Editörler : ecoekonomist
24 Haziran 2022 12:21   


Altın alınır mı?
Arkadaşlar 20 bin lira para var. Altın almayı düşünüyorum. Sizce şuan alınır mı ?
24 Haziran 2022 16:09

Gakgooo23
Aday Memur
Temmuz 4 ten sonra rüzgar nereye eserse... Bekleme de kal
24 Haziran 2022 16:16

mrhope
Aday Memur
Temmuz 4 ten sonra rüzgar nereye eserse... Bekleme de kal
Gakgooo23, 2 ay önce - Alıntıya git
Almayayım mı yani şimdi abi
24 Haziran 2022 22:58

Gakgooo23
Aday Memur
950 yi görünce almaya başla... Unut ama... öyle bir param yok de kendi kendine... Yoksa 3 kuruş para geceni gündüzünü yer bitirir
24 Haziran 2022 23:01

mrhope
Aday Memur
950 yi görünce almaya başla... Unut ama... öyle bir param yok de kendi kendine... Yoksa 3 kuruş para geceni gündüzünü yer bitirir
Gakgooo23, 2 ay önce - Alıntıya git
Abim gram altın mı alayım çeyrek altın mı hangisi daha mantıklı
25 Haziran 2022 00:14

betelgeuse13
Şube Müdürü
Abim gram altın mı alayım çeyrek altın mı hangisi daha mantıklı
mrhope, 2 ay önce - Alıntıya git
iar'ın resmi satış sitesindeki 20 gr külçeler nasıl alınır mı acaba?
25 Haziran 2022 20:27

Dejavvu-
Memur

yatırımı somut varlıklara yapın kağıt para boş.

şu sıralar FED faiz kararları emtiaları ciddi oranda etkiliyor (altın, gümüş, demir gibi)

altın gibi emtiaları almak için beklemekte yarar var.

uzun vadede tabi hep yukarı yukarı !!

25 Haziran 2022 20:30

Dejavvu-
Memur
iar'ın resmi satış sitesindeki 20 gr külçeler nasıl alınır mı acaba?
betelgeuse13, 2 ay önce - Alıntıya git

mantlıklı ama külçeleri bozdururken kuyumcular kesinti yapıyor.

misal 5 gram 24 ayar külçe altın aldın; kuyumcuya gidip bozdururken beş gramı 4.95 ile çarpıyor öyle bozuyor.

25 Haziran 2022 20:39

betelgeuse13
Şube Müdürü

mantlıklı ama külçeleri bozdururken kuyumcular kesinti yapıyor.

misal 5 gram 24 ayar külçe altın aldın; kuyumcuya gidip bozdururken beş gramı 4.95 ile çarpıyor öyle bozuyor.


Dejavvu-, 2 ay önce - Alıntıya git
Kuyumcu, emlakçı, muteahhit, galerici. Görünce kaçacaksın.
25 Haziran 2022 20:53

Dejavvu-
Memur
Kuyumcu, emlakçı, muteahhit, galerici. Görünce kaçacaksın.
betelgeuse13, 2 ay önce - Alıntıya git

bir şey kalmadı :D

hiç bir yerde standart yok maalesef, her şey adama göre uygulanıyor.

Toplam 9 mesaj