Editörler : gubaz"eskiyara"
«789101112131415161718»

Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 10:45

Ben fzt alımı bekliyorum. 90 a düşerse atamıyorum

Fakir Da Vinci, 2 yıl önce

tahminen 60 puanları düşer diye düşünüyorum alım fazlalığından


Fakir Da Vinci
Daire Başkanı
13 Kasım 2021 10:50

sizin işiniz daha zormuş hocam inşallah atanırsınız ama en azından kaliteli işiniz var aşçılıkta kaliteli insanlar çalışmak çok zor bizim puanlar düşük ama bizim meslekte de kalite yok kimbilir ne adamlarla uğraşıcaz olsun yine de çalış kaliteli iş arkadaşların olsun

Ptmavi, 2 yıl önce

Ben fzt alımı bekliyorum. 90 a düşerse atamıyorum


Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 10:51

Öyle tabi hocam da her işin zorluğu ayrı. Biz de ftr hekimleriyle hemşirelere ugrasiyoruz. Atamamız da çok zor oluyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ne diyelim.

Fakir Da Vinci, 2 yıl önce

sizin işiniz daha zormuş hocam inşallah atanırsınız ama en azından kaliteli işiniz var aşçılıkta kaliteli insanlar çalışmak çok zor bizim puanlar düşük ama bizim meslekte de kalite yok kimbilir ne adamlarla uğraşıcaz olsun yine de çalış kaliteli iş arkadaşların olsun


Fakir Da Vinci
Daire Başkanı
13 Kasım 2021 10:51

puan düştükçe kalite de hep düşer


Fakir Da Vinci
Daire Başkanı
13 Kasım 2021 10:54

sağlık sektörü de zor tabi ama ekmek parası işte çoğu şeye eyvallah çekiyorsun allah kötüye çatırmasın çok kez iş değiştirdim asla durmam da kalitesiz adamlarla uğraşmamak lazım. çalışıp çabalayıp daha iyisini bulanan kadar devam.

Ptmavi, 2 yıl önce

Öyle tabi hocam da her işin zorluğu ayrı. Biz de ftr hekimleriyle hemşirelere ugrasiyoruz. Atamamız da çok zor oluyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ne diyelim.


Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 10:56

Allah yardımcınız olsun hocam ne diyeyim

Fakir Da Vinci, 2 yıl önce

sağlık sektörü de zor tabi ama ekmek parası işte çoğu şeye eyvallah çekiyorsun allah kötüye çatırmasın çok kez iş değiştirdim asla durmam da kalitesiz adamlarla uğraşmamak lazım. çalışıp çabalayıp daha iyisini bulanan kadar devam.


Fakir Da Vinci
Daire Başkanı
13 Kasım 2021 11:01

pazatesi garanti açıklanır zaman hadi 2 gün daha geç kalsınlar bakalım


haruncicek23
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:04

Sanki bi liste aciklandi basvurularim sekmesinden degerleme asamasi ne demek oluyo

Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 11:11

Aciklanmadi demek oluyor hocam

haruncicek23, 2 yıl önce
Sanki bi liste aciklandi basvurularim sekmesinden degerleme asamasi ne demek oluyo

DoganPolat2133
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:17

Sonuçlar açıklandı bakın bakalım

demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:18

Değerlendirme aşamadı diye bişey var olumlu yazıyor yerleştirme aşaması onay bekliyor yazıyor herkeste böyle mi

demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:20

Var mı olumsuz yazan anlamadım ben bişey

Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 11:22

Aynen nerden görecek atandik mi nereye atandik filan

demıradaam, 2 yıl önce
Var mı olumsuz yazan anlamadım ben bişey

demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:30

Değerlerime aşaması olumlu yaIzıyor yerleştirme aşaması onay bekliyor diyor bende
Ptmavi, 2 yıl önce

Aynen nerden görecek atandik mi nereye atandik filan


Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 11:30

Aynen hocam şehir mahir yazmiyor

demıradaam, 2 yıl önce
Değerlerime aşaması olumlu yaIzıyor yerleştirme aşaması onay bekliyor diyor bende

demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:31

Sizin sıra kaç
Ptmavi, 2 yıl önce

Aynen hocam şehir mahir yazmiyor


Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 11:32

Ben fizyoterapistim hocam


demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:35

Olsun sanırım karışık bi alım oldu çünkü başarılı aday listesi 166 kişi görünüyor bende
Ptmavi, 2 yıl önce

Ben fizyoterapistim hocam


Ptmavi
Kapalı
13 Kasım 2021 11:36

Bende onlar da yok anlayamadım bir şey ben

demıradaam, 2 yıl önce
Olsun sanırım karışık bi alım oldu çünkü başarılı aday listesi 166 kişi görünüyor bende

demıradaam
Aday Memur
13 Kasım 2021 11:37

Kariyer kapısından girin görürsünüz
Ptmavi, 2 yıl önce

Bende onlar da yok anlayamadım bir şey ben

Toplam 2710 mesaj
«789101112131415161718»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi