Editörler : Kubil ay
09 Eylül 2021 10:38   


Üniversiteye atanan arşiv araştırması sonucu

2021/1 merkezi atama ile unv atananlar arsiv arastirmasi sonuclanan var mi ne kadar surede sonuclanir son evrak tesliminden 1 ay gecti hala ses yok

09 Eylül 2021 10:46

evreka61
Memur
Atandığınız üniversiteyi arayıp ne durumda olduğunun bilgisini alabilirsiniz
09 Eylül 2021 12:00

Kpsbirincisi
Şef
Atandığınız üniversiteyi arayıp ne durumda olduğunun bilgisini alabilirsiniz
evreka61, 3 hafta önce - Alıntıya git

Aa çok iyi fikir, kesin aklına gelmemiştir arayıp sormak.

10 Eylül 2021 14:11

sdtprkk1
Aday Memur

Benim arşiv araştırmam sonuçlandı 28 temmuzda evrak teslimi yaptım 3 eylülde tamamlanmıştır diye aradılar. Tebligat elime dün ulaştı 15 gün içinde başlıycam Allah nasip ederse

10 Eylül 2021 14:57

Kpsbirincisi
Şef

Benim arşiv araştırmam sonuçlandı 28 temmuzda evrak teslimi yaptım 3 eylülde tamamlanmıştır diye aradılar. Tebligat elime dün ulaştı 15 gün içinde başlıycam Allah nasip ederse


sdtprkk1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Evrak teslim son tarihi neydi peki hocam sizin?

10 Eylül 2021 15:17

Ardahan123
Aday Memur

Arsiv aratirmasi maksimum kac gunde sonuclanmali peki

10 Eylül 2021 15:28

evreka61
Memur

Benim arşiv araştırmam sonuçlandı 28 temmuzda evrak teslimi yaptım 3 eylülde tamamlanmıştır diye aradılar. Tebligat elime dün ulaştı 15 gün içinde başlıycam Allah nasip ederse


sdtprkk1, 2 hafta önce - Alıntıya git
Sizin erken sonuçlanmış hocam hayırlı olsun.
10 Eylül 2021 15:29

evreka61
Memur

Arsiv aratirmasi maksimum kac gunde sonuclanmali peki


Ardahan123, 2 hafta önce - Alıntıya git
30 gün yazıyor en geç
10 Eylül 2021 16:56

muhendisimbenya
Şube Müdürü

Arsiv aratirmasi maksimum kac gunde sonuclanmali peki


Ardahan123, 2 hafta önce - Alıntıya git

30 günlük bir süre var ama bu süre evraklar emniyet müdürlüğüne ulaştığında başlıyor. ayrıca emniyet müdürlüğünden evraklar döndü diyelim, kurumunuzda da kurul toplantısı yapılıyor ve araştırma sonucunda gelen belgeleri değerlendiriyorlar. yani ölme eşeğim ölme. bazı arkadaşlar erken başladılar ama bazılarımız kasım ayına kalırsak şaşırmayalım.

benim kurumum mesela evrakları 20 ağustosa kadar göndermemiş. geçen hafta bana 2 hafta olmuş göndereli dediler.

geçen hafta emniyeti aradığımda ise hala evraklarınız bize ulaşmadı dediler. artık aramıyorum hiçbirini. sürpriz olsun.

10 Eylül 2021 18:31

evreka61
Memur

30 günlük bir süre var ama bu süre evraklar emniyet müdürlüğüne ulaştığında başlıyor. ayrıca emniyet müdürlüğünden evraklar döndü diyelim, kurumunuzda da kurul toplantısı yapılıyor ve araştırma sonucunda gelen belgeleri değerlendiriyorlar. yani ölme eşeğim ölme. bazı arkadaşlar erken başladılar ama bazılarımız kasım ayına kalırsak şaşırmayalım.

benim kurumum mesela evrakları 20 ağustosa kadar göndermemiş. geçen hafta bana 2 hafta olmuş göndereli dediler.

geçen hafta emniyeti aradığımda ise hala evraklarınız bize ulaşmadı dediler. artık aramıyorum hiçbirini. sürpriz olsun.


muhendisimbenya, 2 hafta önce - Alıntıya git
Ben Çarşamba günü aradım kurul toplandı dediler. Ne kadar sürer acaba bi bilginiz var mı bu süreçten sonra?
10 Eylül 2021 18:35

Ardahan123
Aday Memur

Hangi universitelere atandiniz?

10 Eylül 2021 19:49

iktisatçi19
Aday Memur

Hangi universitelere atandiniz?


Ardahan123, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam siz hangi üniversiteye atandınız, ben de üniversiteye atandım 1 ay oldu yaklaşık ben de bekliyorum hala

10 Eylül 2021 21:16

demiray8177
Aday Memur

Aa çok iyi fikir, kesin aklına gelmemiştir arayıp sormak.


Kpsbirincisi, 3 hafta önce - Alıntıya git
Dostum sen bir bilgi alabildinmi ne dediler?
10 Eylül 2021 21:51

Ardahan123
Aday Memur

Hocam ben ardahan unv atandim sizin neresi?

10 Eylül 2021 22:31

iktisatçi19
Aday Memur

Hocam ben ardahan unv atandim sizin neresi?


Ardahan123, 2 hafta önce - Alıntıya git

Benimki de Yıldız Teknik belki atnı yerdeyizdir diye sormuştum. Ama sanırım yakın bir zamanda herkese haber gelir

10 Eylül 2021 22:35

Ardahan123
Aday Memur

Insallah hocam bu bekleme suresi cok uzadi en yakin zamanda insallah cagriliriz

10 Eylül 2021 23:08

iktisatçi19
Aday Memur

Insallah hocam bu bekleme suresi cok uzadi en yakin zamanda insallah cagriliriz


Ardahan123, 2 hafta önce - Alıntıya git

Geç olsun güç olmasın diyelim hocam.

13 Eylül 2021 10:00

muhendisimbenya
Şube Müdürü
Ben Çarşamba günü aradım kurul toplandı dediler. Ne kadar sürer acaba bi bilginiz var mı bu süreçten sonra?
evreka61, 2 hafta önce - Alıntıya git

valla hiç bilmiyorum ama tahminen bugün dönüş yaparlar size. tebligatınızı gönderdik, gelebilirsiniz diye.

hayırlı olsun

13 Eylül 2021 13:01

evreka61
Memur

valla hiç bilmiyorum ama tahminen bugün dönüş yaparlar size. tebligatınızı gönderdik, gelebilirsiniz diye.

hayırlı olsun


muhendisimbenya, 2 hafta önce - Alıntıya git
Dediğiniz gibi bugün aradılar hocam diploma tarihimi sormak için. Bu hafta tebligat göndeririz, haftaya başlarsınız dedi büyük ihtimal. Allah nihayete erdirsin bütün bekleyenleri hayırlısıyla.
13 Eylül 2021 13:18

muhendisimbenya
Şube Müdürü
Dediğiniz gibi bugün aradılar hocam diploma tarihimi sormak için. Bu hafta tebligat göndeririz, haftaya başlarsınız dedi büyük ihtimal. Allah nihayete erdirsin bütün bekleyenleri hayırlısıyla.
evreka61, 2 hafta önce - Alıntıya git

hadi hayırlısı :) bakalım beni ne zaman arayacaklar. bugün 46 gün oldu evrakları teslim edeli. henüz ses seda yok.

13 Eylül 2021 14:18

Ardahan123
Aday Memur

Benimde 42 gun oldu evrak teslim edeli hala haber yok:(

Toplam 23 mesaj
 
ANKET
Yemek siparişi için hangi uygulamayı daha sık kullanıyorsunuz?