Editörler : ayşegül bgm
04 Aralık 2021 22:57   


Duyum isteyen varmı?

Telegramda Ankara kulisi adlı sayfada abdurrahim adlı kişi heran açıklama gelebilir p. Tesi kılavuz geliyor yazmış.

04 Aralık 2021 23:00

zooteknistpr
Kapalı

o adama inanmayın

04 Aralık 2021 23:01

Minikebe
Aday Memur

Branş gelmeden ne kılavuzu

04 Aralık 2021 23:02

Cegevara
Aday Memur

Dedim olabilir

04 Aralık 2021 23:02

yunussevim
Aday Memur

İnandığımızdan değil zamn geçsin

04 Aralık 2021 23:05

yunussevim
Aday Memur

Branş dağılımının gelmesine gerek yok bence direk alımada çıkılabilir. Şartmı dağılım kılavuzda göruruz

04 Aralık 2021 23:06

Minikebe
Aday Memur

Kilavuzda çok karışık yhgm önce bir tablo yayınlıyor düzenli.brans dağılımını

04 Aralık 2021 23:10

yunussevim
Aday Memur

Ben kılavuzda istemiyorum artık puana göre

İstedikleri yere atayıversinler bitsin bu çile sınırdayım zaten olmazsa asgari ucretli bir iş bulup çalışacam

04 Aralık 2021 23:15

Clown35
Şef

Branş dağılımının gelmesine gerek yok bence direk alımada çıkılabilir. Şartmı dağılım kılavuzda göruruz


yunussevim, 7 ay önce - Alıntıya git

40 bin alınacak dendi, daha sonra 30+10 olacak dendi başka açıklamaya gerek mi var. Direkt kılavuzla duyuru anda gelecek yazın bir yerlere.

04 Aralık 2021 23:18

yunussevim
Aday Memur

P. Tesi dediğin gibi olur inşallah

04 Aralık 2021 23:18

Cegevara
Aday Memur

Bir alım yapacaklar zehir zıkkım ettiler yahu bu ne böyle

04 Aralık 2021 23:19

etzel45
Şube Müdürü

kesin bu hafta da gelmeyecek o zaman

04 Aralık 2021 23:21

AnThea
Aday Memur

İnandığımızdan değil zamn geçsin


yunussevim, 7 ay önce - Alıntıya git

😂😂😂

04 Aralık 2021 23:24

Cegevara
Aday Memur

kesin bu hafta da gelmeyecek o zaman


etzel45, 7 ay önce - Alıntıya git

Belki de bu hafta gelecek git negatif enerjini başka yerlere saç.

04 Aralık 2021 23:26

does it important
Şef

Bu adam bana günaydın dese çaktırmadan gökyüzünü kontrol ederim ay, yıldız falan var mı diye

04 Aralık 2021 23:29

Tilgin8888
Aday Memur

Bozuk saat bile yılda bir kez doğruyu gösteriyor kendimizi geçtik artık bozuk saatin hatrına şu adam haklı çıksın bir defa yaa

04 Aralık 2021 23:35

yunussevim
Aday Memur

Bozuk saat bile yılda bir kez doğruyu gösteriyor kendimizi geçtik artık bozuk saatin hatrına şu adam haklı çıksın bir defa yaa


Tilgin8888, 7 ay önce - Alıntıya git

Amin amin amin

04 Aralık 2021 23:47

zooteknistpr
Kapalı

Amcaya saygım sonsuz kendi kızı bile atama bekliyor fakat şu zamana kadar tüm duyumları asılsız çıktı ona göre ümitlenmeyin bence

04 Aralık 2021 23:53

Cegevara
Aday Memur

Amcaya saygım sonsuz kendi kızı bile atama bekliyor fakat şu zamana kadar tüm duyumları asılsız çıktı ona göre ümitlenmeyin bence


zooteknistpr, 7 ay önce - Alıntıya git

Ama bir kac yerde daha diyorlar 6 Aralık diye. Belki o da başka bi yerden duymuştur. Her hafta bekliyoruz zaten beklemiyorum diyen yalan söylüyordur bence. Bu hafta son olsun artık can çekişiyorum resmen.

05 Aralık 2021 01:26

Cileklikekk
Aday Memur

Amcaya saygım sonsuz kendi kızı bile atama bekliyor fakat şu zamana kadar tüm duyumları asılsız çıktı ona göre ümitlenmeyin bence


zooteknistpr, 7 ay önce - Alıntıya git
43 bin sayısını ilk o söyledi. 3 bin için tartışmayacağım ama.
05 Aralık 2021 14:16

does it important
Şef

Bozuk saat bile yılda bir kez doğruyu gösteriyor kendimizi geçtik artık bozuk saatin hatrına şu adam haklı çıksın bir defa yaa


Tilgin8888, 7 ay önce - Alıntıya git

Yılda bir kez değil günde 2 kez olacak birazcık yakın sallasaydın bari, sen atanma lütfen ya.

Gerçi burdaki en kıvrak zekalı ve kültürlü üye olan ben bile atanamıyorum atama yapmadıkları için neyse.

Toplam 21 mesaj