Editörler : gubaz
20 Haziran 2022 10:39   


Haziran Mesleki Çalışma

Değerli arkadaşlar haziran dönemi seminer videolarının tamamını mı izlemek gerekiyor yoksa nisan dönemindeki gibi asgari 1 video izlemek yeterli mi?

20 Haziran 2022 11:06

bhdrzn
Aday Memur

1 tane izlemek yetiyor hocam ama gerçekten güzel eğitimler var. Akıcı ve eğitici. Boş boş okula gitmektense bu şekilde çok daha güzel

20 Haziran 2022 11:19

mustafagn340
Aday Memur
Değerli arkadaşlar, ÖBA sisteminde sanırım bir sıkıntı var. Sizde de aynı problem var mı?
20 Haziran 2022 11:30

crabnet355
Müsteşar Yardımcısı
Değerli arkadaşlar, ÖBA sisteminde sanırım bir sıkıntı var. Sizde de aynı problem var mı?
mustafagn340, 2 hafta önce - Alıntıya git
Evet
20 Haziran 2022 11:43

taklasiguzel
Kapalı

bağntıda sorun var sanırım

20 Haziran 2022 11:55

imparator007
Aday Memur

Teşekkürler arkadaşlar.

20 Haziran 2022 12:15

tuncay59
Şef

İzlemeyenin parası kesilecek mi ?

20 Haziran 2022 12:23

taklasiguzel
Kapalı

İzlemeyenin parası kesilecek mi ?


tuncay59, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ek dersi yatmayacak.

20 Haziran 2022 13:29

LaleBahcesi
Aday Memur

İzlemeyenin parası kesilecek mi ?


tuncay59, 2 hafta önce - Alıntıya git

O soruyu şöyle sorabilirsiniz:

İzleyenlere para verilecek mi?

20 Haziran 2022 14:35

tonya61
Aday Memur
Ahmet Şerif İzgören'i izlemenizi tavsiye ederim.
20 Haziran 2022 14:52

trsalgado
Şube Müdürü
Ahmet Şerif İzgören'i izlemenizi tavsiye ederim.
tonya61, 2 hafta önce - Alıntıya git

dışarıdan herhangi birinin izlenmesi mümkün mü?

20 Haziran 2022 15:19

tulum
Aday Memur

1 tane izlemek yetiyor hocam ama gerçekten güzel eğitimler var. Akıcı ve eğitici. Boş boş okula gitmektense bu şekilde çok daha güzel


bhdrzn, 2 hafta önce - Alıntıya git
Yüzde yüz katılıyorum.cok Kaliteli hocalar ve ilgi cekici konular.zorunlu bir tane olsada 4-5 tane izlemeyi düşünüyorum.
20 Haziran 2022 16:56

MemmetZeki
Kapalı

İzlemeyenin parası kesilecek mi ?


tuncay59, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hayır para falan kesilme yok,isteğe bağlı
20 Haziran 2022 17:05

Mr.Muzip
Şef
Sayı : E-43501582-774.01.01-51247513 07.06.2022 Konu : 20-24 Haziran 2022 Mesleki Çalışma Dönemi DAĞITIM YERLERİNE İlgi: a) Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği. b) Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği. c) Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği. ç) 27/05/2022 tarihli ve E-43501582-774.01.01-50558616 sayılı Makam Onayı. Bakanlığımıza bağlı her derece ve türdeki eğitim kurumlarında görevli öğretmenlerin 2022 yılı Haziran dönemi mesleki çalışmaları; ilgi (a) Yönetmeliğin 38, ilgi (b) Yönetmeliğin 87 ve ilgi (c) Yönetmeliğin 52 nci maddeleri ve ilgi (ç) Makam Onayı doğrultusunda, 20-24 Haziran 2022 tarihleri arasında uzaktan eğitim yöntemiyle gerçekleştirilecektir. Bu kapsamda öğretmenlerimiz; ekte yer alan hizmet içi eğitim faaliyetlerinden (ÖBA platformu üzerinden uzaktan eğitim) en az bir eğitimi tamamlamaları halinde mesleki çalışmalarını tamamlamış sayılacaklardır. Ayrıca okul yöneticileri de isteğe bağlı olarak bu eğitimlere katılabileceklerdir. Öğretmenlerimiz, 27-30 Haziran 2022 tarihlerinde idari izinli sayılacaktır. Bilgilerini ve gereğini rica ederim.
20 Haziran 2022 17:09

tonya61
Aday Memur
Hayır para falan kesilme yok,isteğe bağlı
MemmetZeki, 2 hafta önce - Alıntıya git
İzlemeyene ek ders yok,okul idaresinin ekranına izleyenlerin listesi düşüyor.
20 Haziran 2022 17:12

tonya61
Aday Memur

dışarıdan herhangi birinin izlenmesi mümkün mü?


trsalgado, 2 hafta önce - Alıntıya git
Bilemiyorum,ÖBA'dan deneyebilirsiniz.Ben çıkış yapıp izlemeyi denedim fakat uygulama giriş yapmaya yönlendiriyor.
20 Haziran 2022 18:34

taklasiguzel
Kapalı

dışarıdan herhangi birinin izlenmesi mümkün mü?


trsalgado, 2 hafta önce - Alıntıya git

hayır

20 Haziran 2022 18:35

"Alevi Öğretmen"
Memur
Bilemiyorum,ÖBA'dan deneyebilirsiniz.Ben çıkış yapıp izlemeyi denedim fakat uygulama giriş yapmaya yönlendiriyor.
tonya61, 2 hafta önce - Alıntıya git
Mebbis ile bağlantı izlediğiniz videolar oraya da kaydediliyor
21 Haziran 2022 09:32

eshil86
Aday Memur

öba sonrası mebbisten faaliyet değerlendirme dolduruyorduk önceden. bu sene de var mı acaba? öbadan video izledim bu sefer böyle bir şey çıkmadı ondan sordum

21 Haziran 2022 09:36

Muceza
Aday Memur
Exel 1 %75 te kalmıştım. Bari devam ettirselerdi. Kapalı maalesef.
21 Haziran 2022 17:25

dogan5875
Aday Memur

İzlemeyenin parası kesilecek mi ?


tuncay59, 2 hafta önce - Alıntıya git
Amale misin sen yahu..Parası kesilecek mi nedir ya .
Toplam 69 mesaj