Editörler : cihan27E.Kayı Han
22 Mayıs 2022 11:38

payitaht26
Şef

Filiz hocanın kendisi yok ortalarda.. açtı konuyu gitti :)

23 Mayıs 2022 09:12

egevrl
Şube Müdürü

Sadece öğretmen değil tüm memurların maaşı %100 arttırılmalıdır.

23 Mayıs 2022 09:45

uye452
Şube Müdürü
Verdiğiniz eğitimde ortada neredeyse ilkokul 1 e düşmüş dersaneye gönderme oranı hangimiz dersaneye gitmedik hangimiz ek hocaya ihtiyaç duymadık? Lafa gelince öğretmende öğretmen. Aldıgınız maaş çok bile 9500 alıyo rehber öğretmen yaptıgı neyse
Lisanssahn, 1 ay önce - Alıntıya git

malesef

23 Mayıs 2022 11:34

negidasi
Memur

hazineyi bitirdiniz daha da doymadınız 1,8 milyon öğretmen var eğitimde özelleştirmeye gidilmezse ülkenin hali perişan hem eğitim kalitesi düşüyo hem hem hazinede açık büyüyo yeni gelen hükümetin yapıcağı ilk icraat eğitimi özelleştirmek olmalı

23 Mayıs 2022 12:25

Poseidon39
Aday Memur

bu ülkeye nasıl bir eğitim verdiniz ki eğitimciler olarak zam istiyorsunuz komedisiniz.d

23 Mayıs 2022 12:42

Rollo07
Aday Memur

hazineyi bitirdiniz daha da doymadınız 1,8 milyon öğretmen var eğitimde özelleştirmeye gidilmezse ülkenin hali perişan hem eğitim kalitesi düşüyo hem hem hazinede açık büyüyo yeni gelen hükümetin yapıcağı ilk icraat eğitimi özelleştirmek olmalı


negidasi, 1 ay önce - Alıntıya git
Ya he he işine bak sen bizimle uğraşma. Mesai saatinde nasıl yazabiliyorsun bu mesajı
23 Mayıs 2022 13:07

mimarslan
Aday Memur

birde köy öğretmenlerine 100 de 100 demiş . ulan siz bedava evde oturuyorsunuz biz ankarada 5000 tl kira veriyoruz . Aslında yapılması gereken yaşanılan yere göre zam vermeleri istanbul ankarada çalışanla taşrada köyde çalışanın aynı maaşı alması en büyük haksızlık zaten.

Toplam 27 mesaj