Editörler : Kubil ay
«28293031323334353637383940
12 Kasım 2022 14:57

kaptan34m
Şef
Kardeşler bakın bu maaş günü de gecesine bakın abi çünkü bizim daireye destek hizmetleri bölümüne mesaj gelmişti ebys ben temizlerken gördüm mesajı sildim ama aklımda diyor ki Vakıfbank promosyon ödemeleri ayın 15 inde ödemeler başlanılacaktır yani sonra deseydi derdim ki ayın 15 inde yatmaz ama bazılarına yatacak demekki bilginiz olsun
12 Kasım 2022 15:29

takviye
Aday Memur

peki promosyon yattığı an kredi kartı borcunu yatırırsam kurtarmış olur uyum kredi kart vakıfbank.

12 Kasım 2022 15:32

kaptan34m
Şef
Kardeşim senin kredi kartın iptal olmadıysa ödersin yani takip de değilse ödersin ama onu iyi araştır o an ödeyebilirmisin tam bilmiyorum
12 Kasım 2022 15:51

masterrrrr
Aday Memur

Hem maas hem promosyon farketmez geldigi anda baska bir yakinimiza ait guvenli hesaba transfer etmemiz lazim.

12 Kasım 2022 15:54

Mato319
Aday Memur

Hem maas hem promosyon farketmez geldigi anda baska bir yakinimiza ait guvenli hesaba transfer etmemiz lazim.


masterrrrr, 4 hafta önce - Alıntıya git

Papara payfix atn direk :) ben oyle yapacagim tek seferde havale. Sorun su hesaba gecip gecmeyecegi

12 Kasım 2022 16:00

takviye
Aday Memur

icra dairesinin yazısında maaş hesabı hariç ibaresi olmasına rağmen bunu yaparlarsa yanlış yaparlar

12 Kasım 2022 16:01

Mato319
Aday Memur
89/1 Zaten vakıf full red veriyor, kaldiki seninki 8 ay önce.. Senin promosyon cepte bil kardeşim sıkıntı yapma. Promosyon ibaresi geçmediği sürece sıkıntı yok! Bu arada benim yazıyı icra dairesine yazan vakıf görevlisi bana telefonda sözlü olarak bloke koyacağız dedi yani yazıda değil. Yazıda yazan icra kararını uygulayacağız diye belirtmişler. Aynı görevli zamanlama açısından 15 ine yani maaş gününe yakın olduğu için şimdi bloke koymayacaklarını, promosyonun da 15 inden sonra listeleri hazır olanların bölge bölge hesaplara yatacağını söyledi. Benim mağdur olmamam için maaşımı çekmemi aksi halde 27 bin lik bloke konulduğunda eğer hesabımda maaş için yatan paradan para kalsa bile o parayı kullanabilmem için 1 kaç gün uğrasabilecegimden ötüru, kısacası paranı çeksen iyi olur dedi.
losamigos81, 4 hafta önce - Alıntıya git

Peki o arkadas bunun yasal olmadigini biliyor. Parayi cek demis bide sanane kardesm ben parami bankada tutmak istyrm. Bloke koymak nedir. Direk yasal yol acik oluyor bu durumda. Ben bankanin kendini riske atacagini hic dusunmuyorum. Parayi hesaba yatirir. 3-4 dk neyse cektin cektin cekemedin ordan tahsil eder. Parayi hesaba yatrmamasi suc. Hesaba bloke koymasi suc. bunun mahkemesi var. Kestigi kadar parayi gonderir bu kdr der. Ayrica söylede birsey var. Mesela yazilanda 89/1 e cevap olrak yazmis banka otomatik maas hesabi haric oluyor burasida tezat.

12 Kasım 2022 16:14

takviye
Aday Memur

Bide yarın bir gün bu insanlar vakıfı mahkemeye verip kazanırlarsa vakıf bu paraları ekstra vermek zorunda kalacak.o yüzden bence vakıf kendi alacağının dışında kimsenin parasını sağa sola gönderemez bu riski almaz.

12 Kasım 2022 18:11

Polispls
Aday Memur

Kredi kartı ödemeye vaktiniz olmaz parayı 01.10 da yatırdı diyelim 01.11 01.12 gece blokeyi koyar haval EFT talimatı en iyisi

12 Kasım 2022 19:01

Yatabare
Aday Memur
Kardeşim siz maaş saatine endekslemissiniz kendinizi ama inşallah o saatlerde yoğunluktan girme imkanınız olur siteye
12 Kasım 2022 19:20

Polispls
Aday Memur

Öğrendiğimiz kadarıyla maaş saati yatmayacak 1 hafta içerisinde anca yatar

12 Kasım 2022 21:02

Cimbomlu1
Memur
geri zekalı biri olduğun çok belli. promosyon diyorsun linkte başka bir haber yazıyor :)
12 Kasım 2022 21:35

pajazitt
Şef
geri zekalı biri olduğun çok belli. promosyon diyorsun linkte başka bir haber yazıyor :)
Cimbomlu1, 4 hafta önce - Alıntıya git

gerizekalı değil aslında çok uyanık bir ...hepsi hayat sitesinden linkleri tıklatmaya çalışıyor.linkler tıklanınca para kazanıyor bu .....defalarca hesap açtı yasaklandı.arkadaşlar numaraya gelmesin.

12 Kasım 2022 21:38

takviye
Aday Memur

Bende şikayetleri okudum vakıf hep kendine borcu olanların parasını kesmiş.Başka bankalara kesinti yapılmış diye hiç göremedim.

12 Kasım 2022 21:59

kmlmtn81
Aday Memur
Arkadaşlar iyi aksamlar Vakıfbank iç Anadolu bölge müdürlüğü tarafından bağlı bulunan illerdeki Vakıfbank subelerine bir talimat gönderilmiş.Vakifbanka olan borçlarından dolayı icralık olan ve maaşımdan yapilan icra kesintisi vakifbaka günler ile icra borcunu yapılandırmak ödeyenlerin promosyonu kesilmeyecek diye bilginiz olsun
12 Kasım 2022 22:31

takviye
Aday Memur

Arkadaşlar 2021 yılında vakıfbankın icra dairesine yazdığı cevabı okudum.hak ve alacaklarına haciz uygulayacağız denmiş.sonrada hak ve alacağına rastlanmadığından haciz uygulanamamıştır.89/1 cevabı bu .vakıfta borcum yok.bu yazı 1 yıldan fazla olmuş halen geçerli midir acaba

12 Kasım 2022 23:03

losamigos81
Aday Memur

Arkadaşlar 2021 yılında vakıfbankın icra dairesine yazdığı cevabı okudum.hak ve alacaklarına haciz uygulayacağız denmiş.sonrada hak ve alacağına rastlanmadığından haciz uygulanamamıştır.89/1 cevabı bu .vakıfta borcum yok.bu yazı 1 yıldan fazla olmuş halen geçerli midir acaba


takviye, 4 hafta önce - Alıntıya git
Ya kardeşim sende ne anlamaz cıktın yahu !! O kadar anlattık hala yazıyorsun.. Aynı şeyleri yazıp alacağın cevaplar seni tatmin etmiyorsa, araştır kanun oku biraz meşgul etmesen iyi olur hadi eyvallah
13 Kasım 2022 10:21

rdlsrld
Aday Memur

İç Anadolu kesin bilgimi

Toplam 798 mesaj
«28293031323334353637383940