Editörler : ayşegül bgm
25 Eylül 2021 22:26   


2020/14 alımında yapılan haksızlık

2020/14 alımında ortaöğretime yapılan haksızlık ya da herneyse sizce bakanlığın umrunda olur mu ? Bi telafi görebilir miyiz ?

25 Eylül 2021 22:33

drcula11
Şef
sence umrunda mı adamlar çıkıp açıklamayı bile bize çok görüyor
25 Eylül 2021 22:34

impactofdevil
Kapalı

Ne haksızlığı hocam o atama 20 gün daha bekleyebilirdi ama tercih etmediler beklemeyi. Telafi yapacak olsalar beklerlerdi

25 Eylül 2021 22:35

Ahmet Mustafa PARLAK
Aday Memur

Ne haksızlığı hocam o atama 20 gün daha bekleyebilirdi ama tercih etmediler beklemeyi. Telafi yapacak olsalar beklerlerdi


impactofdevil, 2 ay önce - Alıntıya git
Yani bu durum genelde aciliyet durumuna yorumlandı ama umursamamazlıkta var tabi.
25 Eylül 2021 22:36

Hemsirebey333
Aday Memur

Bakın siz sürekli twitter önemli değil diyosunuz ama ortaöğretimleri tercihe beklememelerinin en büyük nedeni sessiz oluşları, önlisansta yetişemiyordu ama etkinliklerle alımı bekletip tercih verdiler oysa ortaöğretimler sessiz kaldı ve görmezden gelindiler he bana kalırsa çok büyük haksızlık oldu ama olan oldu

25 Eylül 2021 22:39

Ahmet Mustafa PARLAK
Aday Memur

Bakın siz sürekli twitter önemli değil diyosunuz ama ortaöğretimleri tercihe beklememelerinin en büyük nedeni sessiz oluşları, önlisansta yetişemiyordu ama etkinliklerle alımı bekletip tercih verdiler oysa ortaöğretimler sessiz kaldı ve görmezden gelindiler he bana kalırsa çok büyük haksızlık oldu ama olan oldu


Hemsirebey333, 2 ay önce - Alıntıya git
Biz önümüzü kış tutalımda :S
25 Eylül 2021 22:42

Fztcagri
Memur

Hemşire,ebe ve attler hariç her branşa haksızlık yapıldı sadece size özel değil yani ben fizyoterapistim 90 üstü alan 1200 meslektaşım var 85 kişi atandı 2020/14 te bu adaletli miydi?

25 Eylül 2021 22:45

Attmetehan
Memur
Hocam ortaöğretim 2020 sınavı 2022 aralığa kadar geçerli olacak bence 1 atama daha görecek diğer öğrenim türlerine nazaran
25 Eylül 2021 22:46

Ahmet Mustafa PARLAK
Aday Memur

Hemşire,ebe ve attler hariç her branşa haksızlık yapıldı sadece size özel değil yani ben fizyoterapistim 90 üstü alan 1200 meslektaşım var 85 kişi atandı 2020/14 te bu adaletli miydi?


Fztcagri, 2 ay önce - Alıntıya git
Yani çağrı bey keşke sizde üzülmeseniz bizde, sadece 20 gün beklemediler ve acaba bunun bir hata olduğunun farkındamıdırlar diye sordum.
25 Eylül 2021 22:47

ata198
Aday Memur

Hemşire,ebe ve attler hariç her branşa haksızlık yapıldı sadece size özel değil yani ben fizyoterapistim 90 üstü alan 1200 meslektaşım var 85 kişi atandı 2020/14 te bu adaletli miydi?


Fztcagri, 2 ay önce - Alıntıya git

Att olarak 92 puanla atama bekliyorum. Daha puanımı kullanamadım yerime 77 alan adam atandı. Bana haksızlık yapılmadı mı şimdi?

25 Eylül 2021 22:47

Atamabekleyenatt
Memur
Evet biz ortaöğretimlere haksızlık yapıldı ama bizde 2023 te bunun cevabını vericez
25 Eylül 2021 23:05

Dyt-
Aday Memur

Att olarak 92 puanla atama bekliyorum. Daha puanımı kullanamadım yerime 77 alan adam atandı. Bana haksızlık yapılmadı mı şimdi?


ata198, 2 ay önce - Alıntıya git
92 puanla il tercihinden dolayı bekliyorsunuz demek ki. Biz 92 puanla bırak yer seçme lüksünü atanamıyoruz bile. Ama yapılan haksızlık herkese yapılıyor o ayrı konu
25 Eylül 2021 23:06

ata198
Aday Memur
92 puanla il tercihinden dolayı bekliyorsunuz demek ki. Biz 92 puanla bırak yer seçme lüksünü atanamıyoruz bile. Ama yapılan haksızlık herkese yapılıyor o ayrı konu
Dyt-, 2 ay önce - Alıntıya git

Puanımı kullanamadım bile dedim. Puanımı kullanmadan nasıl il seçmiş olabilirim?

25 Eylül 2021 23:08

Dyt-
Aday Memur

Puanımı kullanamadım bile dedim. Puanımı kullanmadan nasıl il seçmiş olabilirim?


ata198, 2 ay önce - Alıntıya git
O dönemde orta öğretim sonuçları açıklanmadığı için mi tercih verememiştiniz
25 Eylül 2021 23:21

sebebi neydi
Şef

sessizlik filan değil ortaöğretimin yeni mezunu olmadığı için yığılma olmayacağını düşündüler.

amaç mevcut mezunları eritmek zaten 2018le olmuş 2020yle olmuş pek umurlarında değil.

tabii yüksek puanlar varken düşüklerin atanmaması lazım bence.

önlisans katlanarak artıyor onların beklenme sebebi o.

hele o 1000 paramedik 2018le alınsaydı vay 2020 paramediğin haline

Toplam 14 mesaj
 
ANKET
Başıboş sokak köpekleri sizce sokaklardan toplanmalı mı?