Editörler : Kubil ay
07 Ocak 2022 21:20

WinterSoldier
Genel Müdür

Hocam DHMİ 37 kişi almış taban puan 86. Elektrik demişsiniz onun puanı daha yüksek. 2020/1 sonuçlarından bahsediyorum. Bumu dediğiniz atama ?


bıktım7, 6 ay önce - Alıntıya git

2021/2 hocam 10 gün önceki Aralık alımı bi de temmuz var şuan robota bakın çook bölüm var sosyal güvenlik bölümü yine 75 le kapatmış uzemde de var önlisans.

220211061 3 kontejan

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü

Tekniker

Rize 83.62 / 85.1

08 Ocak 2022 00:37

wolfmfe
Aday Memur

Lisas erkek 61-62leri gorunce burdaki yorum yazanlarin suratini merak ediyorum

08 Ocak 2022 00:52

Mrt117
Aday Memur

Janarmayla polisligi bir tutmayin.polislige ilgi her zaman daha fazla.jandarmaya cagrildim sirf sozlesmeli diye gitmedim Bir cok arkadasimdabu sebepten gitmedi.puan tahminim lisansta 20 ve 21 kpss giren epeyce fazla binlerce yeni mezun ogrenci var 27yi kaybeden var binlerce onlarda basvurcagi icin 65 64 kapatir

08 Ocak 2022 01:28

Aghyt
Aday Memur

Lisas erkek 61-62leri gorunce burdaki yorum yazanlarin suratini merak ediyorum


wolfmfe, 6 ay önce - Alıntıya git

Kardeşim senin mantığına göre düşünürsek neden 10 katı kuralı getirdiler o zaman 61-62 ye kadar gelecekse hiç gerek yokmuş 10 katına zaman kaybı yani.

08 Ocak 2022 02:37

wolfmfe
Aday Memur

Kardeşim senin mantığına göre düşünürsek neden 10 katı kuralı getirdiler o zaman 61-62 ye kadar gelecekse hiç gerek yokmuş 10 katına zaman kaybı yani.


Aghyt, 6 ay önce - Alıntıya git

Yogunluktan dolayi boyle bir karar aldilar aman kpssi cok yuksekler onceligimiz diye degil yoksa polis akademisi 27 donemde uyguladigi sistemi bi 27 donem daha uygulardi ve ustune basarak lisans erkek dedim ,64k cagrilacak hic az degil, aciklandigi zaman gorecegiz :)

08 Ocak 2022 14:49

AttilaHan06
Aday Memur

Lisans erkek 65-66 altına gelmez. Ülkenin durumu ortada 85-90 civarı puanı olan binlerce genç boşta geziyor. Zaten kafadan puanı 85+ olan en az 10 bin başvuracak gerisini siz düşünün


WiseGuy, 6 ay önce - Alıntıya git

ne içtiysen onu bırakmalısın.

85+ puan alan 16 bin aday var. içlerinde 30 yaş üzeri + kadın aday + polislik düşünmeyenler + katip + ikm + mübaşir + öğretmen + kamu alanlarının diğerlerini isteyen vb. adaylar var.

85 puan üzeri 1000 erkek bulamazsın. Zaten kpss sınavdan 80 puan üzeri alan adayların %70'i kadın olduğunu ösym açıklamıştı geçen sene. Azıcık mantık gerekiyor. Ama senin çok su içmen gerekiyor mantıklı olabilmek için.

08 Ocak 2022 20:23

wolfmfe
Aday Memur

ne içtiysen onu bırakmalısın.

85+ puan alan 16 bin aday var. içlerinde 30 yaş üzeri + kadın aday + polislik düşünmeyenler + katip + ikm + mübaşir + öğretmen + kamu alanlarının diğerlerini isteyen vb. adaylar var.

85 puan üzeri 1000 erkek bulamazsın. Zaten kpss sınavdan 80 puan üzeri alan adayların %70'i kadın olduğunu ösym açıklamıştı geçen sene. Azıcık mantık gerekiyor. Ama senin çok su içmen gerekiyor mantıklı olabilmek için.


AttilaHan06, 6 ay önce - Alıntıya git

ahahaha okudugum en mantikli yorum.

08 Ocak 2022 21:55

messi4554
Aday Memur

ne içtiysen onu bırakmalısın.

85+ puan alan 16 bin aday var. içlerinde 30 yaş üzeri + kadın aday + polislik düşünmeyenler + katip + ikm + mübaşir + öğretmen + kamu alanlarının diğerlerini isteyen vb. adaylar var.

85 puan üzeri 1000 erkek bulamazsın. Zaten kpss sınavdan 80 puan üzeri alan adayların %70'i kadın olduğunu ösym açıklamıştı geçen sene. Azıcık mantık gerekiyor. Ama senin çok su içmen gerekiyor mantıklı olabilmek için.


AttilaHan06, 6 ay önce - Alıntıya git

yoruma gümledim bu ne puhadfjhajhaha forum tarihinin en komik 10 yorumundan biridir bu

11 Ocak 2022 20:53

Pomem1992
Aday Memur

Ha birde şu dediğine tav oluyorum :)) " Herkes bu sene hazırlıksız yakalandı" Kim hocam bu herkes? Neye hazırlıksız yakalandı? Bundan önce polislik isteyen veya başvurmayı düşünenler nasıl olsa 60 puan taban onu alsam yeter kafasıyla mı giriyordu sınava? 10 katı aday kuralı gelince bu insanlar mı ters köşe oldu hazırlıksız kaldı ? Mantıklı insanlar sınava girip ellerinden gelenin en iyisini yapar çalışır en iyisini hedefler. Ha ben sınava gireyim 60 alsam yeter polis olurum kafasıyla hazırlanan varsa üzülür. Sen 60 alsam yeter mantığıyla sınava girdiysen hazırlıksız yakalanan normal.


bıktım7, 6 ay önce - Alıntıya git

Noldu şöyle böyle konuşuyordunuz nasıl 61 e kadar geldi gumlediniz mi?

11 Ocak 2022 21:52

ultraky
Memur

Lisans erkek 65-66 altına gelmez. Ülkenin durumu ortada 85-90 civarı puanı olan binlerce genç boşta geziyor. Zaten kafadan puanı 85+ olan en az 10 bin başvuracak gerisini siz düşünün


WiseGuy, 6 ay önce - Alıntıya git

Böyle daha iyi

11 Ocak 2022 22:17

Rahasqq
Aday Memur

Noldu şöyle böyle konuşuyordunuz nasıl 61 e kadar geldi gumlediniz mi?


Pomem1992, 6 ay önce - Alıntıya git

Ne 61 i :) arkadaşım 60.01 ile kazandı. Başvuran herkesi çağırdılar ;)

11 Ocak 2022 22:20

messi4554
Aday Memur

ne içtiysen onu bırakmalısın.

85+ puan alan 16 bin aday var. içlerinde 30 yaş üzeri + kadın aday + polislik düşünmeyenler + katip + ikm + mübaşir + öğretmen + kamu alanlarının diğerlerini isteyen vb. adaylar var.

85 puan üzeri 1000 erkek bulamazsın. Zaten kpss sınavdan 80 puan üzeri alan adayların %70'i kadın olduğunu ösym açıklamıştı geçen sene. Azıcık mantık gerekiyor. Ama senin çok su içmen gerekiyor mantıklı olabilmek için.


AttilaHan06, 6 ay önce - Alıntıya git

efsaneyi hatırlatmak istedim

11 Ocak 2022 22:28

WinterSoldier
Genel Müdür

Böyle zırva yorumları görünce gülmekten ölüyorum 61 e geldi ne oldu ? Nooldu lan şimdi ana avrat sövsem hak ettiniz ame neyse boş boş zırva yorumlarla insanların canını sıkmayın hiç bir mantığı olmayan sırf temenniden ibaret yorumlarla insanların canını sıkmayın.

12 Ocak 2022 00:20

Pomem1992
Aday Memur

Böyle zırva yorumları görünce gülmekten ölüyorum 61 e geldi ne oldu ? Nooldu lan şimdi ana avrat sövsem hak ettiniz ame neyse boş boş zırva yorumlarla insanların canını sıkmayın hiç bir mantığı olmayan sırf temenniden ibaret yorumlarla insanların canını sıkmayın.


WinterSoldier, 6 ay önce - Alıntıya git

Kime sövüyon sen hayırdır burda kimin hak edip etmediğine sen mi karar veriyorsun ikincisi ne yani 60 alan adam polislik yapamaz 70 alan adam polislik mi yapar.

12 Ocak 2022 00:27

burakarslan185
Aday Memur

Şuan Bakayayım POLİSLİK Sınavlarına Girebilirmiyim Ne Yapmam Lazım Acil Bilgisi Olan

12 Ocak 2022 00:54

burakarslan185
Aday Memur

ne içtiysen onu bırakmalısın.

85+ puan alan 16 bin aday var. içlerinde 30 yaş üzeri + kadın aday + polislik düşünmeyenler + katip + ikm + mübaşir + öğretmen + kamu alanlarının diğerlerini isteyen vb. adaylar var.

85 puan üzeri 1000 erkek bulamazsın. Zaten kpss sınavdan 80 puan üzeri alan adayların %70'i kadın olduğunu ösym açıklamıştı geçen sene. Azıcık mantık gerekiyor. Ama senin çok su içmen gerekiyor mantıklı olabilmek için.


AttilaHan06, 6 ay önce - Alıntıya git

Şuan Bakayayım POLİSLİK Sınavlarına Girebilirmiyim Ne Yapmam Lazım Acil Bilgisi Olan

Başvurum Kabul Edildi

Geçen Dönem İstenmemişti Ön Sağlıkta Askerlik Kağıdı

12 Ocak 2022 00:56

burakarslan185
Aday Memur

Lisas erkek 61-62leri gorunce burdaki yorum yazanlarin suratini merak ediyorum


wolfmfe, 6 ay önce - Alıntıya git

Şuan Bakayayım POLİSLİK Sınavlarına Girebilirmiyim Ne Yapmam Lazım Acil Bilgisi Olan

Başvurum Kabul Edildi

Geçen Dönem İstenmemişti Ön Sağlıkta Askerlik Kağıdı

12 Ocak 2022 01:26

Mitralyöz Etkisi
Şube Müdürü

Kime sövüyon sen hayırdır burda kimin hak edip etmediğine sen mi karar veriyorsun ikincisi ne yani 60 alan adam polislik yapamaz 70 alan adam polislik mi yapar.


Pomem1992, 6 ay önce - Alıntıya git

Aynı şeyden bahsediyoruz burada yok 60 puana gelmez diyen tipler vardı onlara söylüyorum

12 Ocak 2022 11:14

Sutasak23
Aday Memur

Sutasak her konuda aynı şeyi yazıyorsun :) hatta benim 65-70 le kapatır yorumlarımın tamamında eksi atılmış muhtemelen o eksileri aranda sensin :) Hacı sen kaç puan aldın onu söyle ben o puanla kapatır yazayım rahatla biraz.

Her yıl başvuru sayısı katlanarak artıyor, geçen yıl Süleyman soylu'nun dediğine göre 300 bine yakın başvuru olmuş ama POMEM 60 puanla kapatacak öyle mi? Aklına mantığına yatıyor mu bu durum ?


bıktım7, 6 ay önce - Alıntıya git

60 Kapattı Kankam

12 Ocak 2022 12:02

bıktım7
Memur

60 Kapattı Kankam


Sutasak23, 6 ay önce - Alıntıya git

OOO sutasak geç kaldın ben sonuçlar açıklanır açıklanmaz damlarsın sanıyordum :) Ben bir tahmin yaptım ve yanıldım. İşin saçma kısmı lisansda başvuran herkes çagrıldı gibi bir durum oldu. Başvuru sayısı geçen seneye göre nerdeyse hiç artmadı vs vs.

Toplam 51 mesaj