İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Editörler : Lanet
02 Aralık 2023 12:59

Geçici görevlendirme nasil yapabilirim ? lütfen yardim

Ben 1 ay oldu Gençlik ve spor da sözleşmeli olarak başladım. Babam %80 engelli raporu var ve o rapor çıktıktan sonra 5 kere daha ameliyat oldu şuan da hastanede yatıyor. Evin tek çocuğuyum.

Ben babamın raporunu ve epikriz rapurunu kullanarak nasıl memleketime gidebilirim ?

Geçiçi görevlendirme nasıl olur ?

LÜTFEN BİRİ YARDIM ETSİN


umutXx
Kapalı
02 Aralık 2023 19:43

raporu belgelerle birlikte kurumuna dilekçe vereceksin, mazerete bağlı tayin isteyeceksin.


Stro4k
Aday Memur
02 Aralık 2023 23:31

tam teşekküllü hastaneden bulunduğum ilde tedavisi yoktur yazısı almama gerek var mı ?

umutXx, 4 ay önce

raporu belgelerle birlikte kurumuna dilekçe vereceksin, mazerete bağlı tayin isteyeceksin.


umutXx
Kapalı
03 Aralık 2023 00:37

kardeşim heyet raporu hükmünde olmalı, ve babanızın bakıma muhtaç olduğunu belgelendirmelisin, yoksa kabul etmezler. mazerete tayinler zaten geçerli bir belgelendirme olmadığı müddetçe kabul etmiyorlar.

Stro4k, 4 ay önce

tam teşekküllü hastaneden bulunduğum ilde tedavisi yoktur yazısı almama gerek var mı ?


Eylül2016
Aday Memur
03 Aralık 2023 10:56

öncelikle geçmiş olsun. acil şifalar. babanızı bulunduğunuz yere nakletme imkanı neden yok. artık her ilde tam teşekküllü hastane var diye biliyorum. kanun eski. ancak çok ekstrem Bi hastalıksa ve bulunduğunuz yerdeki tam teşekküllü hastanede uzman yoksa heyet raporu alacaksınız. hayat raporunda birçok dr olur ve başhekim onayı bulunur. bulundugunuz vilayette ilgili branş olmadigi ayrica hastanin bakılmama durumunda hayati sıkıntıya gircegi belirtilmeli. aileden başka kişi olup olmadığına da bakarlar. Yani anne varsa anne baksın diyebilirler. çünkü ailesiyle kalmadığı halde tayin aldıran çok oldu zamanında kurumlar sıkı tutuyor.

akpinar2323
Aday Memur
06 Aralık 2023 16:42

bazı arkadaşlar ilçelerde görev yapıyor ilçeler il merkezine yaklaşık 100-150 km olabiliyor ilçedeki hastanelerde branş doktorları yok benim sorum da şu heyet raporunu bulunduğumuz ilden mi almalıyız yoksa hastanın yaşadığı ilden mi almak gerekiyor

Eylül2016
Aday Memur
06 Aralık 2023 21:18

gorev yapilan İl merkezindeki hastaneden alınırsa kuruma ibraz edilirse görev yapilan il merkezine tayini olabilir.
akpinar2323, 4 ay önce
bazı arkadaşlar ilçelerde görev yapıyor ilçeler il merkezine yaklaşık 100-150 km olabiliyor ilçedeki hastanelerde branş doktorları yok benim sorum da şu heyet raporunu bulunduğumuz ilden mi almalıyız yoksa hastanın yaşadığı ilden mi almak gerekiyor

bemeh_43
Aday Memur
08 Aralık 2023 22:38

peki bu görevlendirmeler yapılırsa ne kadar süre ile yapılıyor. yapıldıktan sonra kendisi otomatik yenileniyor mu
Toplam 7 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi