Editörler : ayşegül bgm
27 Eylül 2021 23:01   


Yasaklı
Kabinede atama konuşuldu iddası

Bugün bakan cbye maliyeyle atama sayısı hakkında bir sorun yaşadığını vs iletmiş galiba.

Bir gazeteci söylemiş sanırım içerden 8.Maddemiymiş neymiş.

27 Eylül 2021 23:11

does it matter
Yasaklı

mış mış diye konu açılmaz bu forumda bilgi veriyorsan kaynak göster.

27 Eylül 2021 23:12

sebebi neydi
Şef

mış -miş- muş- müş(duyulan geçmiş zaman)

kanıt olmayınca bu kadar

27 Eylül 2021 23:16

onuralp1071
Şube Müdürü

Adam trol yapıyor.

MADDE 8. ? Yürütme yetkisi ve görevi, Cumhurbaşkanı ve Bakanlar Kurulu tarafından, Anayasaya ve kanunlara uygun olarak kullanılır ve yerine getirilir.

27 Eylül 2021 23:21

Valtteri Bottas
Yasaklı

mış mış diye konu açılmaz bu forumda bilgi veriyorsan kaynak göster.


does it matter, 2 ay önce - Alıntıya git

kaynak netice

27 Eylül 2021 23:21

Snnsmsk5716
Aday Memur

Adam trol yapıyor.

MADDE 8. ? Yürütme yetkisi ve görevi, Cumhurbaşkanı ve Bakanlar Kurulu tarafından, Anayasaya ve kanunlara uygun olarak kullanılır ve yerine getirilir.


onuralp1071, 2 ay önce - Alıntıya git
Toplantının 8. Maddesinden bahsediyor anayasanın değil akıl zengini
27 Eylül 2021 23:24

onuralp1071
Şube Müdürü
Toplantının 8. Maddesinden bahsediyor anayasanın değil akıl zengini
Snnsmsk5716, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben yasaya göre görevlerini yerine getirmiyorlar diye anladım arkadaşın cümlesinden, akıl zengini gibi saçma hakaretleri kullanmana gerek yok, direk havlayabilirsin.

27 Eylül 2021 23:34

yklab
Aday Memur
Sağlıkçı Birliği instagram hesabında canlı yayında söz edildi bundan arkadaşlar. Onların söylediği bu
27 Eylül 2021 23:36

onuralp1071
Şube Müdürü
Sağlıkçı Birliği instagram hesabında canlı yayında söz edildi bundan arkadaşlar. Onların söylediği bu
yklab, 2 ay önce - Alıntıya git

Bu arkadaş çoğu kez trol başlıklar açıp banlandığı için, her başlığı trol gibi geliyor, kaynakta vermemiş.

27 Eylül 2021 23:37

aisezreal
Daire Başkanı

Biz bitmişiz abi

27 Eylül 2021 23:37

sivaaslii
Aday Memur
Toplantının 8. Maddesinden bahsediyor anayasanın değil akıl zengini
Snnsmsk5716, 2 ay önce - Alıntıya git

:D

27 Eylül 2021 23:38

yklab
Aday Memur

Bu arkadaş çoğu kez trol başlıklar açıp banlandığı için, her başlığı trol gibi geliyor, kaynakta vermemiş.


onuralp1071, 2 ay önce - Alıntıya git
Yok kanka trol değl bu sefer. Bende izlemedim yayını da telegram grubunda özet geçtiler gazeteci söylemiş bakan konuyu CB'na taşıdı diye tahminlerine göre de 22 Aralıkta yapılacak merkezi atama öncesine kadar atama gelir diyorlar
27 Eylül 2021 23:39

drcula11
Şef
tmm
27 Eylül 2021 23:40

onuralp1071
Şube Müdürü
Yok kanka trol değl bu sefer. Bende izlemedim yayını da telegram grubunda özet geçtiler gazeteci söylemiş bakan konuyu CB'na taşıdı diye tahminlerine göre de 22 Aralıkta yapılacak merkezi atama öncesine kadar atama gelir diyorlar
yklab, 2 ay önce - Alıntıya git

Bu kişiler önceden de, yarındanda yakın falan diye güle oynaya alım haberi veriyorlardı. Şimdi gerçekten bilgi aldılar ve böyle bir bilgi varsa alım kesinlikle aralıkta olacak demektir. Duyumcular artık balon konumuna düştü, patlamayanı kalmadı.

27 Eylül 2021 23:41

yklab
Aday Memur

Bu kişiler önceden de, yarındanda yakın falan diye güle oynaya alım haberi veriyorlardı. Şimdi gerçekten bilgi aldılar ve böyle bir bilgi varsa alım kesinlikle aralıkta olacak demektir. Duyumcular artık balon konumuna düştü, patlamayanı kalmadı.


onuralp1071, 2 ay önce - Alıntıya git
Aynen öyle. Böyle böyle gün geçiriyoruz işte ne yapalım sıkıcaz biraz daha dişimizi
28 Eylül 2021 02:03

Marlon Brandos
Yasaklı
Toplantının 8. Maddesinden bahsediyor anayasanın değil akıl zengini
Snnsmsk5716, 2 ay önce - Alıntıya git

Hahaha iyi güldüm ha

28 Eylül 2021 12:09

onuralp1071
Şube Müdürü

Hahaha iyi güldüm ha


Marlon Brandos, 2 ay önce - Alıntıya git

Sen hemşire seversin, o aklına gelmiştir.

28 Eylül 2021 12:15

onuralp1071
Şube Müdürü

Hahaha iyi güldüm ha


Marlon Brandos, 2 ay önce - Alıntıya git

La fake hesaplardan beğeni atma bari, normal başlıklara bu kdr beğeni gelmiyor dnqwjdnqwjdwq

28 Eylül 2021 17:32

radyoloji00123
Kapalı

:D


sivaaslii, 2 ay önce - Alıntıya git

sizin bölüm ne hocam, puanınız kaç

Toplam 18 mesaj
 
ANKET
Sizce sokakta maske yasağı kaldırılmalı mı?