Editörler : crops35
08 Eylül 2021 16:37   


Kpss önlisans zorluk düzeyi?
Kpss önlisansın zorluk seviyesi nasıldır? Ortaöğretim kpss'ye girdim iyi bir puan aldım, önlisans ile ortaöğretimin aynı düzeyde olduğunu söylüyorlar. Doğru mudur?
08 Eylül 2021 16:45

Hlnrozcmk
Aday Memur
Bi tık daha zor tabiki lisansla önlisans arasındaki fark gibi bence.temelinizin nasıl olduğuna bağlı biraz çalışarak rahat 80-85 alınır.
08 Eylül 2021 16:48

Dramaturji
Memur
Bi tık daha zor tabiki lisansla önlisans arasındaki fark gibi bence.temelinizin nasıl olduğuna bağlı biraz çalışarak rahat 80-85 alınır.
Hlnrozcmk, 3 hafta önce - Alıntıya git
Ortaöğretimden 89 almıştım, sözelim çok iyi, mattan da en çok 7 8 yaparım. 88 civarı bir puan bana yeterli. İnşallah çalışır yaparım.
08 Eylül 2021 17:12

Yüce Hülagü Han
Şube Müdürü

Doğru önlisans ve ortaöğretim soruları aynı havuzdan çıkıyor,lisans ise ayrı.

08 Eylül 2021 17:15

Dramaturji
Memur

Doğru önlisans ve ortaöğretim soruları aynı havuzdan çıkıyor,lisans ise ayrı.


Yüce Hülagü Han, 3 hafta önce - Alıntıya git
Bu bilgiyi öğrendiğim iyi oldu hocam sağ olun.
08 Eylül 2021 17:53

WinterSoldier
Şef
Ortaöğretimden 89 almıştım, sözelim çok iyi, mattan da en çok 7 8 yaparım. 88 civarı bir puan bana yeterli. İnşallah çalışır yaparım.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git

Ortaöğretimden matematiksiz mi 89 aldınız acaba gk ve Türkçe'den kaç net yaptınız netleriniz nasıldı genel olarak

08 Eylül 2021 17:56

Dramaturji
Memur

Ortaöğretimden matematiksiz mi 89 aldınız acaba gk ve Türkçe'den kaç net yaptınız netleriniz nasıldı genel olarak


WinterSoldier, 3 hafta önce - Alıntıya git
32 2 genel yetenek 53 7 genel kültür Türkçe de sözel mantık sorularına beynim yetmedi desem yeridir, 1yanlışım Türkçeden 1 de mattan. Matematikten sayısal mantık sorularını bir tane geometri ve problemleri çözdüm. Genel kültür de hiç boşum yoktu, yanlışlarına baktığımda ise bildiğim sorular mış meğersem yani genel kültür de 56 57 doğrum olurdu ama ne hikmetse yanlışı bile bile işaretlemişim.
08 Eylül 2021 18:12

WinterSoldier
Şef
32 2 genel yetenek 53 7 genel kültür Türkçe de sözel mantık sorularına beynim yetmedi desem yeridir, 1yanlışım Türkçeden 1 de mattan. Matematikten sayısal mantık sorularını bir tane geometri ve problemleri çözdüm. Genel kültür de hiç boşum yoktu, yanlışlarına baktığımda ise bildiğim sorular mış meğersem yani genel kültür de 56 57 doğrum olurdu ama ne hikmetse yanlışı bile bile işaretlemişim.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git

Vay ve helal olsun gkdan bayağı iyi yapmışsın benimde sözelim iyi sayılır bugüne kadar Türkçe'de sıfır çalışmayla %90-95 doğrunun altına düşmedim tyt olsun,okul sınavları vs olsun,kpss olsun gkya nasıl çalıştınız tavsiyeleriniz nelerdir hocam

08 Eylül 2021 18:20

soylucadi
Aday Memur

bazen önlisans sınavı lisansdan daha zor olabiliyor bunu kpss hocalarından duydum.

08 Eylül 2021 18:29

Dramaturji
Memur

Vay ve helal olsun gkdan bayağı iyi yapmışsın benimde sözelim iyi sayılır bugüne kadar Türkçe'de sıfır çalışmayla %90-95 doğrunun altına düşmedim tyt olsun,okul sınavları vs olsun,kpss olsun gkya nasıl çalıştınız tavsiyeleriniz nelerdir hocam


WinterSoldier, 3 hafta önce - Alıntıya git
Benim farklı bir stilim vardı hocam. Ben bir sene kala çalışmaya başladım. İlk önce tüm derslerin videolarını izledim ve bitirdim sonrasında da soru çözümüne geçtim. Sınava bir ay kala da tekrara başladım. Türkçeden önceden hiçbir şey bilmezdim Öznür Hocayla birlikte çalıştım, iyi bir hoca tavsiye ederim. Tarih dersi için de Ramazan Hocayla çalıştım ( Tarihim ilkokuldan beridir çok iyi) Coğrafyayı Mehmet Eğitle beraber çalıştım iyidir tavsiye ederim. Vatandaşlık zaten çok kolay sorarlar. Güncel olayları da hep takip ederim zaten. Matematik de İlyas Hocaya baktım ama bir şey anlamadım ben anlayamadım daha doğrusu matematiğim 0 yani. Matematikten sadece basit geometriyi, sözel problem sorularını severim. Formül sayılar filan bana göre değil. Öyle işte.
08 Eylül 2021 18:31

Dramaturji
Memur

bazen önlisans sınavı lisansdan daha zor olabiliyor bunu kpss hocalarından duydum.


soylucadi, 3 hafta önce - Alıntıya git
Önlisanstan zor sorduklarında harbi zor soruyorlarmış arası yokmuş diyenler vardı hocam.
08 Eylül 2021 18:40

Dramaturji
Memur

Vay ve helal olsun gkdan bayağı iyi yapmışsın benimde sözelim iyi sayılır bugüne kadar Türkçe'de sıfır çalışmayla %90-95 doğrunun altına düşmedim tyt olsun,okul sınavları vs olsun,kpss olsun gkya nasıl çalıştınız tavsiyeleriniz nelerdir hocam


WinterSoldier, 3 hafta önce - Alıntıya git
Coğrafya olsun tarih olsun genel kültür derslerine benim ilgim okula başlamadan önce başladı. Kişilik olarak tarihi seven bir kişiyim. Ortaokulda sosyal bilgiler sınavında sınıfta soruların sorulduğu lisede de tarih sınavında yanıma geçmek için bol bol yarışmanın olduğu kişiydim. Coğrafya da ise harita bilginizi olması size çok büyük bir avantaj, atlasınız kesinlikle olmalı, her kilometre taşını bilmenizi tavsiye ederim. Görsel hafızanız benim gibi güçlüyse atlas çok iyi olacaktır. Mehmet Eğit hikaye uydurarak dağları filan ezberletmeye çalışır ama ben daha çok Türkiye haritasında lokasyonlarına bakarak hatırlarım dağları.
08 Eylül 2021 18:47

Dramaturji
Memur

Vay ve helal olsun gkdan bayağı iyi yapmışsın benimde sözelim iyi sayılır bugüne kadar Türkçe'de sıfır çalışmayla %90-95 doğrunun altına düşmedim tyt olsun,okul sınavları vs olsun,kpss olsun gkya nasıl çalıştınız tavsiyeleriniz nelerdir hocam


WinterSoldier, 3 hafta önce - Alıntıya git
Son olarak haddimi aştım ama bir tavsiyem olucak. Ezber yapma lütfen mantığına oturtur. Benim bilgiler hala taze mesela ezberlesen bir ayda uçmuştu. İyi ki oturtmuşum mantığına bir sonraki kpss'de benim için iyi olacak.
08 Eylül 2021 18:52

WinterSoldier
Şef
Coğrafya olsun tarih olsun genel kültür derslerine benim ilgim okula başlamadan önce başladı. Kişilik olarak tarihi seven bir kişiyim. Ortaokulda sosyal bilgiler sınavında sınıfta soruların sorulduğu lisede de tarih sınavında yanıma geçmek için bol bol yarışmanın olduğu kişiydim. Coğrafya da ise harita bilginizi olması size çok büyük bir avantaj, atlasınız kesinlikle olmalı, her kilometre taşını bilmenizi tavsiye ederim. Görsel hafızanız benim gibi güçlüyse atlas çok iyi olacaktır. Mehmet Eğit hikaye uydurarak dağları filan ezberletmeye çalışır ama ben daha çok Türkiye haritasında lokasyonlarına bakarak hatırlarım dağları.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git

Teşekkürler bu tavsiyeleri dikkate alıcam görsel hafızam iyidir genelde bi çok şeyi kafamda görsel olarak canlandırırım öyle ki sayıları formülleri vs bile görsel olarak hatırlarım Türkiye haritasını biliyorum arada canım sıkıldıkça incelerim çalışmak haricinde,güncel olayları siyaseti vs sıkı takip ediyorum gündeme genelde hızlıca bakarım dünyada ne olmuş,ülkede ne olmuş sabah uyanır uyanmaz,hızlı hızlı manşetleri okurum netten,bu alışkanlığım.Bakalım konuları bitirip hergün tekrarlı ve bol soru çözümüyle ilerleyeceğim 45 gk yeter bana.

08 Eylül 2021 19:05

Dramaturji
Memur

Teşekkürler bu tavsiyeleri dikkate alıcam görsel hafızam iyidir genelde bi çok şeyi kafamda görsel olarak canlandırırım öyle ki sayıları formülleri vs bile görsel olarak hatırlarım Türkiye haritasını biliyorum arada canım sıkıldıkça incelerim çalışmak haricinde,güncel olayları siyaseti vs sıkı takip ediyorum gündeme genelde hızlıca bakarım dünyada ne olmuş,ülkede ne olmuş sabah uyanır uyanmaz,hızlı hızlı manşetleri okurum netten,bu alışkanlığım.Bakalım konuları bitirip hergün tekrarlı ve bol soru çözümüyle ilerleyeceğim 45 gk yeter bana.


WinterSoldier, 3 hafta önce - Alıntıya git
Inşallah hocam. Siz 50'yi de görürsünüz anlattığınız şekildeyse.
08 Eylül 2021 20:44

Hlnrozcmk
Aday Memur
Ortaöğretimden 89 almıştım, sözelim çok iyi, mattan da en çok 7 8 yaparım. 88 civarı bir puan bana yeterli. İnşallah çalışır yaparım.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git
Benimde matematik ve türkcem iyi ama tarih coğrafyam sıfır. Mat türkce 25 nete kadar cıkabiliyorum ama tarihte 10 u zor görüyorum tavsiyelerini bende dikkate alıcam. Bu arada matematik icin rehber matematk bebek adımları videoları var youtube da yeni başlayanlar icin baya faydalı denemeni tavsiye ederim.sıfırdan başlayan arkdaşlarım 15 neti gördüler üstüne biraz düşünce.
08 Eylül 2021 20:55

Dramaturji
Memur
Benimde matematik ve türkcem iyi ama tarih coğrafyam sıfır. Mat türkce 25 nete kadar cıkabiliyorum ama tarihte 10 u zor görüyorum tavsiyelerini bende dikkate alıcam. Bu arada matematik icin rehber matematk bebek adımları videoları var youtube da yeni başlayanlar icin baya faydalı denemeni tavsiye ederim.sıfırdan başlayan arkdaşlarım 15 neti gördüler üstüne biraz düşünce.
Hlnrozcmk, 3 hafta önce - Alıntıya git
Dediğiniz kaynağa bakacağım inşallah hocam ama ben matematiğe ırak o da bana. İkimizin arasında negatif enerji var 10 dakikadan fazla dayanamıyorum melete.
08 Eylül 2021 20:57

Hlnrozcmk
Aday Memur
Dediğiniz kaynağa bakacağım inşallah hocam ama ben matematiğe ırak o da bana. İkimizin arasında negatif enerji var 10 dakikadan fazla dayanamıyorum melete.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git
Bende tarihe malesef gy kurtarmıyor beni o tarihi yapmadan. Kaynak önerin olabilirmi tarihten
08 Eylül 2021 21:15

Dramaturji
Memur
Bende tarihe malesef gy kurtarmıyor beni o tarihi yapmadan. Kaynak önerin olabilirmi tarihten
Hlnrozcmk, 3 hafta önce - Alıntıya git
Yediiklim'in ders notunu kullandım, soru çözümü kısmında da pegem'in soru bankası da var. Aslında tarihten ben kaynak ayrımı yapmadım önüme geleni çözdüm. Benim hocam soru bankasındaki tarih soruları zorlamıştı beni ama.
08 Eylül 2021 21:21

Hlnrozcmk
Aday Memur
Yediiklim'in ders notunu kullandım, soru çözümü kısmında da pegem'in soru bankası da var. Aslında tarihten ben kaynak ayrımı yapmadım önüme geleni çözdüm. Benim hocam soru bankasındaki tarih soruları zorlamıştı beni ama.
Dramaturji, 3 hafta önce - Alıntıya git
Teşekkür ederm
08 Eylül 2021 21:25

Dramaturji
Memur
Teşekkür ederm
Hlnrozcmk, 3 hafta önce - Alıntıya git
Rica ederim hocam.
Toplam 24 mesaj
 
ANKET
Yemek siparişi için hangi uygulamayı daha sık kullanıyorsunuz?