Editörler : Kubil ay
20 Ekim 2021 14:34   


Ne zaman başlıyorlar??

Merhaba arkadaşlar,kpss calismaya ne zaman hangi ayda başlanmalı acaba, temeli cok da iyi olmayanlar için söylüyorum,bu şekilde atananlar varsa hangi ay basladiniz ?? Lisans sinavina bu arada

20 Ekim 2021 16:00

johnhwatson
Aday Memur
hocam arkadasim var hic calismaz her sene 94 alir en az.. arkadasim var her sene calisir 80 i gecemez. cevap olmustur umarim.. yani sizin kapasitenizle alakali. kapasite varsa 3 ayda yeter artar yoksa 30 ayda calissan bir ayda calissan fazla bir sey koyamazsin ustune.
20 Ekim 2021 20:30

juventass
Aday Memur
hocam arkadasim var hic calismaz her sene 94 alir en az.. arkadasim var her sene calisir 80 i gecemez. cevap olmustur umarim.. yani sizin kapasitenizle alakali. kapasite varsa 3 ayda yeter artar yoksa 30 ayda calissan bir ayda calissan fazla bir sey koyamazsin ustune.
johnhwatson, 1 ay önce - Alıntıya git

Doğru haklısınız fakat lisans sınavına eylül ekim aylarında başlamak gibi yaygın bir kanı var sanki kasimda baslayan hic yapamaz gibi,bunun boyle olmadığı örnekler varsa motivasyon da katar bize..

20 Ekim 2021 20:43

Clown35
Aday Memur

Temeli olmayan ne kadar erken başlarsa o kadar iyi. Benim temelim biraz vardı 7 ay çalıştım biraz talihsizlik oldu 86 aldım. Kimi 3 ay çalışır 90 alır kimi 10 ayda 80 alır. Kendinize uygun sistemle çalışırsanız daha çok başarılı olursunuz. Örnek vereyim kendimden şimdi 3 ay çalışsam 86dan daha fazla alacağımı düşünüyorum çünkü kendi öğrenme yöntemimi öğrendim, temelim oluştu. Tavsiyem ertelemeyin bir an önce başlayın.

20 Ekim 2021 23:35

juventass
Aday Memur

Temeli olmayan ne kadar erken başlarsa o kadar iyi. Benim temelim biraz vardı 7 ay çalıştım biraz talihsizlik oldu 86 aldım. Kimi 3 ay çalışır 90 alır kimi 10 ayda 80 alır. Kendinize uygun sistemle çalışırsanız daha çok başarılı olursunuz. Örnek vereyim kendimden şimdi 3 ay çalışsam 86dan daha fazla alacağımı düşünüyorum çünkü kendi öğrenme yöntemimi öğrendim, temelim oluştu. Tavsiyem ertelemeyin bir an önce başlayın.


Clown35, 1 ay önce - Alıntıya git

Biraz bahseder misiniz yönteminizden hocam,misal ders ders mi gittiniz nasil yaptiniz, matematik ve tarihle başlayım diyorum mesela,3 ay bunlari iyice oturtayim daha sonra 2 ay da cografya ve turkce icin yeterli cunku turkcem iyidir,bu sekilde gidersem 3 bucuk ay bana kaliyor deneme ve diger eksikler icin...sizler nasil ilerliyorsunuz

21 Ekim 2021 19:45

06haziran2021
Aday Memur

hocam bu tamamen sizinle alakalı bir durum.

bölümünüz nedir size ne ne kadar puan yetiyor. bazısı 80 puanla atanıyor bazısı 93 puanla.

elınıze orta seviye bir kpss denemesi alın oturun gerçek sınavmış gibi 100 dakika içinde çözun soruları. yaptıgınız netleri hesaplayın puanınızı hesaplayın. gereklı olan puana göre sürenizi ayarlayın

25 Ekim 2021 22:32

Clown35
Aday Memur

Biraz bahseder misiniz yönteminizden hocam,misal ders ders mi gittiniz nasil yaptiniz, matematik ve tarihle başlayım diyorum mesela,3 ay bunlari iyice oturtayim daha sonra 2 ay da cografya ve turkce icin yeterli cunku turkcem iyidir,bu sekilde gidersem 3 bucuk ay bana kaliyor deneme ve diger eksikler icin...sizler nasil ilerliyorsunuz


juventass, 1 ay önce - Alıntıya git

Benim sistemim karışıktı biraz. Tarihte bi konuya başlayınca önce o konuyu bitiriyordum sonra diğer derslere geçiyordum mesela. Bütün dersleri bi arada götürmeye çalıştım. Türkçe ve vatandaşlığı biraz sona bıraktım çünkü Türkçe temelim iyiydi sözel mantık çalıştım sadece, vatandaşlık unutuluyor zaten sınava yakın çalışmıştım. Bana kalırsa az da olsa bütün derslere çalışarak devam edin, soru çözmeden olmuyor mutlaka soru çözün, yeterli deyip bırakmayın ben tarihten 10 küsür test kitabı çözdüm üstüne bide denemeler çözdüm. İşin püf noktası soru ve deneme çözmek, çözemediklerini öğrenmek.

Toplam 6 mesaj
 
ANKET
Sizce sokakta maske yasağı kaldırılmalı mı?