Editörler : hopali
22 Eylül 2021 13:01

Faramir66
Şef

bu arada si̇ze 15 bi̇n düşünüyorlar haberi̇ni̇z olsun.sosyal medyadan da mi haberi̇ni̇z yok??2022 kpss i̇le onu aranizda paylaşirsiniz artik.kötü düşünen kötülük bulsun!!

edit : forum içerisinde mesajlarımızı lütfen küçük harflerle yazalım.


Englishtch, 1 ay önce - Alıntıya git

Hocam ne sosyal medyası ya. Sosyal medyaya göre 60 bin atamalar falan havada uçuşuyordu. 21 haziranda ek atama gelmişti bile. Siz yine de çok fazla ümitlenmeyin derim ben sonra yine hüsran olmasın.

22 Eylül 2021 14:13

kimyagerer
Şef

çıkarılsın

22 Eylül 2021 14:18

Ozelegitim61
Memur

çıkarılsın


kimyagerer, 1 ay önce - Alıntıya git

Bu arkadaşlar 11 aydır tweet atıyor. Tweet ile 60 bin aldılar ya!

Hele bazılarının yapmadığı pislik kalmadı. Karakterlerini ortaya koydular. Ama ne dersin açıklamalardan da anlamıyorlar. BAKAN BU YENİ ATAMA DİYE TANE TANE AÇIKLADI:D

Bunlar da tweetter bakanlığı olarak iptal ediyor 2016 yı atıyor. 670 bin kontenjan açıklıyor. :DDDDDD

Arkadaşlar az daha tweet atın hadi az kaldı yüklemin :DDDD

22 Eylül 2021 18:54

Beratttt
Şef

Bu 2020 puanlılar 2021 kpss sınavına girmedi kardeşim neden herkesin girdiği bir sınava geçmiş puanları dahil ediyorsunuz ki 2020 puan resmî olarak bitti bırakın herkes 2021 puanıyla atansın adalet budur 2020 derhal çıkarılmalı

26 Eylül 2021 13:01

Hacimirza
Genel Müdür
Kamuya personel alımında mülakat kaldırılmalıdır. - https://forum.memurlar.net/konu/2469931
Toplam 45 mesaj
 
ANKET
Merkez Bankasının faizleri 2 puan indirmesini nasıl buldunuz?