Editörler : crops35
03 Ekim 2021 01:38

yahyawt
Aday Memur

Sözlü sınavlar hangi ilde yapılacak bilen var mı?


ata198, 4 ay önce - Alıntıya git

Sözlü sınavlarin hepsi Ankaradaki YSK genel merkezinde yapılir

03 Ekim 2021 01:41

ata198
Aday Memur

Sözlü sınavlarin hepsi Ankaradaki YSK genel merkezinde yapılir


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git

Sağolun hocam. 92 puanım var, sadece Denizli'deki kadroları tercih etmeyi düşünüyorum.

Oldu da sözlü sınavdan sonra asil listeye kaldık ama Denizli'ye puanım yetmedi. O zaman rastgele bir yere atanıyorum diye anladım doğru mu anladım acaba

03 Ekim 2021 01:54

yahyawt
Aday Memur

Sağolun hocam. 92 puanım var, sadece Denizli'deki kadroları tercih etmeyi düşünüyorum.

Oldu da sözlü sınavdan sonra asil listeye kaldık ama Denizli'ye puanım yetmedi. O zaman rastgele bir yere atanıyorum diye anladım doğru mu anladım acaba


ata198, 4 ay önce - Alıntıya git

Puan yetmeme gibi bir durumla alakalı değil hocam. Denizli'ye sizden baska biriside ilk tercih vermiştir. Ama onun ailevi durumu vardır veya Denizli de eğitim görüyordur ve YSK komisyonu onu oraya atayabilir. Yani puanla alakalı değil. Olaki size Denizli gelmedi dediğiniz gibi YSK sizi istediği heryere gönderebilir. O yüzden bence tercihlerinizi doldurun..

03 Ekim 2021 01:59

Ftrteknikeri
Aday Memur
Peki hocam süreç tahminj ne kadar sürer yani 7 ekimde basvurular alinacak sizce ise baslama ne zaman olur ona göre kendimizi ayarlayalim diye sordum bu soruyu
03 Ekim 2021 02:06

yahyawt
Aday Memur
Peki hocam süreç tahminj ne kadar sürer yani 7 ekimde basvurular alinacak sizce ise baslama ne zaman olur ona göre kendimizi ayarlayalim diye sordum bu soruyu
Ftrteknikeri, 4 ay önce - Alıntıya git

Ben başvurduğumda da YSK Ekim 2019 da ilana çıkmıştı. İşe başladığım tarih Ocak ayıydı. Yani yaklaşık olarak 3 ay civarı

03 Ekim 2021 02:06

Ftrteknikeri
Aday Memur

Puan yetmeme gibi bir durumla alakalı değil hocam. Denizli'ye sizden baska biriside ilk tercih vermiştir. Ama onun ailevi durumu vardır veya Denizli de eğitim görüyordur ve YSK komisyonu onu oraya atayabilir. Yani puanla alakalı değil. Olaki size Denizli gelmedi dediğiniz gibi YSK sizi istediği heryere gönderebilir. O yüzden bence tercihlerinizi doldurun..


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git
.
03 Ekim 2021 02:07

Ftrteknikeri
Aday Memur

Ben başvurduğumda da YSK Ekim 2019 da ilana çıkmıştı. İşe başladığım tarih Ocak ayıydı. Yani yaklaşık olarak 3 ay civarı


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git
Guvenlik sorusturmasi var o zaman
03 Ekim 2021 02:12

yahyawt
Aday Memur
Guvenlik sorusturmasi var o zaman
Ftrteknikeri, 4 ay önce - Alıntıya git

Aynen var hocam. Baya baya inceliyorlar. Formunu da doldurduğumu hatırlıyorum. Ben kazandığımi yılbaşında öğrenmiştim. Böyle de sürprizleri seven bir kurum 😂😂

03 Ekim 2021 09:10

memur98765
Aday Memur

Arkadaşlar YSK da 2 yıldır çalışan bir kardeşiniz olarak puanı yüksek olanların özellikle başvuru yapmasını tavsiye ederim. YSK rahat bir kurumdur. Alımda uygulama sınavı olmaz. Direk kpss puanına göre sıralama olur sonra sözlü mülakat ile devam eder. 30 tercih yaparsınız artık hangisi gelirse kısmet o iş. YSK bunyesinde çalışmaya başladıginiz zaman işiniz gücünüz seçimdir. Barosudur, siyasi parti secimidir , oda seçimleridir hepsini siz yaparsiniz. Merak etmeyin zor değil aksine zevkli işlerdir. Haftasonu da çalışabilirsiniz seçim olursa. Ertelemeli ve ertelemesiz olarak yevmiye miktarı değişir. Tabiki askı , büro görevi vs onlarda eklenince ekstra geliriniz olur. Siyasi partilerle oldukça haşır neşir olursunuz. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Umarım yararlı olmustur


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git

Veri hazırlama işletmeni çalışma koşulu nasıl peki

03 Ekim 2021 09:11

memur98765
Aday Memur

Genel olarak sorulara cevap vereyim. Evet seçim dönemi dışında bazı yerlerde adliyede görevlendirilme olabiliyor ama çok nadir. Daha çok küçük ilçelerde oluyor ve hakimin insiyatifine kalmış bir durum. Maaş konusunda bekar onlisans 4600 civarı. Seçimlerle ek gelirle 5000 bulma ihtimali oluyor. Sorularınız varsa cevaplayabilirim. Teşekkürler


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git

Veri hazırlama işletmeni napıyo rahat mı merkez ankara için

03 Ekim 2021 09:13

memur98765
Aday Memur

Burdan atanırsak Aralıktaki merkezi atamada yine tercih yapabiliyor muyuz

03 Ekim 2021 09:46

elektronik49
Memur

Adalet olsa kpps puanı sadece bir atama için kullanılmasına izin verilmeli.bu sözleşmeli pozisyonlar ve kadrolu pozisyonlar dahil.Adam bir defa yüksek almış diye kanguru misali ordan oraya atlıyor. Bir sürü kişinin hakkını gasp ediyor.Baska kuruma geçmek isteyen tekrar kpss ye girsin.Bu ne ya bu kadar ac gözlülük olmaz ki

03 Ekim 2021 10:51

Aelelle
Aday Memur
Arkadaşlar vhki şartları hakkında bilgisi olan bizi bilgilendirebiir mı gecici görevi var mı sadece merkezde mı calışır , maaşları nasıldır ve rahatlığı gibisinden
03 Ekim 2021 11:32

Worthl3ss
Aday Memur

Aynen var hocam. Baya baya inceliyorlar. Formunu da doldurduğumu hatırlıyorum. Ben kazandığımi yılbaşında öğrenmiştim. Böyle de sürprizleri seven bir kurum 😂😂


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git

mülakata nasıl çalışalım hocam neler soruyorlar?

03 Ekim 2021 11:58

memur98765
Aday Memur

VHKİ Ankara merkez çalışma koşulları???

04 Ekim 2021 10:16

Merve karakoş
Aday Memur

Aynen var hocam. Baya baya inceliyorlar. Formunu da doldurduğumu hatırlıyorum. Ben kazandığımi yılbaşında öğrenmiştim. Böyle de sürprizleri seven bir kurum 😂😂


yahyawt, 4 ay önce - Alıntıya git
Hocam tayin durumu nasıl eş durumundan gidiliyomu
04 Ekim 2021 11:39

Ahıskalı57

84.3 puanım var zabıt katipliğinde mulakata kalabilirmiyim sizce?

05 Ekim 2021 11:52

Slavokyalı
Aday Memur

VHKİ Ankara merkez çalışma koşulları???


memur98765, 4 ay önce - Alıntıya git
Arkadaşlar ben tam anlayamadım Vhki pozisyonuna da mı klavye sınavı olacak acaba??
05 Ekim 2021 20:25

memur98765
Aday Memur
Arkadaşlar ben tam anlayamadım Vhki pozisyonuna da mı klavye sınavı olacak acaba??
Slavokyalı, 4 ay önce - Alıntıya git

Hayır sadece sözlü mülakat

06 Ekim 2021 10:05

ÖzgeHkn
Aday Memur

başvuru formunun linkini atabilir misiniz acaba yoksa daha paylaşılmadı mı bulamadım bir türlü de

Toplam 111 mesaj