Editörler : ayşegül bgm
15 Eylül 2021 15:30   


Keyifler yerinde mi kardeşlerim?
Uzun zaman beklediniz umarım hayırlısı ile olur ve umarım keyifler yerindedir. Zaman zaman birbirinizi zaman zaman beni kırdınız:) stresli bir süreç geçirdiniz artık stresi bir köşeye bırakıp tadını çıkarmaya bakın. Sayıyı bana soracaksınız diye tahmin ediyorum o konuda şunu söylemek isterim ki bundan yaklaşık 1- 1 buçuk ay önce Eylül'ün ortalama bu haftalarını işaret etmişken sayı konusunda maliye bakanından tahmini 22 bin civarı söylenmişti dedim. Kesin ve net sayıyı henüz bilmemekle beraber sayı 3 aşağı 5 yukarı bu civarlardadır. Bunların hepsi açıklanır. Atama planlamada ve hakkınızda hayırlısının olmasını temenni ediyorum. Zorlu bir süreçti ve umarım hak eden herkes karşılığını alır. Dualarınızı esirgemeyin kardeşlerim:) hoşça kalın.
15 Eylül 2021 15:32

Veysel.49
Aday Memur
Çok sağ ol hocam hakkın ödenmez bugüne kadar bir yanlış haberini görmedim hem tebrik ederim hem teşekkür ederim.
15 Eylül 2021 15:34

Katatonikşizo
Aday Memur
Hocam bir soru soracam cevaplarsaniz cok sevinirim,cevap vermezseniz de evet olarak kabul edecegim.Siz saglikmevzuat misiniz ?
15 Eylül 2021 15:34

Meryy0
Aday Memur
Atama ne zaman olacak yani bugünlerde alım mi var demek istemiş ay anlayaladimmm
15 Eylül 2021 15:35

hadibe2
Aday Memur
Bu ay içinde açıklama gelir mi ?
15 Eylül 2021 15:35

Katatonikşizo
Aday Memur
Hersey icin de cok tesekkur ederim Allah razi olsun sizden.Sayi netlesirse tekrar aciklama yaparsanizda cok iyi olur.
15 Eylül 2021 15:38

radiologytech
Aday Memur

Ortada daha hiçbir açıklama yok, neyin kutlaması bu. Sağlık mevzuat dün paylaştı sildi paylaşımı. Niye sildi mesela, kötü yorumdan silecek olsa hesabı kapatması lazım. Gene tutmaz diye sildi. Ekimde açıklama gelmez ise forumdakilerden birinin trolü olduğun belli olacak.

15 Eylül 2021 15:38

employment
Aday Memur
Çok sağ ol hocam hakkın ödenmez bugüne kadar bir yanlış haberini görmedim hem tebrik ederim hem teşekkür ederim.
Veysel.49, 2 hafta önce - Alıntıya git
Rica ederim kardeşim sağ olasın.
15 Eylül 2021 15:40

Emree.44
Aday Memur
Hocam branş dağılımları ne olur çok mağduruz teknikerler olarak
15 Eylül 2021 15:40

employment
Aday Memur
Hocam bir soru soracam cevaplarsaniz cok sevinirim,cevap vermezseniz de evet olarak kabul edecegim.Siz saglikmevzuat misiniz ?
Katatonikşizo, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hayır:) ben bir önceki konuda Eylül'ün sonlarını işaret ederken mevzuat hesabı Twitter'dan öyle bir şey yok demiş. Amacım gönderme yapmak değil, mantıken kendi kendimi onaylamamam saçma olurdu.
15 Eylül 2021 15:41

ayse.ij
Hocam branş dağılımları ne olur çok mağduruz teknikerler olarak
Emree.44, 2 hafta önce - Alıntıya git

Aynen ya biz de diyetisyenler olarak mağdur ediliyoruz

15 Eylül 2021 15:41

employment
Aday Memur
Bu ay içinde açıklama gelir mi ?
hadibe2, 2 hafta önce - Alıntıya git
Açıklama bu ay da gelebilir atamadan 3 gün önce de. Bilinmesi gereken kısım ÖSYM yakında öğretmen ataması yapacak. Öğretmen ataması sonrasına kalırsa Ekim'in ikinci haftası ilana çıkılır.
15 Eylül 2021 15:42

employment
Aday Memur
Hersey icin de cok tesekkur ederim Allah razi olsun sizden.Sayi netlesirse tekrar aciklama yaparsanizda cok iyi olur.
Katatonikşizo, 2 hafta önce - Alıntıya git
Allah sizden de razı olsun. Artık göze batmamam gerektiğini hissediyorum fakat bilgi alırsam paylaşırım.
15 Eylül 2021 15:44

employment
Aday Memur
Hocam branş dağılımları ne olur çok mağduruz teknikerler olarak
Emree.44, 2 hafta önce - Alıntıya git
Kardeşim planlama biriminde değilim ne söylesem doğru olmaz tahmin ile kesin konuşamam fakat oransal olarak diğer aramalardan çok farklı olacağını düşünmüyorum. Bu arada sapma fazla olacaktır dikkatli tercih veriniz.
15 Eylül 2021 15:46

Emree.44
Aday Memur
Kardeşim planlama biriminde değilim ne söylesem doğru olmaz tahmin ile kesin konuşamam fakat oransal olarak diğer aramalardan çok farklı olacağını düşünmüyorum. Bu arada sapma fazla olacaktır dikkatli tercih veriniz.
employment, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hocam paramediklere ne kadar bi sayı gelir tahmin etseniz en azından :(
15 Eylül 2021 15:46

Meryy0
Aday Memur
Açıklama bu ay da gelebilir atamadan 3 gün önce de. Bilinmesi gereken kısım ÖSYM yakında öğretmen ataması yapacak. Öğretmen ataması sonrasına kalırsa Ekim'in ikinci haftası ilana çıkılır.
employment, 2 hafta önce - Alıntıya git
Saka mi bu abi dedikleriniz birbirini tutmuyor kiii Eylül ortası sonu dediniz şimdi de ekimin sonunu işaret ediyorsunuz kafayi yiyecem artık yaa
15 Eylül 2021 15:47

iline
Aday Memur

Alım ikiye mi bölünecek arkadaşlar? Bilgisi olan var mi bu konuda?

15 Eylül 2021 15:47

Valtteri Bottas
Aday Memur

teşekkürler bilgi için does it matter

15 Eylül 2021 15:47

Snnsmsk5716
Aday Memur
Kardeşim planlama biriminde değilim ne söylesem doğru olmaz tahmin ile kesin konuşamam fakat oransal olarak diğer aramalardan çok farklı olacağını düşünmüyorum. Bu arada sapma fazla olacaktır dikkatli tercih veriniz.
employment, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hocam diyorlar ki bakan çalıyor. Nedir bu torna ustası mı çalışıyor ne :D hakkaten sayıyı arttırma gayretinden dolayı mı uzadı
15 Eylül 2021 15:48

Atamabekleyensaglıkc
Memur
Atama tekte mi olacak peki ? 22 k tek alımla mı alınacak ? İçinde işçi var mı ? Ekimde tercih veriyor olur muyuz ? Teşekkürler
15 Eylül 2021 15:51

employment
Aday Memur
Saka mi bu abi dedikleriniz birbirini tutmuyor kiii Eylül ortası sonu dediniz şimdi de ekimin sonunu işaret ediyorsunuz kafayi yiyecem artık yaa
Meryy0, 2 hafta önce - Alıntıya git
Ben çalışma bu günlerde başlayacak demiştim ilan ise ekimin ikinci haftası demiştim. Okuduğunuzu anlama kabiliyetinizi sorgulayın, beni değil.
Toplam 86 mesaj
 
ANKET
Yemek siparişi için hangi uygulamayı daha sık kullanıyorsunuz?