Editörler : Kubil ay
29 Ekim 2021 00:24

bahtsızpolisadayı
Aday Memur

Bunu pomemi kazandın diyede dolandırmasalar bari apdodkdsoaodhfdoos


Pomemadam, 8 ay önce - Alıntıya git
Senin IQ seviyen kadar ben bu sınavlara girdim boş konuşma.:)
29 Ekim 2021 00:50

27donem
Aday Memur

Nerde yaşıyorsun peki ?

29 Ekim 2021 00:59

bahtsızpolisadayı
Aday Memur

Nerde yaşıyorsun peki ?


27donem, 8 ay önce - Alıntıya git
Aydın
29 Ekim 2021 01:10

Pomemadam
Aday Memur

Demekki mülakatlarda zeka seviyeni belli ettin o yüzden dahada çok girersin gibi gözüküyor genede yardımcı olayım sana Erzincan?da yaşayaşayan bir vatandaş telefon numarasını yanlış yazmış olabilir 1 numara yanlış yazarak senin numaranı yazmış olabilir kendisininkini yazdığını zannederek bu trafik cezası pasaport işlemleri hatta GBT sorgusunda sisteme numaralar düşer ordan havuzlara aktarılır ve toplum bilgilendirme mesajları atılır

29 Ekim 2021 01:22

bahtsızpolisadayı
Aday Memur

Demekki mülakatlarda zeka seviyeni belli ettin o yüzden dahada çok girersin gibi gözüküyor genede yardımcı olayım sana Erzincan?da yaşayaşayan bir vatandaş telefon numarasını yanlış yazmış olabilir 1 numara yanlış yazarak senin numaranı yazmış olabilir kendisininkini yazdığını zannederek bu trafik cezası pasaport işlemleri hatta GBT sorgusunda sisteme numaralar düşer ordan havuzlara aktarılır ve toplum bilgilendirme mesajları atılır


Pomemadam, 8 ay önce - Alıntıya git
Ulan her konuya yorum yapmışsın bi karışmadığın ben kalmışım onuda yapmışsın sayın çok bilmiş. Seninle aynı sonucu beklemekten bile utanıyorum. Teşkilata senin gibiler girecekse ben hiç girmemeye razıyım.
29 Ekim 2021 01:31

Turk Army
Aday Memur
Dalgaya almanıza gerek yok hepimiz en ufak şeyden ümitleniyoruz bu dönem, normal olarak arkadaşta ne alaka olabilir mi diye gelmiş aklına
22 Mayıs 2022 17:13

bahtsızpolisadayı
Aday Memur

Bunu pomemi kazandın diyede dolandırmasalar bari apdodkdsoaodhfdoos


Pomemadam, 8 ay önce - Alıntıya git
Yeni fırsatım oldu yazmaya şu an eğitimdeyim 1 ay sonra mezuniyet var inşallah. Darısı başına inşallah kardeşim.
22 Mayıs 2022 21:49

Tekbaşqw
Aday Memur
Öncelikle kullandığın hat kaç yıldır sende ? Daha önceden hat Erzincan'a kayıtlı da olabilir yani bazen böyle oluyor Ve kazanıp kazanmama ile alakası olmayan bir msj sistem otomatik olarak atıyor bu tür msjları Son olarak da gerçekten de inşallah kazanmış olasın
22 Mayıs 2022 21:56

Muzisyenpolisadayii
Kapalı

Kardeşim eğitimdesin ama android telefon kullanabiliyor musun ?

23 Mayıs 2022 12:01

loveturkishteacher
Şef

Kardeşim eğitimdesin ama android telefon kullanabiliyor musun ?


Muzisyenpolisadayii, 1 ay önce - Alıntıya git

Çarşı izninden dönüşte içeriye sokmuştur kardeşim çok irdelemeyin adam kazanmış kapak sesi buraya kadar geldi çünkü herkes dalga geçmiş cuk diye oturmuş mülakat sonucu :) kardeşim hayırlı olsun 28.dönem ile ilgili duyumun var mı? Belki amirleriniz bilgi vermiştir

23 Mayıs 2022 12:44

grandemocha
Aday Memur

Çarşı izninden dönüşte içeriye sokmuştur kardeşim çok irdelemeyin adam kazanmış kapak sesi buraya kadar geldi çünkü herkes dalga geçmiş cuk diye oturmuş mülakat sonucu :) kardeşim hayırlı olsun 28.dönem ile ilgili duyumun var mı? Belki amirleriniz bilgi vermiştir


loveturkishteacher, 1 ay önce - Alıntıya git

"Carsi izninden iceriye sokmustur" sjsjsj legal bir olay mi kank sence :'D kapaklik bi durum yok bu bildigin kurallara riayet etmemek

23 Mayıs 2022 12:50

loveturkishteacher
Şef

"Carsi izninden iceriye sokmustur" sjsjsj legal bir olay mi kank sence :'D kapaklik bi durum yok bu bildigin kurallara riayet etmemek


grandemocha, 1 ay önce - Alıntıya git

Adamın içeriye telefon sokup sokmaması bizi ilgilendirmiyor kardeş. Adamla dalga geçmişler kazanamazsın demişler ve kazanmış olay bu:)

Toplam 32 mesaj