiliyor

04 Ağustos 2021 12:44

WinterSoldier
Şef

Ben cimere yazdım herkes yazsın abi

04 Ağustos 2021 12:46

WinterSoldier
Şef

Lisans her zaman ki gibi temmuzda, ama önlisans bu sefer Ağustos'ta ortaöğretim eylülde olmalı veya önlisans Eylül başında da olabilir bi kaç hafta erken yapılması herhangi bi problem oluşturmaz çoğu kişiyi mutlu eder

04 Ağustos 2021 12:47

Mitralyöz Etkisi
Şef

En az 1 er ay öne kaydırılmalı sınavlar.

04 Ağustos 2021 12:47

katipkalemi
Şef

geçen sene pandemi yüzünden lisans uzun bi süre ertelendi yanlış hatırlamıyorsam 1-1.5 ay kadar

önümüzdeki yıl muhtemelen lisans bu sene olduğu gibi temmuzun son iki haftası ağustosun ilk iki haftası arasında bi günde olur

önlisans sadece bir hafta ertelendi ekimin sonunda yapıldı önlisansın yine ekim başına ya da çok düşük ihtimal eylülün son haftasında olacağını düşünüyorum

ortaöğretim ise ekim sonu kasım başı olur

bunların dışında tarihlerde olacağını sanmıyorum çünkü ösym artık sistemini oturtmuş bir kurum sınavları belli bunun dışına olağanüstü durumlar dışında çıkmıyor

sadece sonuç açıklama dönemleri değişebiliyor


sebebi neydi, 4 ay önce - Alıntıya git

Yorumunuz için çok teşekkürler hocam. Evet sistem oturmuş doğrudur . Benim amacım da 2016 öncesinde olduğu gibi biraz daha erken yapılması. Aslında bu sadece kpss için değil tüm sınavlar için önemli. Özellikle yaz aylarındaki sınavlar zor oluyor adaylar için. Sıcak vs dolayı.

örneğin yks haziranın ilk iki haftasının sonunda yapılsa kpss lisans temmuz başında olsa önlisans ve ortaöğretim eylül ayında olsa çok güzel olur.

adaylar da yıpranmaz

ağustos ayının ikinci haftasına ÖABT kalıyor halbuki bu sınav bir ay önce yapılsa çok daha güzel olacak.

benimki bir temenni bakalım zaman neleri gösterecek.

saygılarımla

04 Ağustos 2021 12:50

katipkalemi
Şef

Ben cimere yazdım herkes yazsın abi


WinterSoldier, 4 ay önce - Alıntıya git

Ben hem CİMER'e hem d Kamu Denetçiliği Kurumu (KDK ) hem de TBMM dilekçe komisyonuna yazdım. En azından talebimizi iletmiş oluruz. Yazan herkese teşekkürler

04 Ağustos 2021 12:52

katipkalemi
Şef

Bir de şöyle durum var. Bazı arkadaşlar daha bir yıl var aceleniz ne diyor . Halbuki Ösym sınav takvimi planlamasını daha yıl başlamadan oluşturuyor. Onun için erken davranmak erken yazmak yerinde olacaktır.

04 Ağustos 2021 13:08

WinterSoldier
Şef

Bir de şöyle durum var. Bazı arkadaşlar daha bir yıl var aceleniz ne diyor . Halbuki Ösym sınav takvimi planlamasını daha yıl başlamadan oluşturuyor. Onun için erken davranmak erken yazmak yerinde olacaktır.


katipkalemi, 4 ay önce - Alıntıya git

Aynen henüz karar verilmemişken iletmekte fayda var.Sonradan değişiklik yapmazlar.

04 Ağustos 2021 14:57

DarkBlue37
Aday Memur

Hocam bu konudaki görüşlerinize katılıyorum elinize saglık bencede erken yapılmalı.

04 Ağustos 2021 14:58

katipkalemi
Şef

Hocam bu konudaki görüşlerinize katılıyorum elinize saglık bencede erken yapılmalı.


DarkBlue37, 4 ay önce - Alıntıya git

Çok teşekkür ederim hocam.

04 Ağustos 2021 19:10

winner21
Aday Memur
KPSS'lerin erken yapilmasi ...olmaliydi da neyse
04 Ağustos 2021 19:24

katipkalemi
Şef
KPSS'lerin erken yapilmasi ...olmaliydi da neyse
winner21, 4 ay önce - Alıntıya git
Doğrudur hocam. Sınav kelimesi KPSS nin içinde var. Alışmışız kpss sınavı demeye. Teşekkürler hocam
05 Ağustos 2021 11:14

katipkalemi
Şef

sınavların erken olması tüm adayların lehine olacaktır

05 Ağustos 2021 12:37

WinterSoldier
Şef

Yeni sınav tarihleri ne zaman belli olur acaba

05 Ağustos 2021 13:55

katipkalemi
Şef

Yeni sınav tarihleri ne zaman belli olur acaba


WinterSoldier, 4 ay önce - Alıntıya git

Aralık ayının sonunda belli oluyor hocam

06 Ağustos 2021 02:45

Yüce Hülagü Han
Şube Müdürü

Katılıyorum

06 Ağustos 2021 10:39

katipkalemi
Şef

Katılıyorum


Yüce Hülagü Han, 4 ay önce - Alıntıya git

Teşekkürler hocam

06 Ağustos 2021 14:32

Yaylaköy
Şef

başlığı destekliyorum

06 Ağustos 2021 15:12

katipkalemi
Şef

başlığı destekliyorum


Yaylaköy, 4 ay önce - Alıntıya git

teşekkürler hocam

Toplam 655 mesaj
12345678910111213»
 
ANKET
Faizlerin indirilmesi ve üretimin arttırılmasını hedefleyen yeni ekonomi politikasını nasıl buluyorsunuz?