Editörler : crops35
20 Haziran 2022 21:10   


İçişleri Alımında torpil işler mi?

Arkadaşlar bişey merak ediyorum bu başvurular Osym den yapılmıyor e devlet üzerinden peki Torpil konusu nedir Merak ediyorum şansımız var mı yoksa Alınacaklar belli mi oluyor Ve ya İlk aşamada Torpil işlemez ama ikincide işler ikinci aşamaya hakkımızla geldiysek Orda ki Durumda mı torpilliler devreye girer bilen var mı sonuçta başvurduk ama sürekli deli gibi yorumlara bakıyorum acaba şansım olur u kaçla kapattı Alımlar Ne zman açıklanır ilk aşama vs. Diye sürekli elim telefonda

21 Haziran 2022 00:15

Serkan.ordu2
Aday Memur

Hayir işlemez kardeşim herkes şerefli namuslu.

21 Haziran 2022 00:25

20.03.2022
Aday Memur

Hayir işlemez kardeşim herkes şerefli namuslu.


Serkan.ordu2, 6 ay önce - Alıntıya git
ben şuan konuya okadar ciddiyim ki siz latife mi yaptınız ciddi mi oldunuz anlamadım amaa teşekkürler yine de :)
21 Haziran 2022 01:25

yeşilrussel
Aday Memur
ben şuan konuya okadar ciddiyim ki siz latife mi yaptınız ciddi mi oldunuz anlamadım amaa teşekkürler yine de :)
20.03.2022, 6 ay önce - Alıntıya git

Isin icine refarans girer elbette

21 Haziran 2022 16:22

Göksu9
Aday Memur

Ben geçen yıl yapılan alımla girdim. KPSS puanımıza göre sıraladılar referans falan girmedi yani.

21 Haziran 2022 23:59

20.03.2022
Aday Memur

Ben geçen yıl yapılan alımla girdim. KPSS puanımıza göre sıraladılar referans falan girmedi yani.


Göksu9, 6 ay önce - Alıntıya git
Anladım teşekkürler cevabınız için
26 Haziran 2022 11:54

makbule ak
Kapalı

pomem sözlü mülakatında araştırmama göre mülakatdakiler kişide referans var mı yok mu göremiyormuş dosyada yazmıyormuş anlamadığım mülakatta başarısız olsa dosyada başarısız yazsa bunu nasıl olumluya çevirebiliyorlar . bir kişinin torpil ile mi yoksa hakkıyla mı girdiğini nasıl anlıyabiliz.

26 Haziran 2022 16:12

Serkan.ordu2
Aday Memur

pomem sözlü mülakatında araştırmama göre mülakatdakiler kişide referans var mı yok mu göremiyormuş dosyada yazmıyormuş anlamadığım mülakatta başarısız olsa dosyada başarısız yazsa bunu nasıl olumluya çevirebiliyorlar . bir kişinin torpil ile mi yoksa hakkıyla mı girdiğini nasıl anlıyabiliz.


makbule ak, 5 ay önce - Alıntıya git

Grup-84 - Anlayamazsın..

26 Haziran 2022 17:48

makbule ak
Kapalı

Grup-84 - Anlayamazsın..


Serkan.ordu2, 5 ay önce - Alıntıya git

şimdi kişi mülakatta 70 aldı dosyaya onu geçtiler normalde girememesi lazım fakat torpil olduğu için girdi demek istedeğim kişinin dosyasında eğitimde sözlüden kaç aldığı yazar mı.

26 Haziran 2022 17:50

makbule ak
Kapalı

Grup-84 - Anlayamazsın..


Serkan.ordu2, 5 ay önce - Alıntıya git

yada söyle bir seneryo kuralım kişinin torpili iş yaptımı yapmadı mı bilmiyor fakat mülakattı çok güzel geçiyor kişi kendi puanıyla mı torpille mi girdiğini nasıl anlar. akıl verirseniz sevinirim

27 Haziran 2022 10:51

memur98765
Memur

Geçen sene bu alımda Puan olarak 2. Kişi bendim 2 kişi alınıyordu benim hakkımda mülakattaki her spruyu bildim fakat nedense kazanamadım puanı benden düşükler önüme geçti. Varsa hakkım helal etmiyorum tabiki

29 Haziran 2022 15:04

anestezi3447
Memur

Ben geçen yıl yapılan alımla girdim. KPSS puanımıza göre sıraladılar referans falan girmedi yani.


Göksu9, 6 ay önce - Alıntıya git
Hocam özelden yazamadım mülakat ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz
29 Haziran 2022 15:30

Göksu9
Aday Memur
Hocam özelden yazamadım mülakat ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz
anestezi3447, 5 ay önce - Alıntıya git

Kendini tanıt dediler 3 tane çok basit soru sordular 5 dk bile sürmedi.

30 Haziran 2022 11:45

eskidenberiburdayim
Şef

puan sıralamasında yapamazlar da mülakatlı ya işte orada torpil yapacaklar mülakat demek yüzde yüz torpil demek

30 Haziran 2022 11:46

eskidenberiburdayim
Şef

puanla girilen hiçbir yere torpil yapamazlar yemez çünkü, yapacaksa da şöyle yapar çok ekstrem bir koşul isterler işte bilmem nerde ne yapmış olmak gibi

30 Temmuz 2022 10:28

Başaramadık
Aday Memur

Ben geçen yıl yapılan alımla girdim. KPSS puanımıza göre sıraladılar referans falan girmedi yani.


Göksu9, 6 ay önce - Alıntıya git

kılık kıyafet konusunda tavsiyeniz var mı?

03 Ağustos 2022 23:02

amilsaglam
Aday Memur

Ben lisans için 87 puan ile büro memurluğu mülakatına gireceğim. Muhtemel 88-88 puanlı adaylar da olacak. Yani çalışıp başarılı puan almış kişiler olacak mülakatta hep. Torpil olmaz insallah diye düşünüyorum. 70'li puanlı kişiler olsa olabilirdi belki.

03 Ağustos 2022 23:04

amilsaglam
Aday Memur

Ben lisans için 87 puan ile büro memurluğu mülakatına gireceğim. Muhtemel 88-88 puanlı adaylar da olacak. Yani çalışıp başarılı puan almış kişiler olacak mülakatta hep. Torpil olmaz insallah diye düşünüyorum. 70'li puanlı kişiler olsa olabilirdi belki.


amilsaglam, 4 ay önce - Alıntıya git

88-89 puanlılar.

04 Ağustos 2022 09:14

machacon
Aday Memur

Hayatımda gördüğüm açılan en saçma konu başlığı

04 Ağustos 2022 12:15

Başaramadık
Aday Memur

Ben lisans için 87 puan ile büro memurluğu mülakatına gireceğim. Muhtemel 88-88 puanlı adaylar da olacak. Yani çalışıp başarılı puan almış kişiler olacak mülakatta hep. Torpil olmaz insallah diye düşünüyorum. 70'li puanlı kişiler olsa olabilirdi belki.


amilsaglam, 4 ay önce - Alıntıya git

siz bilerek mi kaldınız en son tercih 83 le kapattı. hangi şehir için mülakata katılcaksınız?

04 Ağustos 2022 12:17

Başaramadık
Aday Memur

Ben lisans için 87 puan ile büro memurluğu mülakatına gireceğim. Muhtemel 88-88 puanlı adaylar da olacak. Yani çalışıp başarılı puan almış kişiler olacak mülakatta hep. Torpil olmaz insallah diye düşünüyorum. 70'li puanlı kişiler olsa olabilirdi belki.


amilsaglam, 4 ay önce - Alıntıya git

özür dilerim yanlış okumuşum önlisans sandım.

Toplam 22 mesaj