Editörler : cihan27E.Kayı Han
03 Temmuz 2022 19:57

adaletvehak
Daire Başkanı

Tuik 6 aylık toplamda % 40.5 geçmeyecek oranı açıklaayacak

03 Temmuz 2022 20:17

Memuradam05
Memur

Ahanda yazİyorum yarın rakam 2/4 arasi çıkacak 4 ü gecmeyecek.


yesilm77, 3 ay önce - Alıntıya git
Bunu herkes söylüyor zaten ekstra bı durum değil kimse 3.50 üzeri beklemiyor
03 Temmuz 2022 21:47

ElektronikDhmi
Aday Memur
Bugün açıklanmiyacakmiydi ?
03 Temmuz 2022 22:05

celikim60
Aday Memur

Arkadaşlar çok beklentiye girmeyiniz hükümet 40 üstü zam yapacak olsa bunun şovunu çoktan yapmaya başlardı haziran enflasyonu yüzde 3 geçmez ist enflasyonu 4 ise tuik 2 altı açıklar

03 Temmuz 2022 22:11

üçbuçukali
Genel Müdür

Tuik 6 aylık toplamda % 40.5 geçmeyecek oranı açıklaayacak


adaletvehak, 3 ay önce - Alıntıya git

aynen boyle dusunuyorum

03 Temmuz 2022 22:23

eyvahmimar
Aday Memur
Bugün açıklanmiyacakmiydi ?
ElektronikDhmi, 3 ay önce - Alıntıya git
Haftasonu kamu kurumları açık değil?? Siz niye böylrsiniz arkadaşlar saçma sapan sorular.Bilmiyorsanız da araştırın azıcık memursunuz
03 Temmuz 2022 22:43

ElektronikDhmi
Aday Memur
Haftasonu kamu kurumları açık değil?? Siz niye böylrsiniz arkadaşlar saçma sapan sorular.Bilmiyorsanız da araştırın azıcık memursunuz
eyvahmimar, 3 ay önce - Alıntıya git
Yok Kardeşim memur değilim ben sadece meraktan sordum
03 Temmuz 2022 22:50

Dostoviski
Aday Memur

Bu İTO lu İTO bizim bilmediğimiz Bi İstanbulu mu hesaplamış acaba

03 Temmuz 2022 23:27

aytekindurmaz
Şef

Arkadaşlar çok beklentiye girmeyiniz hükümet 40 üstü zam yapacak olsa bunun şovunu çoktan yapmaya başlardı haziran enflasyonu yüzde 3 geçmez ist enflasyonu 4 ise tuik 2 altı açıklar


celikim60, 3 ay önce - Alıntıya git
Reisi Cumhurumuz, yeni asgari ücreti açıklarken,memurun %40tan fazla zam alacağını beyan etti. YouTube gibi benzeri yerlerden tekrar seyredebilirsiniz.
04 Temmuz 2022 08:01

Karakalpaklı36
Aday Memur
Açıklanacak enflasyon oranı ya % 3,60 ya da % 3,97 olacak çünkü zammı ya % 40'a bağlayacaklar ya da ek bütçede personele ayrılan pay hesabından % 40,50'ye. Bu ikisi dışındakiler bence süpriz olur
04 Temmuz 2022 09:59

P-830
Aday Memur

3,19

04 Temmuz 2022 10:11

P-830
Aday Memur

4,95 geldi

04 Temmuz 2022 21:13

0101Mustafa
Aday Memur
Bunlar tuiktende gaddar çıktı bu ay .
Toplam 53 mesaj