Editörler : Pangaea
26 Eylül 2022 14:10

ömer serkan
Şube Müdürü

Bi YouTube kanalı var. Hoca anket yapmış instegram da. 600 kişiden 54 kişi 116 net ve üstü yapmış ankete göre. Kendince oranlıyor. 500 600 kişi 116 net üstü yapmıştır o zaman gerçek sınava göre diyor.

Yani milletimiz ankette bile sallıyor. Herkes Türkiye birincisi olacak bu sene herhalde :))


sonbirşansssss, 2 ay önce - Alıntıya git

İşte herkes herşeyi çok bildiği için geliyor bunlar başımıza

26 Eylül 2022 15:25

hanzel
Müsteşar Yardımcısı

Bi YouTube kanalı var. Hoca anket yapmış instegram da. 600 kişiden 54 kişi 116 net ve üstü yapmış ankete göre. Kendince oranlıyor. 500 600 kişi 116 net üstü yapmıştır o zaman gerçek sınava göre diyor.

Yani milletimiz ankette bile sallıyor. Herkes Türkiye birincisi olacak bu sene herhalde :))


sonbirşansssss, 2 ay önce - Alıntıya git

İnşallah sallıyorlardır çünkü nereye baktıysam kpss için bir istatistik çıkarmak adına istisnasız yüksek netler havada uçuşuyor yani büyük bir kısım 85 net üzerinde bekliyor hep, bu beni de şaşırttı ama aynı zamanda korkuttu da ya doğruyu söylüyorlarsa bu yıl puanlar baya yükselecek demektir. Sınavın ertelenmesi yüksek net yapan kişi sayısını artırmış da olabilir başka bir şey gelmiyor aklıma

26 Eylül 2022 20:20

brkrkk
Aday Memur

Türkçesi daha kolay, matematiği daha zordu. Türkçeden netim arttı matematikten düştü yine bir şey fark etmedi benim için. Tarih Coğrafya vs. ortalamaydı bence. 2020'deki sınava göre 6 net arttırdım ama 2 sene çalıştık o kadar da olsun.

26 Eylül 2022 20:28

brkrkk
Aday Memur

Kpss uzmanından puan ortalamalarını 2020 ile karşılaştırdım ve bölümlere ayrı ayrı baktığımda da totaldeki ortalamaya baktığımda da neredeyse aynı puanlar alınmış. Bence içinizi ferah tutun.

26 Eylül 2022 20:41

kpsskiller
Aday Memur
arkadaşlar gördüğünüz gibi mattan 8 soru işaretleyen bile sınava kolay diyor o yüzden moralinizi bozmayın boş yere :D
26 Eylül 2022 21:13

luminin
Şube Müdürü
arkadaşlar gördüğünüz gibi mattan 8 soru işaretleyen bile sınava kolay diyor o yüzden moralinizi bozmayın boş yere :D
kpsskiller, 2 ay önce - Alıntıya git

Herkes yapmış benim yapmamam bitşey değiştirmez. Görüldüğü gibi 100 netler havada uçuşuyor. Çünkü herkes bu 1.5 ayda oturdu çalıştı ve haliyle puanlar yükselecek. Düşecek mi sanıyorsun

26 Eylül 2022 21:26

ömer serkan
Şube Müdürü

Herkes yapmış benim yapmamam bitşey değiştirmez. Görüldüğü gibi 100 netler havada uçuşuyor. Çünkü herkes bu 1.5 ayda oturdu çalıştı ve haliyle puanlar yükselecek. Düşecek mi sanıyorsun


luminin, 2 ay önce - Alıntıya git

Allah aşkına yeter nolur küfrettirme kendine yaa tamam bak anladık senin dediğini sıkıntı yok.her paylaşımın altına aynı şey aynı şey yeterince boku çıktı bak.belli ki senin anlayışın kıt ama bizim değil.

26 Eylül 2022 21:29

luminin
Şube Müdürü

Allah aşkına yeter nolur küfrettirme kendine yaa tamam bak anladık senin dediğini sıkıntı yok.her paylaşımın altına aynı şey aynı şey yeterince boku çıktı bak.belli ki senin anlayışın kıt ama bizim değil.


ömer serkan, 2 ay önce - Alıntıya git

Kısa bir süre sonra giderim hep burda mı kalacağım arkadaş

26 Eylül 2022 21:32

kpsskiller
Aday Memur

Herkes yapmış benim yapmamam bitşey değiştirmez. Görüldüğü gibi 100 netler havada uçuşuyor. Çünkü herkes bu 1.5 ayda oturdu çalıştı ve haliyle puanlar yükselecek. Düşecek mi sanıyorsun


luminin, 2 ay önce - Alıntıya git
senin gibi mattan 8 yapan birinin analizi yok hükmündedir. şimdiden 2024e çalışmaya başla
26 Eylül 2022 21:35

ömer serkan
Şube Müdürü
senin gibi mattan 8 yapan birinin analizi yok hükmündedir. şimdiden 2024e çalışmaya başla
kpsskiller, 2 ay önce - Alıntıya git

İncinir yaa öyle deme herşeyi çok biliyor ama kelin ilacı olsa kendi başına sürer ama bunda o akıl da yok

26 Eylül 2022 21:35

luminin
Şube Müdürü
senin gibi mattan 8 yapan birinin analizi yok hükmündedir. şimdiden 2024e çalışmaya başla
kpsskiller, 2 ay önce - Alıntıya git

Sınavda 8 net yapmam birşey değiştirmez.. pratik eksikliğimden ve sınav adamı olmadığımdandır. Test usulüne alışık değilim 1 tane test çözmedim çalışırken.

26 Eylül 2022 21:41

ardkeolog
Aday Memur

buradan sınavın zor ya da kolay olduğunu bilebilmek mümkün değil. Tabii ki bazı arkadaşlar sıkı çalışıp emeğinin karşılığını almıştır. sınavdan yüksek net çıkaran biri buradan yazar mı bilmiyorum buradaki netler hiç bir gösterge değil.

26 Eylül 2022 21:44

ömer serkan
Şube Müdürü

Sınavda 8 net yapmam birşey değiştirmez.. pratik eksikliğimden ve sınav adamı olmadığımdandır. Test usulüne alışık değilim 1 tane test çözmedim çalışırken.


luminin, 2 ay önce - Alıntıya git

Neyi değiştirmez aslında biliyomusun senin ne kadar zavallı olduğun gerçeğini değiştirmez.netinden dolayı küçük görmüyorum da herseyi bu kadar iyi bilen adam da oturur yapar yani.böyle ucuz bahanelere sığınmak seni zavallı yapan.sunduğun bahanelerin hepsinin bi çözümü var.sen bırak bu platformu bırak puanların düşüşünü yükselişini sen kendi halini düşün nasıl düzeltebilirim ona bak.kimsenin seni ciddiye aldığı yok.bu kadar yüzsüz olma.50 sefer dedim ki sana taam biz senin dediğini anladık.sorun yok her post un altına üşenmeden yaziyosun da bizi kendinle karıştırma

Toplam 73 mesaj