Editörler : Lanet
«252627282930313233343536»
24 Kasım 2023 14:18

Teşekküe derim.İnanın sabahtan beri uğraşıyorum görünmüyor.

vethek252, 6 ay önce

totemim .com da hesap oluşturup kartınızı hesabınıza kaydederseniz görebilirsiniz.


Ziraatcikiz25
Aday Memur
24 Kasım 2023 14:42

benimde görünmüyor siz gibi
Nur Balta, 6 ay önce

Teşekküe derim.İnanın sabahtan beri uğraşıyorum görünmüyor.


Ulas8091
Aday Memur
24 Kasım 2023 15:03

üye uluyorsun. giriş yapıyorsunuz. hesabım a giriş yapıyorsun. kayıtlı kartlarım bölümüne tıklıyorsun. Yüklenen miktarı oradan görebilirsin

kart eklemenize gerek yok

Ziraatcikiz25, 6 ay önce
benimde görünmüyor siz gibi

Ziraatcikiz25
Aday Memur
24 Kasım 2023 15:15

üyeyim zaten hocan yok görünmüyor ben gibi arkadaşlarım var
Ulas8091, 6 ay önce

üye uluyorsun. giriş yapıyorsunuz. hesabım a giriş yapıyorsun. kayıtlı kartlarım bölümüne tıklıyorsun. Yüklenen miktarı oradan görebilirsin

kart eklemenize gerek yok


Vet5555
Aday Memur
24 Kasım 2023 15:20

Sendika 11.160+kdv tutarında miktarın kartlara yükleneceğini söylemişti fakat kdv yüklenmemiş görünüyor


Cansuu252
Aday Memur
24 Kasım 2023 15:57

2022 9. Ayda girdim neden kart bulunamadi diyor anlayamadım bilen varsa bilgi versin birlaç yeri ara


Cansuu252
Aday Memur
24 Kasım 2023 15:58

Birkaç yeri aradım bilgı veren de yok


Katre52
Şube Müdürü
24 Kasım 2023 16:15

buradan birisi alışveriş yapıp ödeme yapabilirse kartla buraya yazarsa seviniriz. çünkü kartında bakiye görünüp bugün alışveriş yapamayan olmuş. bazılarımız uzun yol yapıp boyner olan yere gidicek yararlı olucağını düşünüyorum bu konuda


abor
Aday Memur
24 Kasım 2023 16:46

kart ekle yapınca görünüyor. ayrıca telefona sms de 1 saat falan önce geldi. kart yüklemeniz yapıldı


Cansuu252
Aday Memur
24 Kasım 2023 17:25

Siz hangi ay girişlisiniz 2022 de mi gordiniz

abor, 6 ay önce

kart ekle yapınca görünüyor. ayrıca telefona sms de 1 saat falan önce geldi. kart yüklemeniz yapıldı


Esen0646
Genel Müdür
24 Kasım 2023 20:21

sadece boyner de geçerli değil mağazalar kısımdan hangi mağazalarda geçerli olacağı yazıyor sitare-w-defactoda geçerli

Cansuu252
Aday Memur
24 Kasım 2023 21:55

2022 de 8. Ayda başlayan alabiliyor mu karttan?


Sinanadana
Aday Memur
24 Kasım 2023 22:41

Kartımda bakiye kontrolü ve kayıt yaptırmak istiyorum ama sürekli kart numarası bulunamadı diyor ne


Sinanadana
Aday Memur
24 Kasım 2023 22:45

Arkadaşlar totemim.com dan hesap oluşturdum ancak kartımı kaydedemiyorum ve bakiyemi görüntüleyemiyorum kartın arkasındaki numarayı arıyorum ancak cevap yok kart numarası bulunamadı diyor ne yapmalıyım başına böyle bır şey gelen var mı mesajda geldi ancak kartım aktif değil


mirac42
Aday Memur
25 Kasım 2023 13:26

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin

Sinanadana, 6 ay önce

Arkadaşlar totemim.com dan hesap oluşturdum ancak kartımı kaydedemiyorum ve bakiyemi görüntüleyemiyorum kartın arkasındaki numarayı arıyorum ancak cevap yok kart numarası bulunamadı diyor ne yapmalıyım başına böyle bır şey gelen var mı mesajda geldi ancak kartım aktif değil


gencziraatmuhendisi
Aday Memur
25 Kasım 2023 14:57

dün ben alışveriş yaptım boynerden herhangi bir sıkıntı da yaşamadım. benim sormak istediğim bisey var: Bu KDV indirimi diye bisey var mı? yani aldığımız üründen yüzde 10 miktar düşüyor mu? Bende öyle bisey olmadı çünkü
25 Kasım 2023 16:34

8255 yatmış. %10 da böyle yazıyor. Ama%20 de 0 yazıyor. Anlayan arkadaşlar yazabilirimi.


ecoli86
Aday Memur
25 Kasım 2023 16:44

Hayırlı olsun hocam. İndirimli kampanyalı ürünleri indirimli fiyattan alabiliyor muyuz?

gencziraatmuhendisi, 6 ay önce
dün ben alışveriş yaptım boynerden herhangi bir sıkıntı da yaşamadım. benim sormak istediğim bisey var: Bu KDV indirimi diye bisey var mı? yani aldığımız üründen yüzde 10 miktar düşüyor mu? Bende öyle bisey olmadı çünkü

Ziraatcikiz25
Aday Memur
25 Kasım 2023 17:31

arıyoruz açmıyorlar çok garip değişik Bi durum kart bulunamadı diyo herkes kullanmış bile
mirac42, 6 ay önce

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin


Cansuu252
Aday Memur
25 Kasım 2023 18:11

Sizin kuruma giriş 2022 hangi aydı onunla mı alakalı acaba?

Ziraatcikiz25, 6 ay önce
arıyoruz açmıyorlar çok garip değişik Bi durum kart bulunamadı diyo herkes kullanmış bile
Toplam 943 mesaj
«252627282930313233343536»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi