Editörler : ayşegül bgm
29 Kasım 2021 18:44

MrPicasso
Memur

Toplamı 2k gelmez gibi duruyor .


Ganstr112ci, 2 ay önce - Alıntıya git

Böyle de olacak zaten belli oldu işin rengi

29 Kasım 2021 21:43

Jagroo
Şef
Paramedik +att toplamda 2k
29 Kasım 2021 21:50

MrPicasso
Memur
Paramedik +att toplamda 2k
Jagroo, 2 ay önce - Alıntıya git

30000lik alımda paramedik+att 2000 ..... Ne diyeyim Allah herkesin kalbine yüreğine göre versin umarım yaza kadar bir alım daha olur yoksa o kadar kişinin emeğine yazık olacak...

06 Aralık 2021 21:14

Mayammm
Aday Memur

Merhaba paramedik att boy yaş şartı gelecek diyorlar 2021 bilgisi olan var mı ?

06 Aralık 2021 21:22

Atamabekleyenatt
Memur

Merhaba paramedik att boy yaş şartı gelecek diyorlar 2021 bilgisi olan var mı ?


Mayammm, 2 ay önce - Alıntıya git
Hocam aileni seviyor musun? Seviyorsun foruma yorum açma
06 Aralık 2021 21:34

Bilinmeyenlerr
Aday Memur
1600 prm 350 att alınacak ashm yardımcısı twit atmıştı
06 Aralık 2021 21:41

MrPicasso
Memur
1600 prm 350 att alınacak ashm yardımcısı twit atmıştı
Bilinmeyenlerr, 2 ay önce - Alıntıya git

Ne zaman attı? twitter adresi ne acaba

06 Aralık 2021 21:44

Atamabekleyenatt
Memur

Ne zaman attı? twitter adresi ne acaba


MrPicasso, 2 ay önce - Alıntıya git
Sallıyor knka inanma 500 aşağı gelmemesi lazım att ye
06 Aralık 2021 21:46

KuzeyinLideri
Aday Memur
1600 prm 350 att alınacak ashm yardımcısı twit atmıştı
Bilinmeyenlerr, 2 ay önce - Alıntıya git

Yalan niye ation ayıp ayıp allah sizin gibileri nese...

06 Aralık 2021 21:48

Bilinmeyenlerr
Aday Memur

Yalan niye ation ayıp ayıp allah sizin gibileri nese...


KuzeyinLideri, 2 ay önce - Alıntıya git
İstersen inanma
06 Aralık 2021 21:50

MrPicasso
Memur
İstersen inanma
Bilinmeyenlerr, 2 ay önce - Alıntıya git

kardeş ortaya birşey söyleyp de içeriğini söylemezsen millet de sana ne dese hakkıdır

06 Aralık 2021 21:53

Mayammm
Aday Memur
Hocam aileni seviyor musun? Seviyorsun foruma yorum açma
Atamabekleyenatt, 2 ay önce - Alıntıya git

Şunları yazana kadar zahmet edene kadar bir bilgi verseydin forumun sayın yazı işleri müdürü bir iyilik bu kadar mı zor her kuralı harfi harfine bilmemiz mi gerekiyor soru sormak için rahatsız ettiğim için özür dilerim inşallah karşısınıza hep tahammülsüz insanlar çıkar

06 Aralık 2021 21:54

MrPicasso
Memur
Sallıyor knka inanma 500 aşağı gelmemesi lazım att ye
Atamabekleyenatt, 2 ay önce - Alıntıya git

inş ama hayırlısı bakalım... benim aklıma başka bir soru takıldı 250 lerde diyelim ki sıralamam var ,2018 puanı ile atanan ama alım belli olmadığı için 2020 kpss ye giripte yüksek puan alan kaç kişi vardır onlarda atandıkları için önümüzden çekilmiştir... keşke bunu bilmenin yolu olsaydı en azından tam olarak önümüzde kaç kişi var onu bari bilseydik...

06 Aralık 2021 21:56

Atamabekleyenatt
Memur

Şunları yazana kadar zahmet edene kadar bir bilgi verseydin forumun sayın yazı işleri müdürü bir iyilik bu kadar mı zor her kuralı harfi harfine bilmemiz mi gerekiyor soru sormak için rahatsız ettiğim için özür dilerim inşallah karşısınıza hep tahammülsüz insanlar çıkar


Mayammm, 2 ay önce - Alıntıya git
Burda kanıylanabilirlik açısından Bi belg3n varsa söyle göster özür dileyüm ama burda sabrı taşmış umut dolu insanların vebaline giremesin anladın!
06 Aralık 2021 22:02

Mayammm
Aday Memur
Burda kanıylanabilirlik açısından Bi belg3n varsa söyle göster özür dileyüm ama burda sabrı taşmış umut dolu insanların vebaline giremesin anladın!
Atamabekleyenatt, 2 ay önce - Alıntıya git

Ben sadece bir soru sordum ne hayali ne oynaması ne anlatıyorsunuz siz , zaten pişman da oldum. Burası bir bilgi paylaşma platformu yetkili biri değilsiniz ayrıca bir kuralı çiğnediysem editörlerimiz yazarlar zaten .iyi forumlar herkese aynı zamanda sabırlar da diliyorum sorusu olanlara .

06 Aralık 2021 22:05

Atamabekleyenatt
Memur

Ben sadece bir soru sordum ne hayali ne oynaması ne anlatıyorsunuz siz , zaten pişman da oldum. Burası bir bilgi paylaşma platformu yetkili biri değilsiniz ayrıca bir kuralı çiğnediysem editörlerimiz yazarlar zaten .iyi forumlar herkese aynı zamanda sabırlar da diliyorum sorusu olanlara .


Mayammm, 2 ay önce - Alıntıya git
Senin bölümün ne?
06 Aralık 2021 22:09

Mayammm
Aday Memur
Senin bölümün ne?
Atamabekleyenatt, 2 ay önce - Alıntıya git

Kız kardeşim şuanda hüngür hüngür ağlıyor paramedik mezunu 2022 de girecek sınava dersaneye yazıldı bölüm üçüncüsü ve sadece yemek yemek için kalkıyor ders masasından olduğu grupta önümüzdeki sene gireceklere böyle olacak yazmış birkaç kişi ve yıkıldı bende direk panikle konu açtım çok üzüldüm çünkü ve siz bana Ailenizi seviyorsanız yorum yazmayın dediniz yani yardım için görüş bekleyen insanlara bu kadar acımasız olmayın sadece bu . Yine deteşekkür ederim .

06 Aralık 2021 22:17

Atamabekleyenatt
Memur

Kız kardeşim şuanda hüngür hüngür ağlıyor paramedik mezunu 2022 de girecek sınava dersaneye yazıldı bölüm üçüncüsü ve sadece yemek yemek için kalkıyor ders masasından olduğu grupta önümüzdeki sene gireceklere böyle olacak yazmış birkaç kişi ve yıkıldı bende direk panikle konu açtım çok üzüldüm çünkü ve siz bana Ailenizi seviyorsanız yorum yazmayın dediniz yani yardım için görüş bekleyen insanlara bu kadar acımasız olmayın sadece bu . Yine deteşekkür ederim .


Mayammm, 2 ay önce - Alıntıya git
Bende 14 ayımı vrrüsm sınav için babam vefat etti 5 ay oluyo ve ben 85 puan alsın att yim sıralamam 492. Peki bnm hakkımı kim vericek ve sende buraya gelip bnm gibi insanların canını sıkıyorsun kaynağı belli olmayan yerlerin haberini veriyon sende bizi anla be kral ama bizi anlayana yok sistemimiz buna herkes bişey duyup geliyo herkes emek veriyor
06 Aralık 2021 23:23

Mayammm
Aday Memur
Bende 14 ayımı vrrüsm sınav için babam vefat etti 5 ay oluyo ve ben 85 puan alsın att yim sıralamam 492. Peki bnm hakkımı kim vericek ve sende buraya gelip bnm gibi insanların canını sıkıyorsun kaynağı belli olmayan yerlerin haberini veriyon sende bizi anla be kral ama bizi anlayana yok sistemimiz buna herkes bişey duyup geliyo herkes emek veriyor
Atamabekleyenatt, 2 ay önce - Alıntıya git

Hakkınızda hayırlısı olsun iyi forumlar .

Toplam 39 mesaj