Editörler : ayşegül bgm
20 Ekim 2021 19:27   


Laborantlar Arkadaslar
Sıralamaniz kaç acaba yazabilir misiniz olası bir atamada tahmini kaç kişi verilir bize ve atanacaginizi düşünüyor musunuz ? Birde geçen güncel siralamayi hesaplarken bakanlik+uni+adlı tip toplam 300 kusur kisi sandım sizce bu dogru mu şimdiye kadar 300 kişi gitmiş midir ? Benim puanım 82.9 güncel siralamam 1300 lerde
20 Ekim 2021 20:05

Ragnar Lorthbrok
Şef

Knk puanım 87.591 Güncel olmayan sıralamam 373dü şu güncellemeden sonra 385 oldu bilmiyorum onlar tercih verebilir mi ? Eğer dedikleri gibi 30k alım olursa ben Diğer yıllara oranla da konuşursak +850den aşağı alması imkansız. Bakanlık alımlarını kesin çıkart da diğerleri biraz meçhul telegram gruplarında kesin gidenleri paylaşıyor laboratuvar grubu ordan bak kim nereye gitmiş kaç puanla adli tıpta vardır orda öylece en sağlıklısını öğrenirsin.

20 Ekim 2021 20:08

Laboranttt33
Memur

Knk puanım 87.591 Güncel olmayan sıralamam 373dü şu güncellemeden sonra 385 oldu bilmiyorum onlar tercih verebilir mi ? Eğer dedikleri gibi 30k alım olursa ben Diğer yıllara oranla da konuşursak +850den aşağı alması imkansız. Bakanlık alımlarını kesin çıkart da diğerleri biraz meçhul telegram gruplarında kesin gidenleri paylaşıyor laboratuvar grubu ordan bak kim nereye gitmiş kaç puanla adli tıpta vardır orda öylece en sağlıklısını öğrenirsin.


Ragnar Lorthbrok, 3 ay önce - Alıntıya git
Kanka o grup bos ya bir ara girdim de cok sacma sapan birseydi unilerin yedeklerine baktim hepsi bir noktada durmus yani hepsi bunun yuksek adli tip da ayni sekilde yedeklerin bile puani yuksek bakalim hayirlisi ben 1000 den fazla bekliyorum
20 Ekim 2021 20:18

Ragnar Lorthbrok
Şef
Kanka o grup bos ya bir ara girdim de cok sacma sapan birseydi unilerin yedeklerine baktim hepsi bir noktada durmus yani hepsi bunun yuksek adli tip da ayni sekilde yedeklerin bile puani yuksek bakalim hayirlisi ben 1000 den fazla bekliyorum
Laboranttt33, 3 ay önce - Alıntıya git

Valla knk bende o yüzden güncel halini demiyorum 373-137 diye hesapladım. Günceli 236 işte bakalım. İnşAllah 1k üstü olur temennimiz o yönde. Önce olsun da :D

20 Ekim 2021 20:27

yklab
Aday Memur
86.27 puanım 450-470 arasında bir sıralamam var tam emin olamıyorum yeni güncellemeden sonra ama aşağı yukarı böyle tahmini. 30 binlik sayı doğru mu bilmiyoruz ama doğru olsa bile tekte alacaklarını düşünmüyorum ben. Maksimum 500-600 gibi bir sayı gelir diye düşünüyorum. İnşallah tekte alırlarda en kötü ihtimal 800-900 civarı görürüz.
20 Ekim 2021 20:29

Laboranttt33
Memur
86.27 puanım 450-470 arasında bir sıralamam var tam emin olamıyorum yeni güncellemeden sonra ama aşağı yukarı böyle tahmini. 30 binlik sayı doğru mu bilmiyoruz ama doğru olsa bile tekte alacaklarını düşünmüyorum ben. Maksimum 500-600 gibi bir sayı gelir diye düşünüyorum. İnşallah tekte alırlarda en kötü ihtimal 800-900 civarı görürüz.
yklab, 3 ay önce - Alıntıya git
Insallah hocam tekte olursa benim tahminim 1000+ gibi gelir puanlar 82 ye kadar duser diye dusunuyorum
20 Ekim 2021 20:30

Laboranttt33
Memur

Valla knk bende o yüzden güncel halini demiyorum 373-137 diye hesapladım. Günceli 236 işte bakalım. İnşAllah 1k üstü olur temennimiz o yönde. Önce olsun da :D


Ragnar Lorthbrok, 3 ay önce - Alıntıya git
Aynen önce olsun kanka da işte olmadan önce bilgi almak lazım :))
20 Ekim 2021 22:06

03Laborant03
Memur

Ben kafamdan şöyle bir çıkarım yaptım saçma olabilir ama ilk alımda 88 e kadar düştü ikinci alımda 85 leri görse taban puan üçüncü alımda 83 leri görse son alım eğer olursa dördüncü alım 82 lere düşer.

20 Ekim 2021 22:07

Laboranttt33
Memur

Ben kafamdan şöyle bir çıkarım yaptım saçma olabilir ama ilk alımda 88 e kadar düştü ikinci alımda 85 leri görse taban puan üçüncü alımda 83 leri görse son alım eğer olursa dördüncü alım 82 lere düşer.


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git
Farkli bir cikarim hocam ama ilk alimda 88 degil 87 olmustu taban puani ve insallah dediginiz gibi olmaz :(
20 Ekim 2021 22:27

Ragnar Lorthbrok
Şef

Ben kafamdan şöyle bir çıkarım yaptım saçma olabilir ama ilk alımda 88 e kadar düştü ikinci alımda 85 leri görse taban puan üçüncü alımda 83 leri görse son alım eğer olursa dördüncü alım 82 lere düşer.


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git

Daha 2.alım olmadı 4.ye kadar analiz yaptıysan iyi :D Millet 3.den de süpheli knk bende kesin 2 alım daha olur diyorum ama 4 biraz ütopik gelmeye başladı :((

20 Ekim 2021 22:43

03Laborant03
Memur

Bizim bölümde sapma olayı sanki daha çok arkadaşlar radyolojide mesela taban puan daha yüksekti hatırladığım kadarıyla bizde 87 ye kadar düştü

20 Ekim 2021 22:45

Laboranttt33
Memur

Bizim bölümde sapma olayı sanki daha çok arkadaşlar radyolojide mesela taban puan daha yüksekti hatırladığım kadarıyla bizde 87 ye kadar düştü


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git
Teknikerlerde sapmanin en çok olduğu bölümlerden biriyiz bence de eğer olurda 30k alınırsa tek seferde çok da büyük sapmalar olabilir bence de hocam
20 Ekim 2021 22:47

Duyumlarlayaşıyorum
Kapalı

Ben kafamdan şöyle bir çıkarım yaptım saçma olabilir ama ilk alımda 88 e kadar düştü ikinci alımda 85 leri görse taban puan üçüncü alımda 83 leri görse son alım eğer olursa dördüncü alım 82 lere düşer.


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git

Olaylardan şu kadar uzak olsam yeter. Polyanna seni görse mesleği bırakır hocam güldürdünüz

20 Ekim 2021 23:11

Ragnar Lorthbrok
Şef

Bizim bölümde sapma olayı sanki daha çok arkadaşlar radyolojide mesela taban puan daha yüksekti hatırladığım kadarıyla bizde 87 ye kadar düştü


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git

Hocam mezun olmayanlar şehir seçerim diyenler buna çok etkisi var. Şimdi alım olursa hem mezunlar geldi hemde kimse yer seçmez yani sapma çok olacağını düşünmüyorum açıkcası. 87.6ya düşmesnin sebebi hem Ardahan hemde halk sağlığı laboratuvarı olmasıydı nöbeti döneri yok diye tercih edilmedi.

20 Ekim 2021 23:39

03Laborant03
Memur

Valla ben atanayım da varsın ek ücreti döneri olmasın tabiki yeni mezunlar var üni hastanesine de artık razı olmaya başlıyor gibiyim :')

20 Ekim 2021 23:41

03Laborant03
Memur

Olaylardan şu kadar uzak olsam yeter. Polyanna seni görse mesleği bırakır hocam güldürdünüz


Duyumlarlayaşıyorum, 3 ay önce - Alıntıya git

Dışımdan polyannayım içimde fırtınalar kopuyor hocam keşke tek derdim atanmak olsaydı nefes almak bana bu kadar zor gelmezdi o zaman

21 Ekim 2021 00:05

Duyumlarlayaşıyorum
Kapalı

Dışımdan polyannayım içimde fırtınalar kopuyor hocam keşke tek derdim atanmak olsaydı nefes almak bana bu kadar zor gelmezdi o zaman


03Laborant03, 3 ay önce - Alıntıya git

Allah yükümüzü hafifletsin hocam üzdünüz. İnşallah bir an önce atanırsınız da bir yükünüz kalkar

21 Ekim 2021 00:10

03Laborant03
Memur

Allah yükümüzü hafifletsin hocam üzdünüz. İnşallah bir an önce atanırsınız da bir yükünüz kalkar


Duyumlarlayaşıyorum, 3 ay önce - Alıntıya git

İnşAllah hocam bazı yaraların kapanması zaman alıyor

21 Ekim 2021 00:13

Laboranttt33
Memur
Arkadaslar bilmiyorum dikkatinizi cekiyor mu en son tekirdag bu gecede gazi diger tekniker bolumlerinden daha cok lab aliyor bu ihtiyacin bir gostergesi olabilir mi ? Gazi universitesi sartsiz 7 kisi aliyor bizden tekirdag sartsiz 4 kisi aldi
21 Ekim 2021 01:14

Ragnar Lorthbrok
Şef
Arkadaslar bilmiyorum dikkatinizi cekiyor mu en son tekirdag bu gecede gazi diger tekniker bolumlerinden daha cok lab aliyor bu ihtiyacin bir gostergesi olabilir mi ? Gazi universitesi sartsiz 7 kisi aliyor bizden tekirdag sartsiz 4 kisi aldi
Laboranttt33, 3 ay önce - Alıntıya git

Bu Gazi ünisi neden bu kadar çok alıma çıktı acaba etnik şehir hastanesi açılacak felan ona mı kaydırma olacak ?

21 Ekim 2021 06:44

yklab
Aday Memur

Bu Gazi ünisi neden bu kadar çok alıma çıktı acaba etnik şehir hastanesi açılacak felan ona mı kaydırma olacak ?


Ragnar Lorthbrok, 3 ay önce - Alıntıya git
Üniversite hastanelerinden kaydırma yapamazlar. Onunla alakalı değildir
Toplam 32 mesaj