Editörler : hugo.almeida
12 Temmuz 2022 15:45

Pati-Sever
Aday Memur

Hocam 1236 ve 76 bilgisine nereden ulaştınız ? Ayrıca 200 kişi aile s.p.bakanlığına alındı ama onların yarısı 2020 puanı ile alındı yani oradan da 100 kişi düşersiniz 200 değil yani verdiğiniz bilginin (1236 2021 ile atandı ) doğru olduğunu varsayarsak totalde 1336 kişi eksilmiş olur yani şuanki sıralamamdan 1336 kişi eksiltince asıl sıralamam oluşuyor . Ancak tekrar sormak istiyorum 2022 şubat atamasında 2021 puanıyla 1236 kişi atandığı bilgisine nasıl ulaştınız ?

12 Temmuz 2022 18:53

murattkucukk
Müsteşar Yardımcısı

Hocam sıralamamdan 1500 düşünce güncel sıralama 7.878 oluyor, atanır mıyım


Nkrp, 1 ay önce - Alıntıya git

Puanınız kaç hocam?

19 Temmuz 2022 14:42

Nkrp
Aday Memur

Puanınız kaç hocam?


murattkucukk, 1 ay önce - Alıntıya git

atanmış çalışan eş durumu falan araştıran biri olarak neden bizim gibi atanmayı bekleyen garibanları ezmek için çare arıyorsunuz amacınız nedir merak ediyorum ne gareziniz var

19 Temmuz 2022 15:28

murattkucukk
Müsteşar Yardımcısı

atanmış çalışan eş durumu falan araştıran biri olarak neden bizim gibi atanmayı bekleyen garibanları ezmek için çare arıyorsunuz amacınız nedir merak ediyorum ne gareziniz var


Nkrp, 4 hafta önce - Alıntıya git

Gariban mı? KPSS ile yıllarca atanamayıp intihar bile eden insanların olduğu yerde öylesine sınava giren tiplerin atanması ve üstüne de kayma sorması rahatsız edici bir durum!..

19 Temmuz 2022 23:18

Nkrp
Aday Memur

Gariban mı? KPSS ile yıllarca atanamayıp intihar bile eden insanların olduğu yerde öylesine sınava giren tiplerin atanması ve üstüne de kayma sorması rahatsız edici bir durum!..


murattkucukk, 4 hafta önce - Alıntıya git

Öylesine olduğunu nerden biliyorsunuz ya herkesin yanında miydiniz milleti ezmeye calisip puanin kac diye bide duyar kasiyorsunuz çok komiksiniz neyse sizle tartışılmaz ununu elemiş elegini asmis konuşan yaşlılar gibisiniz

21 Temmuz 2022 00:42

murattkucukk
Müsteşar Yardımcısı

Öylesine olduğunu nerden biliyorsunuz ya herkesin yanında miydiniz milleti ezmeye calisip puanin kac diye bide duyar kasiyorsunuz çok komiksiniz neyse sizle tartışılmaz ununu elemiş elegini asmis konuşan yaşlılar gibisiniz


Nkrp, 4 hafta önce - Alıntıya git

Allah kalbinize göre versin ama biraz olaya da diğer branşlar açısından bakar mısınız?Adamlar atanamıyor 1250nci bile atanamıyor mesela bu ortamda size kızılmasın da ne yapılsın?

21 Temmuz 2022 08:50

e-v-r-e-n-a-d-u
Şube Müdürü

Allah kalbinize göre versin ama biraz olaya da diğer branşlar açısından bakar mısınız?Adamlar atanamıyor 1250nci bile atanamıyor mesela bu ortamda size kızılmasın da ne yapılsın?


murattkucukk, 3 hafta önce - Alıntıya git

yahu yazmayım etmeyim diye tutuyorum kendimi dayanamadım. Adamın ne günahı var da ona kızıyorsun? Kendinde bu hakkı nereden buluyorsun?

23 Temmuz 2022 00:37

murattkucukk
Müsteşar Yardımcısı

yahu yazmayım etmeyim diye tutuyorum kendimi dayanamadım. Adamın ne günahı var da ona kızıyorsun? Kendinde bu hakkı nereden buluyorsun?


e-v-r-e-n-a-d-u, 3 hafta önce - Alıntıya git

Peki bundan sa-na-ne?

23 Temmuz 2022 21:34

e-v-r-e-n-a-d-u
Şube Müdürü

Yukarıdaki satırları yazarken bu cevabı vereceğini tahmin ettim. Kapasiteni teyit etmiş olduk. Okul öncesi 5 yaş grubundan biraz farkın olsun. Geliştir kendini azıcık

01 Ağustos 2022 18:13

HyugaNiyazi
Aday Memur

Daha atama görmedin sen, bana güven. Nimet Çubukçu dönemindeki gibi 10 ar bin alımlar yapılacak okul öncesinde.

Fırtına öncesi sessizlik gibi düşün.

Belki de bu atamada 8 bin sıra ile kötü bir yere gideceğine güzel bir puanla evinin dibindeki okula atanacaksın

Sen şu an çok şanslısın böyle bir dönemde bu branştan mezun olduğun için


e-v-r-e-n-a-d-u, 1 ay önce - Alıntıya git

Evren senden çok iyi kripto fenomeni olur. Harbi diyorum yüzbinler seni takip eder. Hep olumlu olumlu hiç olumsuz konuşmuyorsun.

01 Ağustos 2022 18:33

e-v-r-e-n-a-d-u
Şube Müdürü

Biz sağlamcıyız Bro. Hisse senetlerinden vazgeçmeyiz. Karşılığı olmayan şeye para yatırmayız.

Benim öngörülerim sağlamdır. Güvenebilirsin.

03 Ağustos 2022 13:16

Dionysos1988
Aday Memur

Arkadaşlar ben şunu anlamadim. 18 bin küsür bir arkadaşim var puani 62 civari mulakata kalmiş. Ama toplam 13 bin kisi basvurmus. Nasil mulakata kaldi bu acaba. Aralarda bjr suru basvuru yapan mi yok acaba? O zaman 67 68 ile falan kapatacak. Şubatta da 7 10 bin arası bir şey verir. 65lere düşer herhalde.

03 Ağustos 2022 16:05

e-v-r-e-n-a-d-u
Şube Müdürü

Arkadaşlar ben şunu anlamadim. 18 bin küsür bir arkadaşim var puani 62 civari mulakata kalmiş. Ama toplam 13 bin kisi basvurmus. Nasil mulakata kaldi bu acaba. Aralarda bjr suru basvuru yapan mi yok acaba? O zaman 67 68 ile falan kapatacak. Şubatta da 7 10 bin arası bir şey verir. 65lere düşer herhalde.


Dionysos1988, 1 hafta önce - Alıntıya git

Ağustos 2022, 7500 küsür öğretmen alımında taban puan 71 den aşağısını görmez.

Hayal kurmayalım.

Şubatta olası bir alım halinde sınava girecek kişilerin puanlarını ve sıralamalarını görmeden şu puana düşecek diyemezsin.

03 Ağustos 2022 16:12

Dionysos1988
Aday Memur

Şubat 7 10 bin arası verirse her türlü 65leri görür. Toplamda iki alımda 15 17 bin arası alim yapilacak böyle olursa. Toplam zaten bu alıma mülakat için başvuran 13 bin kişi. Son kişi taban puanı 50. 65 her türlü görür şubatta.

04 Ağustos 2022 23:12

murat5535
Genel Müdür

2022 puanıyla alım olmayacak mı şubatta

Toplam 75 mesaj