Editörler : gubaz
04 Temmuz 2022 13:40   


İl içi hakkında
Arkadaşlar ilk defa il içi yapıcam. İl Mem'in yayınladığı listeye göre 6 okul varken, mebbis'te tercihlerde onlarca okul var. Ben listeyi baz alacaksam mebbiste niye görünüyor bu kadar okul?
04 Temmuz 2022 13:42

mazıke
Şef

Hep öyle oluyor hocam

04 Temmuz 2022 13:49

austenjane
Kapalı

Hocam o okullardan da tayin isteyen ogretmen olursa, atanirsa, yeri bosalacak. Tercih eden olursa o da bosalan yere atanacak. O yuzden hepsini yazabilirsiniz.

04 Temmuz 2022 14:17

canım sıkkın arkadaş
Şube Müdürü

hocamlarım ıslak imzalı onay yaptırıcaz mı yoksa sadece mebbis onayı yeticek mi geçen yıl böyle bişey oldu demişti birileri

04 Temmuz 2022 14:29

Mervesinif
Aday Memur

Hocam o okullardan da tayin isteyen ogretmen olursa, atanirsa, yeri bosalacak. Tercih eden olursa o da bosalan yere atanacak. O yuzden hepsini yazabilirsiniz.


austenjane, 2 ay önce - Alıntıya git

Austenjane hocam iyi de zaten ildeki listeler belli nasıl başka yere tayin isteyip boşalabilir ki herkes il içi yapacak bu aşamada

04 Temmuz 2022 14:35

fsokulonceci
Aday Memur

Bi sorum olacaktı. Ben tam 3 yıldır ilçe MEM kadrosunda norm fazlasıyım. İlçe emri ile gelmiştim. Bu il içi atamasında yine kendi ilçemden bi okula tercih yapabilir miyim? Norm fazlası olanlar bunu yapabiliyor diye biliyordum ama MEBBİS başvuru ekranına girince kendi ilçem görünmüyor

04 Temmuz 2022 14:40

canım sıkkın arkadaş
Şube Müdürü

Austenjane hocam iyi de zaten ildeki listeler belli nasıl başka yere tayin isteyip boşalabilir ki herkes il içi yapacak bu aşamada


Mervesinif, 2 ay önce - Alıntıya git

il içi ile tayin isteyip başka yere giderse orası boşalacak o nedenle açılmış oluyor

04 Temmuz 2022 14:41

Ömer Faruk Korkmaz
Aday Memur
Ben sözleşmeli olduğum için başvuru sistemi bende açık değil, ne yapmam gerekiyor acaba ? 3 yıl şartını taşıyorum.
04 Temmuz 2022 14:42

canım sıkkın arkadaş
Şube Müdürü

Bi sorum olacaktı. Ben tam 3 yıldır ilçe MEM kadrosunda norm fazlasıyım. İlçe emri ile gelmiştim. Bu il içi atamasında yine kendi ilçemden bi okula tercih yapabilir miyim? Norm fazlası olanlar bunu yapabiliyor diye biliyordum ama MEBBİS başvuru ekranına girince kendi ilçem görünmüyor


fsokulonceci, 2 ay önce - Alıntıya git

norm fazlası isen yaparsın hocam ilçe memle görüşün açık varsa o okulda sistemde gözükmesi gerekir .norm fazlası oldum tercih hakkım ölmesin diye başvuru yapmadım beni resen ilçe içinde ihtiyaç gösterilen okula atadılar bundan 3 yıl önce

04 Temmuz 2022 14:48

Mervesinif
Aday Memur

il içi ile tayin isteyip başka yere giderse orası boşalacak o nedenle açılmış oluyor


canım sıkkın arkadaş, 2 ay önce - Alıntıya git

Sadece mem listesindeki okullar deil mi gidilebilecek yerler herkes buraları yazacak yani mebbiste görülen okullar ölü tercih olmuyor mu

04 Temmuz 2022 14:48

austenjane
Kapalı
Ben sözleşmeli olduğum için başvuru sistemi bende açık değil, ne yapmam gerekiyor acaba ? 3 yıl şartını taşıyorum.
Ömer Faruk Korkmaz, 2 ay önce - Alıntıya git

3+1 sartini tasiyor musunuz?

04 Temmuz 2022 14:50

canım sıkkın arkadaş
Şube Müdürü

Sadece mem listesindeki okullar deil mi gidilebilecek yerler herkes buraları yazacak yani mebbiste görülen okullar ölü tercih olmuyor mu


Mervesinif, 2 ay önce - Alıntıya git

o riski alıyor insanlar .sonucta senın ölü tercih dediğin okuldaki il içinde tercih yapıp başka yere giderse kendi okulda o kadro boşa çıkmış olucak

04 Temmuz 2022 14:51

austenjane
Kapalı

Austenjane hocam iyi de zaten ildeki listeler belli nasıl başka yere tayin isteyip boşalabilir ki herkes il içi yapacak bu aşamada


Mervesinif, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam bos olan A okuluna dolu olan B okulundaki ogretmen tayin ister ve atanirsa, dolu gozuktugu halde B okulunu yazan C okulundaki ogretmen de B'ye gecer. Bosalan C okuluna da, D okulundaki gecer vb. 1 bosluk ile 7-8 ogretmen yer degistirmisti bizim ilcede gecen senelerde.

04 Temmuz 2022 14:58

Mervesinif
Aday Memur

Peki mem in listesini mi yoksa mebbisteki listeyi mi tercihte öncelik sırasına koymak gerek

04 Temmuz 2022 15:01

austenjane
Kapalı

Peki mem in listesini mi yoksa mebbisteki listeyi mi tercihte öncelik sırasına koymak gerek


Mervesinif, 2 ay önce - Alıntıya git

Ilcenin yayinladigi liste kesin bos olan okullar, mebbistekiler de bosalma ihtimali olanlar. Hangisine oncelik vereceginiz sizin karariniz. Tayin isteyen herkesin farkli sebepleri var. Hayirlisi olsun.

Toplam 14 mesaj