Editörler : Kubil ay
04 Aralık 2022 01:15   


Kapalı
Kep disiplin soruşturması

5 aylık polis memuruyum. Görevlendirmedeyken bir müdürbey kız devreye kızdı montun önü açık diye daha toplanma halindeyken bizede 3 arkadaşımla beraber kep takmamaktan rapor tanzim etmiş. İfade verdik. Asalet yok malumunuz. Daha ortada bişey yok ama ihraç olurmuyuz meslekden ? Ne üstlerime bir saygısızlığım olur ne emre itaatsizlik ne de mesleğe yakışmayan davranış ne de yüz kızartıcı bir suçum ? İşden eve evden işe giden bir insanım nerde neyi yanlış yapıyorum bende bilmiyorum. Görevede grup amirliğinde mesaimin bitimine 3 saat kala çağırdılar saatinde orda oldum ağzımı açmadım ya.

04 Aralık 2022 01:34

xLmx
Aday Memur
Asaleti olmadığı için kepten vs ihraç olan görmedim ben. Gören varmı bilmiyorum.
04 Aralık 2022 01:55

isbas
Memur

Uyarma kınama bunlardan aday memurluk süresi içinde ihraclik kalktı artık ..rahat ol birşey çıkmaz

04 Aralık 2022 02:00

aynasızz55
Şube Müdürü

Gidip konuşmazsan uyarma alırsın.

Gidip aday memurum, dersen cmo verirler.

Sonuç olarak 2sinden de bi cacık olmaz korkma.

04 Aralık 2022 08:04

pajarzit
Yasaklı

kep takmamaktan ihraç olan asaleti tastik olmamış memur görmedim.için rahat olsun.Ama bundan sonra dikkatli ol.en azından asaletin tastik olana kadar.

04 Aralık 2022 12:59

Öylesne003
Aday Memur
Kardeşim bende buna yakın bitşey yaşamıştım idari ceza ne olursa olsun sana zaten asaletin takdik olduktan sonra ceza verecekler bir seneye hatta 2 sene sonra cezan gelir unut gitsin. Siktir et.
04 Aralık 2022 13:01

pajarzit
Yasaklı

kep takmamaktan ihraç olan asaleti tastik olmamış memur görmedim.için rahat olsun.Ama bundan sonra dikkatli ol.en azından asaletin tastik olana kadar.


pajarzit, 2 ay önce - Alıntıya git

bu yazıya bile eksi veren şahıs ne deseydik ihraç olurmu deseydik.buna da eksi ver.kimler bu forumlara yazıyor arkadaş :DDD

04 Aralık 2022 14:12

Küçük polis
Şef

Babapolis yine mi sen:)))

04 Aralık 2022 15:12

Marcioo
Aday Memur

bu yazıya bile eksi veren şahıs ne deseydik ihraç olurmu deseydik.buna da eksi ver.kimler bu forumlara yazıyor arkadaş :DDD


pajarzit, 2 ay önce - Alıntıya git
Oy sen büyüyüp tecrübeli polis olup millete akıl vererek artı mı istiyorsun Ksksks
04 Aralık 2022 15:21

ozerrrr
Şef
Kep takmadın diye ihraç olmazsın bir şey olmaz
04 Aralık 2022 15:23

pajarzit
Yasaklı
Oy sen büyüyüp tecrübeli polis olup millete akıl vererek artı mı istiyorsun Ksksks
Marcioo, 2 ay önce - Alıntıya git

evet iyi aile evladı isteyemez miyiz he bu arada sen kısa pantolondan uzun pantolona geçtin mi bakayım ;))

04 Aralık 2022 16:27

Behzatçç
Yasaklı
Evet
04 Aralık 2022 18:06

Nevol
Şef

Arkadaşlar eylülde verdim ben de dilekçemi mazeret atama dönemi içinde değerlendirilecektir yazıyor babam gazi benim şu an aday memurum geçici atamayla bekliyorum ben de benim gibi olan varsa bana ulaşabilir özelden

04 Aralık 2022 20:24

Emre ekmen
Aday Memur
Kep takmamak yani eksik kuşam veya techizatla göreve çıkmanın cezası 1-3 gün maaş kesimidir. asalet tastik olmadan maaş kesimi cezası alırsan da ihraç olursun kardeşim.bu iş bu kadar kolay mıdır evet bu kadar kolaydır.açın okuyun bir disiplin KHK mızı uyarma kınama beş altı madde meslekten ihraç elli madde.yaptığımız en ufak kabahati bile o maddelerden birine sokup ihraç edebilirler bizi isterseler git konuş amirlerinle başka bir maddeye sokup uyarma kınama versinler hiç değilse
04 Aralık 2022 21:36

Polis7171
Kapalı
Kep takmamak yani eksik kuşam veya techizatla göreve çıkmanın cezası 1-3 gün maaş kesimidir. asalet tastik olmadan maaş kesimi cezası alırsan da ihraç olursun kardeşim.bu iş bu kadar kolay mıdır evet bu kadar kolaydır.açın okuyun bir disiplin KHK mızı uyarma kınama beş altı madde meslekten ihraç elli madde.yaptığımız en ufak kabahati bile o maddelerden birine sokup ihraç edebilirler bizi isterseler git konuş amirlerinle başka bir maddeye sokup uyarma kınama versinler hiç değilse
Emre ekmen, 2 ay önce - Alıntıya git

Etmezlerse adam değiller. Kepden meslekden atıyorlarsa bu teşkilatta çalıştıracak adam bulamazlar. Herkesi meslekden atmaları lazım. Üniformalı olupda kep takan bir tane polis memuru görmedim ben. Rüşvet mi aldık kadını kızı taciz mi ettik fetöcülük mü yaptık ? Hayırdır ya canı sıkılan artistik yapmak isteuen rapor tutuyor şovunu yapıyor. Sonra millet niye kafaya sıkıyor niye intihar ediyor. Eder tabi. Ellleri kanlı o müdürlerin. En kötü idari dava ama yapılan baskı mobbing verdikleri sitres ne yaptığın hizmetin ne de aldığın paranın karşılığı değil. YAZIKLAR OLSUN ..

04 Aralık 2022 21:45

Ucrabiyer
Yasaklı

Bu konuda il raporun ise En fazla uyarı alırsın kral rahat ol korkma ufak şey bunlar

04 Aralık 2022 22:14

Emre ekmen
Aday Memur

Etmezlerse adam değiller. Kepden meslekden atıyorlarsa bu teşkilatta çalıştıracak adam bulamazlar. Herkesi meslekden atmaları lazım. Üniformalı olupda kep takan bir tane polis memuru görmedim ben. Rüşvet mi aldık kadını kızı taciz mi ettik fetöcülük mü yaptık ? Hayırdır ya canı sıkılan artistik yapmak isteuen rapor tutuyor şovunu yapıyor. Sonra millet niye kafaya sıkıyor niye intihar ediyor. Eder tabi. Ellleri kanlı o müdürlerin. En kötü idari dava ama yapılan baskı mobbing verdikleri sitres ne yaptığın hizmetin ne de aldığın paranın karşılığı değil. YAZIKLAR OLSUN ..


Polis7171, 2 ay önce - Alıntıya git
Bak güzel kardeşim neler hissettiğini öfkeni anlıyorum ama bunu ifade ediş yerin dahi hatalı.amirlerinin icraatlarnıı eleştirmek veya onları küçük düşürücü ifadelerde bulunmak disiplin suçudur sen bunu burda yazarak hiç yok olmayacak bir delil bırakıyorsun üstelik daha çok yenisin sana naçizane tavsiyem birincisi diğerlerinin söylediği gibi rahat olma bu meslek pamuk ipliğine bağlı bir meslek hiç ummadığın bir hatanda bir günde silahı kimliği alıp altı ay sonra da ihraç olabilirsin.ikincisi mevzuata hakim ol. üçüncüsü bu olay belkide senin hayrına bir olaydır.bu sayede sitres olacaksın ve sürekli mevzuatı okuyup hakim olup ilerde başka hatalar yapmayacak devrelerinin önüne geçeceksin aslında bu işin raconunda mesleğe yeni başlayan kardeşlerimizi başlarına sıkıntı alabilecekleri görevlere göndermek yoktur.ilk bir yıl aday memur korunup kollanır ama küçüklerin büyüklerine saygısı azalıp ben her şeyi bilirim havasına girmeleri nedeniyle büyükler de küçüklerini korumaktan vazgeçiyor.senin göreve gönderilmen de bunun örneği. İnşallah bir alt cezayla yırtarsın,sitres yap ama bunalıma girme oyunu kuralına göre oyna Allah yolunu bahtını açık etsin
04 Aralık 2022 22:42

salamon14
Aday Memur
Kardes üst kesim kendini tatmin etmek için alt kesimle uğraşır, bunu sende zamanla sende alışacaksın, benden tavsiye daha yolun başındayken kaç kurtar kendini.
05 Aralık 2022 12:38

gokyuzu0625
Şef
Kep takmamak yani eksik kuşam veya techizatla göreve çıkmanın cezası 1-3 gün maaş kesimidir. asalet tastik olmadan maaş kesimi cezası alırsan da ihraç olursun kardeşim.bu iş bu kadar kolay mıdır evet bu kadar kolaydır.açın okuyun bir disiplin KHK mızı uyarma kınama beş altı madde meslekten ihraç elli madde.yaptığımız en ufak kabahati bile o maddelerden birine sokup ihraç edebilirler bizi isterseler git konuş amirlerinle başka bir maddeye sokup uyarma kınama versinler hiç değilse
Emre ekmen, 2 ay önce - Alıntıya git

Yaptığı eylem 1-3 gün maaş kesimi

18) (Ek:18/10/2018-7148/36 md.) Kılık ve kıyafet ile ilgili olarak mevzuatta

belirlenmiş kurallara uymamak. suçunu oluşturmaktadır. Eğer suçlu bulunursan alt ceza verirler.

Sen ifadeni verirken dikkatli ol, vereceğin ifâde ilerleyen günlerde idare mahkemelerinde sana faydası olacak. İyi hazırlanıp git ifadeye, tanık göster, kamera görüntüsü iste, yapacağın savunmaya ilişkin aklına gelen tespitlerin yapılması için delil bulmasını muhakkikten iste. Kararlı ol, muhakkik ya da başka birilerinin bi şey çıkmaz demesine bakma, sen disiplin soruşturmasında utanmadan gerekli herşeyin yapılmasını iste. Bu emniyetin yaptığı disiplin soruşturmalarında pek fazla dikkate almazlar genelde verecekleri cezaya odaklanırlar. Sen ılerde idare mahkemesini dayanak oluşturulacak mevzularda işine yarar. Yaptığın eylem disiplinsizlik bile olsa akıllı olursan soruşturmayı genelde eksik yürütürler oradan iptal ettirirsin.

05 Aralık 2022 12:41

theendosmanli
Yasaklı
yeni memur olmana rağmen ukala saygısız olduğunu şöyle anlayabiliriz etrafında hiçmi tecrübeli polis yok var ama soramıyorsın değilmi çünkü lafa gelince sende polissin bende polisim cart cırt muhabbetlerne girdin evden işe işten eve lafındanda belli zaten git biraz sosyalleş
05 Aralık 2022 12:45

gokyuzu0625
Şef
Tutulan raporlarda detaya girmezler bi açıdan senin için faydalı, sadece kep takmadığını belirttiyse, ne kadar süre takmadığını veya buna benzer başka bir şey tespitte bulunmamışsa, kamera görüntüsü yoksa, aleyhinize tanık yoksa, sen ve diğerleriniz güzel bir ifade vereceksiniz, olayın kısa bir süreli olduğunu, müdürün gelmesiyle kapınızı taktığınızı, şu kadar süre şu şartlarda görev yaptığınızı, buna benzer durumları belirten bir ifade vereceksiniz. Emniyet ceza verebilir onlar soruşturmada bu hususları dikkate almazlar sen idare mahkemesine hazırlık yapacaksın.
Toplam 20 mesaj