Editörler : Lanet


Kapalı
25 Mart 2023 13:05

Diyanet mi Polislik mi !?!?

Hem diyanet akademisini hem polis akademisini kazandım hangisini tercih etmem gerekir ne tavsiye edersiniz çok acill.


zngnmzngnm
Aday Memur
26 Mart 2023 00:39

hangisine ilgin varsa onu seç


Yekmaleli
Memur
26 Mart 2023 09:06

Önde duran ol Arkanda her kademeden makam sahibi olur

emre0476
Aday Memur
27 Mart 2023 05:21

Neye önce yeteneğin, sonra ilgin varsa ona göre seçim yapmalısın

wax meber
Memur
29 Mart 2023 13:02

daha sosyal bir hayatım olsun diyorsan polislik.


mustafa1661
Aday Memur
29 Mart 2023 20:22

Polis polis kesinlikle

Krtrmzn
Aday Memur
04 Nisan 2023 18:19

gereksiz düşünme kesinlikle imamlık zaten polis kadar alıyorlar artık polis olup kendinimi yakacan

Selman34
Kapalı
04 Nisan 2023 20:48

Kesinlikle imamlık dünyevi sorumluluk risk olarak polisliğin yanında esamesi bile okunmaz. Boş vaktinde çok olur sosyal hayatında güzel olur. Sevilip sayılırsın


ademdky
Aday Memur
07 Nisan 2023 23:34

Sosyallik ve polislik mi :) hocam gecemiz gündüzümüz yok.
wax meber, 2 ay önce

daha sosyal bir hayatım olsun diyorsan polislik.


wax meber
Memur
07 Nisan 2023 23:48

insan içinde olmalarından dolayı dedim hocam. yani daha fazla insanlarla iletişimi var ve şehir içlerinde çalışıyorlar. imamlar köylerde olduğu için genelde sıkılırlar pek insan göremedikleri için. o açıdan yaklaştım.

ademdky, 2 ay önce
Sosyallik ve polislik mi :) hocam gecemiz gündüzümüz yok.

ademdky
Aday Memur
08 Nisan 2023 00:14

Ben teşkilata girdim 4 sene oldu 25 senede yıpranmadığımı 4 senede yıprandım. İhl mezunuyum ama sosyal olalım dedik genç hafız arkadaşlar var halimi görüp şükrediyorlar kendilerine .d
wax meber, 2 ay önce

insan içinde olmalarından dolayı dedim hocam. yani daha fazla insanlarla iletişimi var ve şehir içlerinde çalışıyorlar. imamlar köylerde olduğu için genelde sıkılırlar pek insan göremedikleri için. o açıdan yaklaştım.


shn1013
Aday Memur
08 Nisan 2023 11:08

Genel olarak tercihimizi polislikten yana değil de imamliktan yana kullanmalıyız anladığım kadarıyla

fatihler2000
Şube Müdürü
11 Nisan 2023 21:52

Yani hocam buda sorumu ! tabiki imamlık


poccnr
Kapalı
12 Nisan 2023 00:59

Maddiyatın geri planda olduğu iki meslek. Polislik daha cazip senin için.


maxverstappen
Yasaklı
12 Nisan 2023 11:35

Daha sosyal hayat için polislik mi ??? Haftada 80 saat çalışan günde 12 saat çalışan adam nasıl sosyal olabiliyor onu da izah et merak ettim
wax meber, 2 ay önce

daha sosyal bir hayatım olsun diyorsan polislik.


wax meber
Memur
12 Nisan 2023 13:51

sosyalin kelime anlamı toplumsal demektir. sosyal deyince sizin aklınıza bardan bara zıplamak gelmesin. polis daha toplumsal bir meslek. neyse her gelene geçene aynı izahı yapmaktan sıkıldım. isteyen istediğini anlar.

maxverstappen, 2 ay önce
Daha sosyal hayat için polislik mi ??? Haftada 80 saat çalışan günde 12 saat çalışan adam nasıl sosyal olabiliyor onu da izah et merak ettim

maxverstappen
Yasaklı
12 Nisan 2023 15:43

Aynen mahalle serserileriyle uğraşmak maçda futbol holiganları ile uğraşmak bayaa sosyal meslek
wax meber, 2 ay önce

sosyalin kelime anlamı toplumsal demektir. sosyal deyince sizin aklınıza bardan bara zıplamak gelmesin. polis daha toplumsal bir meslek. neyse her gelene geçene aynı izahı yapmaktan sıkıldım. isteyen istediğini anlar.


wax meber
Memur
12 Nisan 2023 16:10

uğraşma kardeşim o zaman git istifa et

maxverstappen, 2 ay önce
Aynen mahalle serserileriyle uğraşmak maçda futbol holiganları ile uğraşmak bayaa sosyal meslek
Toplam 17 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi