Editörler : swat3410

inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 14:52

Kolluk kuvveti adamsan benimle ne derdin olduğunu söylersin.

Utanmadan da haberdar edersin diyor.

Merak etme söylerim sende kına yakarsın.

Adresini gönder kınayı ben alıp göndereceğim sana.

2. şarka gidip gitmemem sana dert olmuş belli.

Utanmaz herif.

Birde beni yalancılık ile suçlamıştın.

Yorum yazdığım zaman da hemen gelip laf sokup birde takıntılı diyor bana.

Tabi ben senin yorumlarını takip edip sana yanıt yazıp yalancı deyip uğraşıyorum değil mi?

Takıntılı olan sen olmayasın? Benle bu kadar uğraştığına göre?

Esas derdini de söylemiyorsun?

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Haber edersin.Unutmazsın sen :))

Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 14:54

Yav ne güldürdün beni Allahta seni güldürsün kardeş:))
inferno1981, 2 yıl önce

Kolluk kuvveti adamsan benimle ne derdin olduğunu söylersin.

Utanmadan da haberdar edersin diyor.

Merak etme söylerim sende kına yakarsın.

Adresini gönder kınayı ben alıp göndereceğim sana.

2. şarka gidip gitmemem sana dert olmuş belli.

Utanmaz herif.

Birde beni yalancılık ile suçlamıştın.

Yorum yazdığım zaman da hemen gelip laf sokup birde takıntılı diyor bana.

Tabi ben senin yorumlarını takip edip sana yanıt yazıp yalancı deyip uğraşıyorum değil mi?

Takıntılı olan sen olmayasın? Benle bu kadar uğraştığına göre?

Esas derdini de söylemiyorsun?


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 14:56

Troll musun? Özelden yazdım sana adamsan yanıt verirsin. Adamsan diyorum. Değilsen gerçek derdini yazma.

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Yav ne güldürdün beni Allahta seni güldürsün kardeş:))

inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 15:21

He he adamsan yaz diye kime yazıyorsak artık. Özelden mesaj yazmayı da engelledi korkak!

Boş teneke gibi vursan dan dan ses çıkar ancak.

Polis bir abi Polisin en büyük düşmanı Polistir derdi. Doğru diyormuş belli ki.

Ben önümüz sene 2. şarka gideceğim. Gidip geldikten sonra belki de kalkar.

Ama ben gittim diye de forumlarda trollük yapıp da herkes gitsin deyip bik bik ağlamam.

Askerliğimi yaptım. Şu anda askerlik kalktı. Ben yaptım diye herkes gitsin demem.

Bana faydası yok çünkü. Bu kafaya hiç bir şey anlatamazsın.

Sen cevap verme özelden de engelle korkak gibi kaçmaya devam et Kolluk kuvveti.

Ama bi zahmet böyle saçma salak yorumlar yaparak beni alıntılama.

Adamlık ha. Kimden bekliyorsak artık!!! Korkak!


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 15:33

İkinci şark...Diyarbakır da 2020 de ilk şarkım bitiyor.2020 de ikinci şark için dilekçe vermeyip tercih yapsam , 1+1+1+1 şeklinde ipka verdiğimde bu ipklarda 2. şark yapmış sayılır mı?--------------------------

Senin derdini yukarıdaki mesajından anladım.

Şu anda 1. şarkta olanlar ipka verse de kabul edilmeyebiliyor. Yani ipkalar ile 2. şarkı tamamlatmıyorlar.

Bende zamanında bilseydik 2. şarkta kalırdık dediğim için sen rahatsız oldun diye düşünüyorum.

Yani sen kalamıyorsan bizim mağdur olduk dememiz de seni rahatsız etmiş

Nasıl bir kafa yapısıysa artık. Sıkıntılı bir tip demek ki. Ben faydalanamıyorsam kimse faydalanmasın kafası herhalde?

Ben senin gibi art niyetli değilim ama.

Keşke 1. şarkta olanların ipkaları kabul edilse de 2. şarklarını tamamlayıp gelebilseler.

Biz geçmişte 2. şarkın herkese çıkacağını tahmin edemedik. Bilseydik kalır tamamlar öyle gelirdik.

Ama şu anda ipkalar kabul edilip 2. şarklar tamamlatılsaydı keşke.

Benim çocuklar çok büyük değil Allahtan.

Lise çağında çocuğu olanlar 2. şarkta sıkıntı çekecekler bu yaştan sonra.


Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 15:41

Yav kardeş ne yazmışsın.Bu kadar öfke problemin varsa burası tedavi yeri değil.Özelden yazdığını okudum.Müsait olunca cevap yazacaktım.Ama baktrım ki yarım saat dayanamamışdın burda bir dünya şey zırvalamışsın :)) Neyse konuyu dağıtma burda milleti meşgul etme.Zaten bu ağlak tavrın 2008-2010 döneminde şarköyde başlamış.Neden böyle üzüyorlar seni :(
inferno1981, 2 yıl önce

He he adamsan yaz diye kime yazıyorsak artık. Özelden mesaj yazmayı da engelledi korkak!

Boş teneke gibi vursan dan dan ses çıkar ancak.

Polis bir abi Polisin en büyük düşmanı Polistir derdi. Doğru diyormuş belli ki.

Ben önümüz sene 2. şarka gideceğim. Gidip geldikten sonra belki de kalkar.

Ama ben gittim diye de forumlarda trollük yapıp da herkes gitsin deyip bik bik ağlamam.

Askerliğimi yaptım. Şu anda askerlik kalktı. Ben yaptım diye herkes gitsin demem.

Bana faydası yok çünkü. Bu kafaya hiç bir şey anlatamazsın.

Sen cevap verme özelden de engelle korkak gibi kaçmaya devam et Kolluk kuvveti.

Ama bi zahmet böyle saçma salak yorumlar yaparak beni alıntılama.

Adamlık ha. Kimden bekliyorsak artık!!! Korkak!


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 15:50

He heyy Bana bunları yazan adam sürekli beni takip eden adam. Adam yazıyorum birde.

Sen Diiyarbakırda 2. şark için ipka veremedin herhalde?

Bu yüzden mi benim yazdığım yorumlardan rahatsız oldun?

İlk öbür forumda başladı senin benim ile uğraşman.

2012 de ikinci şark vardı diye yalan söyledin.

Öyle olmadığını forumdaki herkes yazmıştı halbuki.

İnsanları yalancılık ile suçlayıp laf sokarsan elbet cevabını alırsın.

Cevap alınca da yok öfke problemin var yok ağlıyorsun deyip saçmalıyorsun.

Gerçek derdini anlatmayacak kadar korkak adam beni alıntılamasın bi zahmet.

Bir de özelden engellemişsin. Müsait olduğunda yazacağına da inanmıyorum. Yalan söylemene gerek yok. Senin Diyarbakır daki ipkanı kabul etmediler mi?

Bu yüzden mi başkalarına bu şekilde saçma yorumlar yazıyorsun?

Belli ki seni orada üzmüşler :(

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Yav kardeş ne yazmışsın.Bu kadar öfke problemin varsa burası tedavi yeri değil.Özelden yazdığını okudum.Müsait olunca cevap yazacaktım.Ama baktrım ki yarım saat dayanamamışdın burda bir dünya şey zırvalamışsın :)) Neyse konuyu dağıtma burda milleti meşgul etme.Zaten bu ağlak tavrın 2008-2010 döneminde şarköyde başlamış.Neden böyle üzüyorlar seni :(

Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 16:01

Şarköy de neden sana sürekli ek görev yazıyorlardı.Bürocular yerine geceden çıkan personeli yazıyorlarmış.Sende o yza sıcağında 12/24 te bile 24 ünü rahat kullanamıyormuşsun? Zaten bu kafa ile meslekte huzuru bulamazsın :)
inferno1981, 2 yıl önce

He heyy Bana bunları yazan adam sürekli beni takip eden adam. Adam yazıyorum birde.

Sen Diiyarbakırda 2. şark için ipka veremedin herhalde?

Bu yüzden mi benim yazdığım yorumlardan rahatsız oldun?

İlk öbür forumda başladı senin benim ile uğraşman.

2012 de ikinci şark vardı diye yalan söyledin.

Öyle olmadığını forumdaki herkes yazmıştı halbuki.

İnsanları yalancılık ile suçlayıp laf sokarsan elbet cevabını alırsın.

Cevap alınca da yok öfke problemin var yok ağlıyorsun deyip saçmalıyorsun.

Gerçek derdini anlatmayacak kadar korkak adam beni alıntılamasın bi zahmet.

Bir de özelden engellemişsin. Müsait olduğunda yazacağına da inanmıyorum. Yalan söylemene gerek yok. Senin Diyarbakır daki ipkanı kabul etmediler mi?

Bu yüzden mi başkalarına bu şekilde saçma yorumlar yazıyorsun?

Belli ki seni orada üzmüşler :(


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 16:08

Şuna bak gerçek derdini yazmayıp benim eski mesajları eşeleyip kendine pay çıkarmaya çalışmış.

Zavallısın sen. Bana ek görev yazdılar diye mi sevindin? Zavallısın sen.

Ben senin gibi art niyetli değilim ama. Keşke 1. şarkta ipka ile kalıp 2. şarkı tamamlayabilseymişsin.

Böyle kendin yararlanamadın diye başkaları da yararlanamısın beter olsunlar kafasıyla ile sen huzur bulamazsın.

Komşusunu çekemeyen adamın hikayesi geldi aklıma.

----------------------------------------------------------------------------------------

Komşusunu çekemeyen bir adam varmış.

Hızır bir gün adamın kapısını çalıyor. Adamı alıyor karşısına, ?dile benden ne dilersen? diyor,

?ne istersen yapacağım, ama sana yaptığımın iki katını komşuna yapacağım.?Adam uzun uzun düşünüyor, sonra

Hızır?ın karşısına geçiyor: ?Hızır Aleyhisselam, senden dileğim şudur: Benim bir gözümü kör et.?

-----------------------------------------------------------------------------------------

Belli ki sende bu hikayedeki adam gibisin. :)

Bu fesatlık ile fazla mutlu olamazsın sen.

Bizim mesleğin en büyük sorunu da bu zaten. Dayanışma yok. Bana yaramıyorsa kimseye yaramasın beter olsunlar kafası. Bu kafaya ne söylesen boş!!!!

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Şarköy de neden sana sürekli ek görev yazıyorlardı.Bürocular yerine geceden çıkan personeli yazıyorlarmış.Sende o yza sıcağında 12/24 te bile 24 ünü rahat kullanamıyormuşsun? Zaten bu kafa ile meslekte huzuru bulamazsın :)

Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 16:19

Mübarek ne güzel hikaye anlatmış.Böyle entellektüel adamları yıpratıyorlar meslekte :)) Şarköy de senin üzerine neden oynadılar.Orda da mı böyle çocuk gibi mızmışlanıp ağladın :(
inferno1981, 2 yıl önce

Şuna bak gerçek derdini yazmayıp benim eski mesajları eşeleyip kendine pay çıkarmaya çalışmış.

Zavallısın sen. Bana ek görev yazdılar diye mi sevindin? Zavallısın sen.

Ben senin gibi art niyetli değilim ama. Keşke 1. şarkta ipka ile kalıp 2. şarkı tamamlayabilseymişsin.

Böyle kendin yararlanamadın diye başkaları da yararlanamısın beter olsunlar kafasıyla ile sen huzur bulamazsın.

Komşusunu çekemeyen adamın hikayesi geldi aklıma.

----------------------------------------------------------------------------------------

Komşusunu çekemeyen bir adam varmış.

Hızır bir gün adamın kapısını çalıyor. Adamı alıyor karşısına, ?dile benden ne dilersen? diyor,

?ne istersen yapacağım, ama sana yaptığımın iki katını komşuna yapacağım.?Adam uzun uzun düşünüyor, sonra

Hızır?ın karşısına geçiyor: ?Hızır Aleyhisselam, senden dileğim şudur: Benim bir gözümü kör et.?

-----------------------------------------------------------------------------------------

Belli ki sende bu hikayedeki adam gibisin. :)

Bu fesatlık ile fazla mutlu olamazsın sen.

Bizim mesleğin en büyük sorunu da bu zaten. Dayanışma yok. Bana yaramıyorsa kimseye yaramasın beter olsunlar kafası. Bu kafaya ne söylesen boş!!!!


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 16:24

Ne saçmalıyorsun sen yav? Burada senden başka ağlayan yok. :) Daha esas derdini bile anlatamayacak kadar korkaksın. Aklın sıra geçmiş mesajlarıma laf atıp beni kızdırmaya çalışıyorsun.

:)) Böyle mi kızdıracaksın beni? :) Liseli ibiş bebeler gibi yazarak mı? :)

Yaş kaç yeğenim? Bu numaraları çocuklar yapar.

Adam olup gerçek derdini anlatırsan yazalım sana. Yazmayacaksan daha fazla saçmalama bence.

Beni takip etmekten yorumlarıma laf yetiştirmeye çalışmaktan yorulmadın mı Kolluk kuvveti?

Sebep anlaşıldı.

Sen ikinci şark için ipka verdin ama kabul olmadı. Bu yüzden başkalarından hıncını almaya çalışan ezik bir tipe dönüşmüşsün.

Keşke kalabilseymişsin. Ben senin gibi art niyetli değilim. Bana yaramayan kimseye yaramasın kafasıyla fazla yaşamaz kanser olursun sen. Bu fesatlık başa bela

:) :) :) :)

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Mübarek ne güzel hikaye anlatmış.Böyle entellektüel adamları yıpratıyorlar meslekte :)) Şarköy de senin üzerine neden oynadılar.Orda da mı böyle çocuk gibi mızmışlanıp ağladın :(

Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 16:26

Bu sene ikinci şark tahminimce 2013 e kadar gelir arkadaşlar.Son iki senedir 3 er yıl atlıyor.

inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 16:30

Sen ikinciye gidinceye kadar kalkarsa ben buna sevinirim Kolluk kuvveti.

Herkes senin gibi fesat değil.

Ben yaptımsa herkes yapsın beter olsunlar kafası hastalıklı bir kafa anlayışı.

Sen bu fesatlıkla kanser olursun. Benden söylemesi.

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Bu sene ikinci şark tahminimce 2013 e kadar gelir arkadaşlar.Son iki senedir 3 er yıl atlıyor.

Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 16:33

Yav varya saplantılı deyince de üzülüyorsun.Seni etiketlemedim sayfaya yorum yaptım yine sataşıyorsun.Problemin varsa tedavi ol.Burası tedavi yeri değil.Hadi bakim çocuğum.Çekil aradan sayfayı meşgul etme.
inferno1981, 2 yıl önce

Sen ikinciye gidinceye kadar kalkarsa ben buna sevinirim Kolluk kuvveti.

Herkes senin gibi fesat değil.

Ben yaptımsa herkes yapsın beter olsunlar kafası hastalıklı bir kafa anlayışı.

Sen bu fesatlıkla kanser olursun. Benden söylemesi.


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 16:40

Yav varya saplantılı deyince de üzülüyorsun.Seni etiketlemedim sayfaya yorum yaptım yine sataşıyorsun.Problemin varsa tedavi ol.Burası tedavi yeri değil.Hadi bakim çocuğum.Çekil aradan sayfayı meşgul etme.

Başka bir forumda benim yaptığım yoruma yanıt yazıp olmayan bir şeyi ısrarla yazan sensin!

Sonra bir foruma yorum yazdığım zaman hemen damlayıp laf sokan aklınca dalga geçen de sensin.

Geçmişte bir mağduriyet yaşadığım için bunu eşeleyip bulan bunun ile dalga geçerek ne kadar sorunlu bir karakter olduğunu kanıtlayan da sensin!

Özelden aklınca benle dalga geçen yorumlar yazan da sensin.

Şimdi kim saplantılı kim problemli kimin tedaviye ihtiyacı var arkadaşlar söylesin.

Sana sorsam kabul etmezsin. Çünkü problemli kişiler problemli olduğunu kabul etseler zaten hasta olmazlardı. Tedavi olmaya çalışırlardı.

Adam gibi yanıt yazmayacaksan bi zahmet yazma. Özelden yazdım sana.

Sayfayı daha fazla meşgul etmeyelim.

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Yav varya saplantılı deyince de üzülüyorsun.Seni etiketlemedim sayfaya yorum yaptım yine sataşıyorsun.Problemin varsa tedavi ol.Burası tedavi yeri değil.Hadi bakim çocuğum.Çekil aradan sayfayı meşgul etme.

inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 18:35

Korkak kapattı mesajlaşmayı. Bilsem çalıyı dolaşırdım.


Kolluk kuvveti
Yasaklı
29 Kasım 2022 18:53

Yavv ne boş adamsın.Burda seni ciddiye alan yok durup durup yazıyorsun.Engellediğim halde başka hesaptan yazıyorsun.Çoklu kişilik bozukluğu mu var.Lafa geldi mi 42 yaşında adamım?! diyorsun halen yaızyorsun.Allah senin mesai arkadaşlarına ve ailene sabır versin.
inferno1981, 2 yıl önce

Korkak kapattı mesajlaşmayı. Bilsem çalıyı dolaşırdım.

29 Kasım 2022 18:55


Melihy
Aday Memur
29 Kasım 2022 19:43

3600 göstergesi 15 ocak 2023 de resmi olarak başlıyor. Millet yeni yılı iznini kullansa 34 gün. 15 şubatta emekli dilekceleri verilmeye başlanacak. Tercihlerde 15 şubatta başlar. 2013 yılından dönenlere kadar gelir gibi. Batidada emekli olacak çok hayırlısı artık.


inferno1981
Daire Başkanı
29 Kasım 2022 20:54

Kolluk kuvveti kimin boş ve sıkıntılı kişilik bozukluğu olduğunu forumdakilere soralım.

Bakın bakalım kolluk kuvveti sadece bu gün kaç kişiye sataşmış kaç kişiye laf yetiştirmeye çalışmış?

Artık ne boş biriyse. Her Allah ın günü gelip millet ile kavga etmiş.

Lafta değil gerçekten 42 yaşımdayım.

Birde bana abi tavsiyesi veriyormuş haspam? Benden daha mı yaşlısın? Yaşa hürmetin olsun diyeceğim ama nerdeee?

Allah arkadaşlarına ve ailene sabır versin diye ben yazmıştım. Belli ki çok rahatsız olmuşsun. Benim lafımı bana satmaya çalıştığına göre :)))))

Bu gün de engellemedim diyordu birde. Yalancılık da var belli ki.

NE oldu oradan engelledim buradan haddini bildirdim sana?

Ne yapacaksın? Nasıl vazgeçireceksin beni?

Hadi daha çok eğlendir beni Kolluk kuvveti. Bekliyorum. :)))

Cidden sırf senin için emoji getirmeliler siteye. Temel fıkrası gibisin. :))))))

Kolluk kuvveti, 2 yıl önce
Yavv ne boş adamsın.Burda seni ciddiye alan yok durup durup yazıyorsun.Engellediğim halde başka hesaptan yazıyorsun.Çoklu kişilik bozukluğu mu var.Lafa geldi mi 42 yaşında adamım?! diyorsun halen yaızyorsun.Allah senin mesai arkadaşlarına ve ailene sabır versin.
Toplam 68 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi