Editörler : "eskiyara"Pangaea
20 Kasım 2022 19:54

GÜNCEL Uzman öğretmenlik maaş farkı!!!

Sayın bakanımız 2 gün önce cnnturkte açıklama yaptı,2023 ocak itibariyle başöğretmen 5000 tl Uzman ogretmen 3000 tl civarı uzmanlık farkı alacak dedi ben 2100 tl hesaplamıştım! Acaba benmi yanlış hesapladım umudum az ama enaz 3000 tl dedikleri gibi alırız allahin izniyle insallah


karabaş
Yasaklı
20 Kasım 2022 19:58

Gelsin paracıklar

aktan09
Müsteşar Yardımcısı
20 Kasım 2022 20:03

Sizce ne gelir dostlar


Mir siyabend
Yasaklı
20 Kasım 2022 20:06

Uzman öğretmenlik tazminatı eğitim öğretim tazminatının yüzde 60 ı kadardır. Eğitim öğretim tazminatı da derecelere göre değişiyor. Yani derece ilerledikçe artıyor. Ocak ayında en az yüzde 25 zam geleceğine göre 2300 ile 2600 TL arası olur. Tabi yüzde 25 zamma göre bu hesap.


şalgamsuyu17
Aday Memur
20 Kasım 2022 20:07

danışıklı dövüş beyler.anayasa mahkemesi büyük ihtimalle sınavı iptal eder.Bakanlık biz sözümüzü tuttuk, sınavı yaptık der.bizde eski maaşa devam....


halis4242
Genel Müdür
20 Kasım 2022 20:10

Zam zamanları hiçbir zaman haberlerde açıklanan zamları/maaşları alamamışımdır!!?

Brüt maaşlar/40 yıllık öğretmene göre hesaplamalar yapılıyor sanki!!?

Öğretmenlere yönelik yine bir algı operasyonu resmen başlatılıyor!

Halkı/diğer meslekleri öğretmene karşı kışkırtmak için herkes fırsat kolluyor!??

Öğretmenin bu ülkede asla yüzü gülmez maalesef, bu sebeptendir ki eğitimde zerre mesafe kat edemeyiz!!?


mustaaf
Aday Memur
20 Kasım 2022 20:11

İptal geleceğini.düşünmüyorum. Ocakta 2500-3000 arası getirisi olacağı tahmin ediliyor ancak net bir


mustaaf
Aday Memur
20 Kasım 2022 20:12

Net bir artışı şuan söylemek mümkün değil


aktan09
Müsteşar Yardımcısı
20 Kasım 2022 20:17

%25 gelirse 2400 alırız evet


aktan09
Müsteşar Yardımcısı
20 Kasım 2022 20:18

648×3=1944×%25=2430


Mir siyabend
Yasaklı
20 Kasım 2022 20:23

İptal olmaz arkadaşlar. Zaten aym 2 aydan önce bu kararı vermez. Sınav sonucu açıklandığı gibi kazanılmış hak oluyor bu. Aym üyelerini chp atamadı içiniz rahat olsun.


bullaşıkk
Yasaklı
20 Kasım 2022 20:23

Alacağım farkla ilk iş senin kemiğini alacam karabaş karnın aç ondan çok havlıyon heralde. Seni şanslı karabaşşş

karabaş, 2 yıl önce
Gelsin paracıklar

halis4242
Genel Müdür
20 Kasım 2022 20:29

Pekiyi bu kabak kimin başına patlar!!?

İktidarın başına patlamaz mı!!?

şalgamsuyu17, 2 yıl önce

danışıklı dövüş beyler.anayasa mahkemesi büyük ihtimalle sınavı iptal eder.Bakanlık biz sözümüzü tuttuk, sınavı yaptık der.bizde eski maaşa devam....


Adil kaan
Yasaklı
20 Kasım 2022 20:37

Bu iptal diyenlere aldırmayın arkadaşlar. Bunlar provokatör. Zaten iptal olsa bile bu sene sınavı kazananlar haklarını alacaklar. İçiniz rahat olsun. Adamlar öyle bi konuşuyor ki sanki aymde adamları var ya da aym üyelerini chp atamış gibi :))


cesmiser
Şube Müdürü
20 Kasım 2022 20:53

20 gün kadar önce Sinavin kolay olacagı ve sinavdan sonra ögretmenlere 2 süpriz var denmiş.süpriz hakkında bilgisi olan var mı


hacettepeli85
Daire Başkanı
20 Kasım 2022 20:55

600 bin kişiye 2500 TL vermek bütçeye ağır geliyorsa aym pekala iptal edebilir. Bakanlık ben yaptım ama CHP zihniyeti iptal etti diyebilir pek ala bu da bakanlığa eksi yazmaz.. Ayrıca bakanın biz aslında bu işi sadece lisansüstüne teşvik için yapmıştık ancak ebsnin isteği üzerine 10 yıla sınavı da kanuna ekledik sözünü unutmayalım... Velhasıl kelam iptal edilmeyeceğinden o kadar emin olmayalim
Adil kaan, 2 yıl önce

Bu iptal diyenlere aldırmayın arkadaşlar. Bunlar provokatör. Zaten iptal olsa bile bu sene sınavı kazananlar haklarını alacaklar. İçiniz rahat olsun. Adamlar öyle bi konuşuyor ki sanki aymde adamları var ya da aym üyelerini chp atamış gibi :))


Adil kaan
Yasaklı
20 Kasım 2022 21:01

Hacettepeli hiç mi hukuk bilgin yok kardeş. Aym sendikalara tebligat yapacak onları dinleyecek sonra ayrı bir gün belirleyip karar alacak. Bu süreç iki aydan aşağı olmaz zaten. Sınav 12 aralıkta açıklanıyor. Ayrıca çok fazla komplo teorileri ile kafanı yormuşsun. Senin anlattığın masalları 2 aydır dinliyoruz zaten. Sınav yapılmayacağından o kadar emin kişiler gördüm ki :))


karabaş
Yasaklı
20 Kasım 2022 21:04

Senın yüzünden ceza yemek istemiyorum çip
bullaşıkk, 2 yıl önce

Alacağım farkla ilk iş senin kemiğini alacam karabaş karnın aç ondan çok havlıyon heralde. Seni şanslı karabaşşş


Entellektüelizm
Şube Müdürü
20 Kasım 2022 21:38

İlçe mem muhasebecisi yazdı yine.
karabaş, 2 yıl önce
Gelsin paracıklar

aktan09
Müsteşar Yardımcısı
20 Kasım 2022 21:46

2400 tl kesin gibi üstü olur altı olmaz


karabaş
Yasaklı
20 Kasım 2022 21:48

Süperr harca harca bıtmexx
aktan09, 2 yıl önce

2400 tl kesin gibi üstü olur altı olmaz

Toplam 109 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi