İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Editörler : swat3410
«454647484950515253545556»

Lowertiks
Aday Memur
16 Aralık 2023 13:22

Normal de Adliye de araştırılır olay müfettiş ona göre soruşturma yapar. Tam tersi durumu ilk defa duyuyorum.
yeniiüyee00, 4 ay önce
Müfettiş araştırıp bişey bulunca mı savcılığa gönderiyor acaba? Yada savcılığa göndermesi zorunlu mu? Savcılık kısmı ne kadar sürer acaba

bay90pipo90
Aday Memur
16 Aralık 2023 13:57

Neden bilmiyorum. Benim aklıma gelen ihraç etmeyi düşünüyorlar adli olmadan edemezler kılıfını hazırlıyorlar gibi

yeniiüyee00, 4 ay önce
Müfettiş araştırıp bişey bulunca mı savcılığa gönderiyor acaba? Yada savcılığa göndermesi zorunlu mu? Savcılık kısmı ne kadar sürer acaba

Serdarozyumak
Aday Memur
16 Aralık 2023 14:18

Ulan sağlık bakanlığına bakıyorum,milli eğitim,ulaştırma,hepsinin sayfasında nasıl haklarımızı alırız nasıl,rahat ederiz arayışında egm yi açıyorum,millet can derdinde yazık günah.Ülkenin ekonomik olarak krizde olmasının nedeni hukuka güvenin olmaması.Bu darboğazdan çıkmak için hukuk normlarının işler hale getirilerek güvenin sağlanması lazım başka çıkar yolu yok.Hiçkimse adaletin olmadığı bir ülkeye yatırım yapmaz.Ben bu düzenin yeniden getirilerek hukukun işler hale getirilmeye çalışıldığını düşünüyorum.Mahkemeler hukuk kurallarına göre karar vermeye başlayacak inşallah.Hukuk herkese eşit işlerse bir problem kalmaz zaten..


asilü
Kapalı
16 Aralık 2023 15:08

Adamın zaten adlı davası bitmiş idarisi devam ediyor

Hangi mantıkla idari davası olanın adlı davası var diyebiliyorsun çift dikiş mi gidiyorlar

Milletin canı burnunda saçma saçma şeylerle ilgili zaten yok sınava girmiş bilmem ney mantığa sığmayan şeyler

Senin konu farklıdır

bay90pipo90, 4 ay önce

Bugün öğrendiğim kadarı ile idari soruşturma geçirenlere . Adli soruşturma açılmaya başlandı. Bilginiz olsun

16 Aralık 2023 17:41

Hamyo dan soruşturma geçiren arkadaşlar endişe etmesin adlı kapandı diye yazıyordu zaten tekrar soruşturma açılması için yeni delilin ortaya çıkması lazım ki buda imkansıza yakın inşaallah idari de kapanır gider hayırla


Logan43
Aday Memur
16 Aralık 2023 17:46

işte aradığım en mantıklı yorum
yinemiamcalar, 4 ay önce

Hamyo dan soruşturma geçiren arkadaşlar endişe etmesin adlı kapandı diye yazıyordu zaten tekrar soruşturma açılması için yeni delilin ortaya çıkması lazım ki buda imkansıza yakın inşaallah idari de kapanır gider hayırla


GümüsB29
Şef
16 Aralık 2023 17:51

korkmanıza gerek yok süleyman dönemindeki hukuksuzluklar bitti sayın bakan Ali Yerlikaya hukuk dışına çıkmaz

bay90pipo90
Aday Memur
16 Aralık 2023 18:30

Kardeşim ben herkese soruşturma açılmıştır diye bir şey söylemedim. idari soruşturması olan ve daha önce adli soruşturma açılmayan bir kısmına adli soruşturma açılmış.

benim konu yukarıda belirttiğim ayrıntılı şekilde yazdım zaten.

Benim soruşturma yaklaşık 3 yıldır sürüyor ifade vereli bir yıldan fazla oldu 3 ay öncesine kadar da adli bir soruşturmam yoktu. Hukuk işleriyle bir şekilde görüştüm bana dedikleri adli de açılmış müfettiş talebi doğrultusunda açılmış dedi. Savcı kapatabilirdie kapatmayabilir de.

Savcının kalemi de hukuk işlerini dediğini doğruladı.

Sınav soruşturması geçiren arkadaşlar da zaten adli açılmış kapanmış onlara bir daha adli bir soruşturma açılmaz.

GümüsB29, 4 ay önce
korkmanıza gerek yok süleyman dönemindeki hukuksuzluklar bitti sayın bakan Ali Yerlikaya hukuk dışına çıkmaz

bay90pipo90
Aday Memur
16 Aralık 2023 18:31

Söylediğim konu dışında başka bir şey yok olan bu

asilü, 4 ay önce

Adamın zaten adlı davası bitmiş idarisi devam ediyor

Hangi mantıkla idari davası olanın adlı davası var diyebiliyorsun çift dikiş mi gidiyorlar

Milletin canı burnunda saçma saçma şeylerle ilgili zaten yok sınava girmiş bilmem ney mantığa sığmayan şeyler

Senin konu farklıdır

17 Aralık 2023 13:40

bi şey sorcam ya, bu soruşturma açılıp kapanması ilerde benim karşıma çıkar mı acaba? mesela tercih dışı gönderilmek ya da bir mülakatta elenmek gibi. bilen var mı

Kantorn
Kapalı
17 Aralık 2023 13:45

Çıkacak tercih dışı gönderilmeyi bilmem ama tayin edildin ilde en ücra ilçeye verirler, kafalarinda hep seninle ilgili bir acaba oluyor, aktif şubelerde calisamazsin ve vs

sinanpolat22, 4 ay önce
bi şey sorcam ya, bu soruşturma açılıp kapanması ilerde benim karşıma çıkar mı acaba? mesela tercih dışı gönderilmek ya da bir mülakatta elenmek gibi. bilen var mı
17 Aralık 2023 13:46

beni şubeden bile çıkartmadılar yalnız. merkez teşkilatında operasyonel bir dairede çalışıyorum
Kantorn, 4 ay önce

Çıkacak tercih dışı gönderilmeyi bilmem ama tayin edildin ilde en ücra ilçeye verirler, kafalarinda hep seninle ilgili bir acaba oluyor, aktif şubelerde calisamazsin ve vs


Kantorn
Kapalı
17 Aralık 2023 13:46

Yani diyeceğim oki damgalı oluyoruz maalesef

sinanpolat22, 4 ay önce
bi şey sorcam ya, bu soruşturma açılıp kapanması ilerde benim karşıma çıkar mı acaba? mesela tercih dışı gönderilmek ya da bir mülakatta elenmek gibi. bilen var mı
17 Aralık 2023 14:13

valla umarım olmaz ya. soruşturmam varken bile birimim değişmedi
Kantorn, 4 ay önce

Yani diyeceğim oki damgalı oluyoruz maalesef


bay90pipo90
Aday Memur
17 Aralık 2023 19:28

Çalıştığın ildeki müdürün görüşüne göre değişir kiminin umrunda olmaz. Kimide sıkıntılı personel olarak görür

sinanpolat22, 4 ay önce
valla umarım olmaz ya. soruşturmam varken bile birimim değişmedi

yeniiüyee00
Aday Memur
18 Aralık 2023 17:17

Gelişme varmı arkadaşlar, duyum alan felan?

yeniuye2512
Aday Memur
18 Aralık 2023 17:53

duyum da yok gelişme de idari Mart ayında açılmış tebliğ de yapmadılar ifade de almıyorlar
yeniiüyee00, 4 ay önce
Gelişme varmı arkadaşlar, duyum alan felan?
18 Aralık 2023 18:19

Yokmu sınav konusu ile alakalı duyumu olan arkadaşlar ?

Serdarozyumak
Aday Memur
18 Aralık 2023 19:28

Konu neydi sizin

yeniuye2512, 4 ay önce
duyum da yok gelişme de idari Mart ayında açılmış tebliğ de yapmadılar ifade de almıyorlar

yeniuye2512
Aday Memur
18 Aralık 2023 19:30

polis okulu hts kayıtları ve kod scd mayısta syok kararı aldım idariden hiç bir ses yok, sizin konu ne, ne durumdasınız
Serdarozyumak, 4 ay önce

Konu neydi sizin

Toplam 2013 mesaj
«454647484950515253545556»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi