Editörler : Pangaea
10 Ağustos 2021 16:20

Sağlık raporu

İyi günler arkadaşlar eylülde atanacak olanlar heyet raporunu ne zaman almayı düşünüyosunuz heyet raporunun kaç ay geçerliliği var bilgilendirirseniz çok sevinirim internetten baktım geçerlilik süresi rapora göre değişebilir yazıyo. Bide şu güvenlik soruşturması uzun sürer diyenler var raporu çok erken almak istemiyorum. Ne yapsam bilemedim son güne bırakmak da istemiyorum randevu bulunmuyo çünkü. Sizin de fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.


sam85
Aday Memur
10 Ağustos 2021 17:15

Eylüle kadar almaya bak.geçerlilik süresi 6 ay yazanda var 2 yıl yazanda.


saltanat1453
Aday Memur
10 Ağustos 2021 17:48

Eşim aldı alt tarafında 2 yıl geçerlidir yazıyor. Bu aramada güvenlik soruşturması olacağını sanmıyorum.

10 Ağustos 2021 18:00

Peki eşiniz kaç günde aldı 1 gün içinde alabiliyo muyuz? Bide heyet raporu için önceden evrak hazırlanıyo mu bazı yerler vesikalık fotoğraf kimlik fotokopisi vs. istiyormuş galiba.

saltanat1453, 3 yıl önce

Eşim aldı alt tarafında 2 yıl geçerlidir yazıyor. Bu aramada güvenlik soruşturması olacağını sanmıyorum.

10 Ağustos 2021 18:34

Bu süre neye göre değişiyo ben de onu anlamadım zaten yine de cevabınız için teşekkürler.

sam85, 3 yıl önce

Eylüle kadar almaya bak.geçerlilik süresi 6 ay yazanda var 2 yıl yazanda.


saltanat1453
Aday Memur
10 Ağustos 2021 19:48

Eşim 2 günde aldı. Doktorun biri öğleden sonra hastanede olsaydı bir gündede alınabilirdi. Vesikalık fotoğraf ve kimlik fotokopiside götürmüştü.

10 Ağustos 2021 20:40

Bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.

saltanat1453, 3 yıl önce

Eşim 2 günde aldı. Doktorun biri öğleden sonra hastanede olsaydı bir gündede alınabilirdi. Vesikalık fotoğraf ve kimlik fotokopiside götürmüştü.


zooteknist0193
Aday Memur
11 Ağustos 2021 01:49

nufusa kayıtlı olmadığımız bir şehirde herhangi bir hastaneden alabilirmiyiz raporu


mervet5
Aday Memur
13 Ağustos 2021 02:04

Mhrsden randevu almaya çalıştığımda "sağlık kurulu" seçeneği bile yok aynı sorunu yaşayan var mı? Küçük bi şehirdeyim rapor verilmiyor mu acaba çünkü konum olarak İstanbul yaptığımda sağlık kurulu çıkıyor.

mfktprk
Aday Memur
15 Ağustos 2021 16:18

Sağlık raporu için ücret nedir acaba? Hastaneden hastaneye değişiyor mu? 300-400 lira arası diyen de duydum


Grup indirimi
Aday Memur
15 Ağustos 2021 16:40

Sağlık raporunu özel hastaneden almanızı tavsiye ederim . Sağlık kurulu olan özel hastanelerden sabah giderseniz öğlene kalmadan raporunuzu alırsınız. Ben geçen yıl öyle yapmıştım hem de ordan oraya gidip sıra beklenmenize gerek kalmaz . Ücret olarak 150 lira para vermiştim ben Esenyurt ta bir özel hastaneydi. Bakırköy de bir ozel hastaneden rapor alan arkadaşlarım vardı onlar muayene bile olmadılar. Bir hemşire gidip tüm doktarlara imzalatip raporu getirmişti.

15 Ağustos 2021 17:07

Hocam ben devlet hastanesi için 250 lira olduğunu duydum özel hastane farklı olabilir bilmiyorum. Bu hafta hastaneye gideceğim. Fiyatı net olarak o zaman söyleyebilirim.

mfktprk, 3 yıl önce

Sağlık raporu için ücret nedir acaba? Hastaneden hastaneye değişiyor mu? 300-400 lira arası diyen de duydum


saltanat1453
Aday Memur
15 Ağustos 2021 21:02

Biz sağlık raporu için devlet hastanesine 218 tl ödedik.

mfktprk, 3 yıl önce

Sağlık raporu için ücret nedir acaba? Hastaneden hastaneye değişiyor mu? 300-400 lira arası diyen de duydum


Caglaant
Memur
16 Ağustos 2021 10:13

Hocam ben devlet hastanesinden aldım 218 TL. 8.30 da hastaneye gittim 10 da bütün işlemler bitmişti. Ama raporun çıkması 1 haftayı buldu. Raporunda da geçerlilik süresi 2 yıl yazıyor. Şimdiden alabilirsiniz bence. Ben de gsnin olmayacağını düşünenlerdenim

Veysi Sekban
Aday Memur
16 Ağustos 2021 15:03

ankara istanbul ve yaşadığım il dahil olmak üzere önümüzdeki 2 hafta boyunca hiç bir yerde rapor için randevu verilmiyor. hem 182'yi aradım hem de uygulama üzerinden randevu almaya çalıştım. hiç bir yerde yok.


Caglaant
Memur
16 Ağustos 2021 16:28

Hocam bazı hastaneler randevusuz veriyormuş onları öğrenmeye çalışın
Veysi Sekban, 3 yıl önce

ankara istanbul ve yaşadığım il dahil olmak üzere önümüzdeki 2 hafta boyunca hiç bir yerde rapor için randevu verilmiyor. hem 182'yi aradım hem de uygulama üzerinden randevu almaya çalıştım. hiç bir yerde yok.


Veysi Sekban
Aday Memur
16 Ağustos 2021 16:52

bulunduğum ildeki 2 tam teşekküllü devlet hastanesini aradım onlar 182/MHRS'ye yönlendirdi,fakat randevu yok. özel hastanelerden mi bahsediyorsunuz acaba?

Caglaant, 3 yıl önce
Hocam bazı hastaneler randevusuz veriyormuş onları öğrenmeye çalışın

Caglaant
Memur
16 Ağustos 2021 16:53

Hayır hayır. Telegram gruplarında konuşuyorlardı ankaradan bir hastane ismi randevusuz diye. Mesela benim bulunduğum şehir olan Antalyada eğitim araştırmadan randevusuz alanlar olmuş.
Veysi Sekban, 3 yıl önce

bulunduğum ildeki 2 tam teşekküllü devlet hastanesini aradım onlar 182/MHRS'ye yönlendirdi,fakat randevu yok. özel hastanelerden mi bahsediyorsunuz acaba?


adaletYÖK
Aday Memur
18 Ağustos 2021 10:38

İstanbulda randevusuz sağlık raporu alabileceğimiz hastane var mı ?

Bu sağlık raporunun içeriğinde hangi bölümleroluyor her özel hastaneden alabiliyor muyuz ?


mezomorta paşa
Aday Memur
18 Ağustos 2021 11:31

Ben de bunun cevabını çok merak ediyorum doğrusu hocam
adaletYÖK, 3 yıl önce

İstanbulda randevusuz sağlık raporu alabileceğimiz hastane var mı ?

Bu sağlık raporunun içeriğinde hangi bölümleroluyor her özel hastaneden alabiliyor muyuz ?


Rusça34
Aday Memur
18 Ağustos 2021 13:04

Sağlık kurulu Genel cerrahi, kulak burun boğaz, göz hastalıkları, dahiliye, nöroloji, ortopedi, psikiyatri hatırladıklarım bunlar. Hocam saat 16.00da bakın hergün. Yeni randevular o saatte açılıyor. 218 TL ücreti var. Bizden kimlik fotokopisi ve son 1 yılın ilaç dökümünü istediler eczaneden aldık.Fotoğraf isteyen hastaneler de varmış. Bazı milli eğitim müdürlükleri özel hastane kabul etmiyormuş.

Toplam 23 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi