Editörler : ayşegül bgm
22 Eylül 2021 21:12   


Atama haberi yok hala
Bir eylül misali haber yok bakandan vakalar artıyor, personel yoruldu fazla nöbete kalmaktan alın bizi rahatlatalım meslektaşlarımızı!
22 Eylül 2021 21:59

silver27
Aday Memur

hergün yalanda olsa haber duymak istiyom büyük kaynaklardan dozumu alamadım yine stresteyim

22 Eylül 2021 22:08

Atamabekleyenatt
Aday Memur

hergün yalanda olsa haber duymak istiyom büyük kaynaklardan dozumu alamadım yine stresteyim


silver27, 1 ay önce - Alıntıya git
Ya gerçekten bişeyler olsun Bn gitmesem bile başkalarınınngitmwsünümbelitli Bi sayı görmeyi istiyom sadece artık ya atanmayı bırak gerçekten bu kadar aksamaz yani ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum
22 Eylül 2021 22:09

sebebi neydi
Şef

sakin olun tüm duyumlar eylül sonu ile ekim ilk 2 haftasındaki zaman aralığını işaret ediyor..

22 Eylül 2021 22:16

HemBurak
Aday Memur

sakin olun tüm duyumlar eylül sonu ile ekim ilk 2 haftasındaki zaman aralığını işaret ediyor..


sebebi neydi, 1 ay önce - Alıntıya git

10 Aydır aynı mevzu gelecek ay teorisi bi bitmedi

22 Eylül 2021 22:18

Atamabekleyenatt
Aday Memur

sakin olun tüm duyumlar eylül sonu ile ekim ilk 2 haftasındaki zaman aralığını işaret ediyor..


sebebi neydi, 1 ay önce - Alıntıya git
Güzel konuşuyorsun iyi konuşuyorsun ama bu iş cıvıdı. Yok şu ay yok bu ay sınava gireli 10 ay oldu yazıktır günahtır ya milletin umuduyla oynamak hayatını alt üst etmek kardeşim bnm sitemim buna. Biz evde dershaneye gidecek paramız yokken çalışıp belli Bi puan alıp bekliyoruz ama bu beklemenin sebebi devlettir. Sağlık meslek lisesini devlette okudum Bn alım terimle kazandım ama gittiler açtılar özel sağlık liselerinümparayı veren girdi okudu bu adaletsizlik özel hastanelere bile giremiyorum madem istihdam sağlayamayacan bu bölümden ihtiyacın kadar mezun vericen bunuda mı Bn söyleyim hiçbir zaman hakkımı helal etmiyorum Bn mesleğimi yapmak istiyorum sevdiğim işi yapmak istiyorum sitemim bu sadece
22 Eylül 2021 22:25

silver27
Aday Memur

hergün bunalımdayım çıldırıyorum temmuz ağustos haziran nasıl geçti anlamdım para yok iş yok güç yok tek şunu yapmalarını isterim bakan bi gün vercekti örneğin 10 ay 1 yıl 2 yıl hiç değilse bizde önümüze bakar ona göre planamızı projemizi yaparız bizi yok eden şey belirsizlik

22 Eylül 2021 22:26

drcula11
Şef
önlisans için önümüzdeki ayın 25'inde 1 sene olacak ortaöğretim için 11 ay yani genel olarak 1 senemizi yediler. milleti özel sektörde sürünmeye mahkum bıraktılar.
22 Eylül 2021 22:27

Atamabekleyenatt
Aday Memur

hergün bunalımdayım çıldırıyorum temmuz ağustos haziran nasıl geçti anlamdım para yok iş yok güç yok tek şunu yapmalarını isterim bakan bi gün vercekti örneğin 10 ay 1 yıl 2 yıl hiç değilse bizde önümüze bakar ona göre planamızı projemizi yaparız bizi yok eden şey belirsizlik


silver27, 1 ay önce - Alıntıya git
Aynen kardeşim Bi sayı Bi tarih verilir Bn atanamayacağım diye tekrardan sınava hazırlanıyorum herhangi Bi işe de girebilirim ama ileriki süreci bilmediğimden arrık sınavdan 100 alıcan ne yapıcan 85 puan aldım ama atanamayacak diye korkuyorum yazıktır ya
22 Eylül 2021 22:31

sebebi neydi
Şef
Güzel konuşuyorsun iyi konuşuyorsun ama bu iş cıvıdı. Yok şu ay yok bu ay sınava gireli 10 ay oldu yazıktır günahtır ya milletin umuduyla oynamak hayatını alt üst etmek kardeşim bnm sitemim buna. Biz evde dershaneye gidecek paramız yokken çalışıp belli Bi puan alıp bekliyoruz ama bu beklemenin sebebi devlettir. Sağlık meslek lisesini devlette okudum Bn alım terimle kazandım ama gittiler açtılar özel sağlık liselerinümparayı veren girdi okudu bu adaletsizlik özel hastanelere bile giremiyorum madem istihdam sağlayamayacan bu bölümden ihtiyacın kadar mezun vericen bunuda mı Bn söyleyim hiçbir zaman hakkımı helal etmiyorum Bn mesleğimi yapmak istiyorum sevdiğim işi yapmak istiyorum sitemim bu sadece
Atamabekleyenatt, 1 ay önce - Alıntıya git

kardeş bana ne anlatıyorsun aç bi oku forumda yazdıklarımı

2020 başından beri burdayım bu sitedeki 2. hesabım içimi dökmek sitem etmek için nicki bile anlık seçtim bu kadar zaman açıklama yapılmamasının sebebi neydi gibisinden

ama başta mevzuat olmak üzere bir çok kişi bahsettiğim tarihleri işaret ediyor.

bu kadar zamandır kimlerin prim için kimlerin gerçekten yardım etmek için duyum verdiğini az çok biliyor buradaki bir avuç insan.

adam kendi tahmini çıkmayınca bile kıvırmadı hala çalışma başlamadı dedi ve geçen haftalarda aynı adam çalışmalar başladı dedi çalışmaların da 2 hafta ila 1 ay arasında bitip kılavuzun ösymye yollanacağını çook önceden söylemişti yani her tarih ekime çıkıyor

o yüzden biraz sabır..

22 Eylül 2021 22:32

Atamabekleyenatt
Aday Memur
önlisans için önümüzdeki ayın 25'inde 1 sene olacak ortaöğretim için 11 ay yani genel olarak 1 senemizi yediler. milleti özel sektörde sürünmeye mahkum bıraktılar.
drcula11, 1 ay önce - Alıntıya git
Tabi özel sektörde iş bulabilirsek. Devlet planlamasının diye yapıyorlar anlamıyorum gerçekten. Tek bildiğim ne edildiği bilinmeyen bölümler açıyorlar üniversitelere milleti oyalıyolar sadece ve üstüne borçlandırıyolar kyk parasıyla! Yanü Bn mesleğiminyapöadıktan sonra neden üni okuyarak zamanımı boş yere harcayım. Millet okuyo sonra polis asker olmaya uğraşıyor evet üni okumak iş bulmak değil ama kendini geliştiriyorsunnama yine iş sahibi olamıyorsun hiçbirimizin ailesi bürokrat değil zengin de değil bizim bundan başka çaremiz yok bizi sağa sola işe alıcak dayımızda yok.Bn sadece biz emek verdik emeğimizi almayı istiyorum Bn mezun olalı 5 sene oldu ve ne özel hastaneye girebildim nede kendi işimi yapabildim yazık ya sevdiğin mesleği bildiğim işi yapamamak zoruma gidiyor
22 Eylül 2021 22:42

drcula11
Şef
Tabi özel sektörde iş bulabilirsek. Devlet planlamasının diye yapıyorlar anlamıyorum gerçekten. Tek bildiğim ne edildiği bilinmeyen bölümler açıyorlar üniversitelere milleti oyalıyolar sadece ve üstüne borçlandırıyolar kyk parasıyla! Yanü Bn mesleğiminyapöadıktan sonra neden üni okuyarak zamanımı boş yere harcayım. Millet okuyo sonra polis asker olmaya uğraşıyor evet üni okumak iş bulmak değil ama kendini geliştiriyorsunnama yine iş sahibi olamıyorsun hiçbirimizin ailesi bürokrat değil zengin de değil bizim bundan başka çaremiz yok bizi sağa sola işe alıcak dayımızda yok.Bn sadece biz emek verdik emeğimizi almayı istiyorum Bn mezun olalı 5 sene oldu ve ne özel hastaneye girebildim nede kendi işimi yapabildim yazık ya sevdiğin mesleği bildiğim işi yapamamak zoruma gidiyor
Atamabekleyenatt, 1 ay önce - Alıntıya git
sana katılıyorum. ben de şu an kuruyemiş firmasında işe girdim yeni. kendimden hem yaşça hem de seviyece daha küçük insanlarla muhatap oluyorum. kimseyi küçük görmüyorum ama sadece durumu söylüyorum. 2 üniversite mezunuyum ingilizce biliyorum ve başvuru yaptığım şirketler sırf diğer elemanlara göre daha bilgili ve kendimi yetiştirdiğim için maaş konusunda fazla bir beklenti içinde olmamam gerektiğini söyleyerek iş başvurularımı reddettiler. şu an yaptığım işte o da zar zor bulurak resmen milletin getir götürünü yapıyorum ve okul okuduğum için dışlanılmaya küçük görülmeye mahkum kalıyorum doğru düzgün Türkçe konuşmayı bilmeyen kişiler tarafından. bizi bu duruma düşürenler çocuklarını çok iyi noktalara getiriyor yiğenlerine torpil yaparak işlere sokuyorlar. sonra da adalet diyorlar. Allah'a haval ettik artık
22 Eylül 2021 22:47

Atamabekleyenatt
Aday Memur
sana katılıyorum. ben de şu an kuruyemiş firmasında işe girdim yeni. kendimden hem yaşça hem de seviyece daha küçük insanlarla muhatap oluyorum. kimseyi küçük görmüyorum ama sadece durumu söylüyorum. 2 üniversite mezunuyum ingilizce biliyorum ve başvuru yaptığım şirketler sırf diğer elemanlara göre daha bilgili ve kendimi yetiştirdiğim için maaş konusunda fazla bir beklenti içinde olmamam gerektiğini söyleyerek iş başvurularımı reddettiler. şu an yaptığım işte o da zar zor bulurak resmen milletin getir götürünü yapıyorum ve okul okuduğum için dışlanılmaya küçük görülmeye mahkum kalıyorum doğru düzgün Türkçe konuşmayı bilmeyen kişiler tarafından. bizi bu duruma düşürenler çocuklarını çok iyi noktalara getiriyor yiğenlerine torpil yaparak işlere sokuyorlar. sonra da adalet diyorlar. Allah'a haval ettik artık
drcula11, 1 ay önce - Alıntıya git
Aynen gerçekten sinir bozucu ama işte derdimizi sadece birbirimize açıyoz bizi dinleyen gören olmuyor bnm babam yeni vefat etti 2.5 ay oldu Bn 23 yaşındayım ocakta 24 olucam belli Bi yaştan sonra inan kimse almıyor gideceğin yerler dediğin gibi getir götür işleri ama insana gerçekten adaletsizlik koyuyor. İş beğenme gibi lüksüm yok ama belli Bi emek veriyorsun ama emeğinin karşılığını almıyorsun ama beş para etmez adamlar senden daha rahat ve senden huzurlu bu adelet yürümez gerçekten
22 Eylül 2021 22:53

drcula11
Şef
Aynen gerçekten sinir bozucu ama işte derdimizi sadece birbirimize açıyoz bizi dinleyen gören olmuyor bnm babam yeni vefat etti 2.5 ay oldu Bn 23 yaşındayım ocakta 24 olucam belli Bi yaştan sonra inan kimse almıyor gideceğin yerler dediğin gibi getir götür işleri ama insana gerçekten adaletsizlik koyuyor. İş beğenme gibi lüksüm yok ama belli Bi emek veriyorsun ama emeğinin karşılığını almıyorsun ama beş para etmez adamlar senden daha rahat ve senden huzurlu bu adelet yürümez gerçekten
Atamabekleyenatt, 1 ay önce - Alıntıya git
patrona, müdüre yakalalık yapan insanların el üstünde tutulması benim en çok zoruma giden şeylerden birisi sen ben eşek gibi çalışsak kendimizi parçalasak bile onlar gibi değer görmeyeceğiz. aylar sonra bulabildiğim tek iş buydu gerçekten. çalışmasam bu sefer herkes arkamdan koca insan evde oturuyor hiçbir şey yapmıyor diye dedikodular kulağıma geliyor. sorun tek bir şeyde değil ki her şey bir sorun. atanmak da çözüm değil atanınca da bir sürü sıkıntı çıkacak orada da müdür yalaması insanlar çıkacak. ama özel sektöre göre çok çok daha iyi
22 Eylül 2021 22:53

Valtteri Bottas
Yasaklı

ekimin başında 2-3 ay süresi doluyor. Ondan sonra bakalım neye göre oyalanacaz...

22 Eylül 2021 22:55

Atamabekleyenatt
Aday Memur

ekimin başında 2-3 ay süresi doluyor. Ondan sonra bakalım neye göre oyalanacaz...


Valtteri Bottas, 1 ay önce - Alıntıya git
Bulurlar bişey yalandan kimse ölmüyor
23 Eylül 2021 00:11

birfikirbirdüşünce
Aday Memur
Ben oyaladıklarını düşünüyorum alım olacaksa bile bahara doğru olur belli olamaz belki 2022 baharda seçim olabilir
23 Eylül 2021 14:43

hadibe2
Aday Memur
Olmayacak zaten.
Toplam 17 mesaj
 
ANKET
Merkez Bankasının faizleri 2 puan indirmesini nasıl buldunuz?