Editörler : oto-danisman-expert

X.vatandaş
Aday Memur
01 Mayıs 2023 06:50

Ulan insan gibi sorduk cevap vereceksen verirsin boş yapma senin gibi askeri personel olmadığım. İçin çok mutluyum gerzek sizin gibilere bu kadar kar payı fazla bile
emirxz, 1 yıl önce
Bilmiyor musun gözüktüğünü?

emirxz
Aday Memur
01 Mayıs 2023 07:29

İşine bak lan trollük yapma burda çocuk gibi sorular sorma
X.vatandaş, 1 yıl önce
Ulan insan gibi sorduk cevap vereceksen verirsin boş yapma senin gibi askeri personel olmadığım. İçin çok mutluyum gerzek sizin gibilere bu kadar kar payı fazla bile

X.vatandaş
Aday Memur
01 Mayıs 2023 07:32

Zoruna gidince trolluk olur değil mi senin gibi gerzek olmaktansa
emirxz, 1 yıl önce
İşine bak lan trollük yapma burda çocuk gibi sorular sorma

cemsem1
Aday Memur
02 Mayıs 2023 00:25

Siz askeri personel değil misiniz?

X.vatandaş, 1 yıl önce
Zoruna gidince trolluk olur değil mi senin gibi gerzek olmaktansa

katesmith1304
Yasaklı
07 Mayıs 2023 03:58

I am a member of 24 years. I have a reserve of 630 thousand TL.


Birgaripmemurrr
Aday Memur
20 Mayıs 2024 19:48

Sonra gelecekte emekli maaşlarının kuru ekmeğe bile yetmediğini gören oyaktan çıkanlar her ay maaşından oyak için kesilmeyen 3 kuruş parayı nereye harcadıklarını düşünerek başını taşlara vuruyo olur

Yeni çeri, 1 yıl önce
OYAK tan çıkış serbest olsa emin olun yarısı çıkar bu sistemden. Malesef çıkıp parayı almak için ya istifa edeceksin ya emekli olacaksın yada şehit gazi falan olacaksın

cemsem1
Aday Memur
21 Mayıs 2024 14:25

Maalesef bugün öğrendim. İnsafsızlar 77.1 vereceklermiş. Sözde 26 kişi şerh koymuş muş da. Yazıklar olsun yav. Enflasyon zaten %70. Depremin masraflarını bizden mi çıkaracaklar
Toplam 67 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi