Editörler : "eskiyara"Pangaea
«484950515253545556575859»

verstapen
Aday Memur
26 Şubat 2024 00:09

adam mutlu olamamış hiç böyle basit işlerle mutlu mesut oluyor
alex211, 3 ay önce

Ben pes ettim artık yazmayacam burada forma da girmeyecm bir kusurumuz olmuşsa özür dilerim.


muallim_34
Genel Müdür
26 Şubat 2024 00:15

Beklemeye devam et..Belki elma düşer..

ebuducane, 3 ay önce
sanırım yayınlandı

ebuducane
Daire Başkanı
26 Şubat 2024 00:15

https://www.meb.gov.tr/duyurular/duyurular2013/Muduratama/Muduratamayon.html?a=1&TB_iframe=true&height=640&width=955 bu nedir direk çıktı

Burak232323
Aday Memur
26 Şubat 2024 00:28

Şu usluba bakarmısınız. Bu ne biçim bi ifade. Kuş beyniyle bana şark bülbülü demiş :))

verstapen, 3 ay önce
yapma hocam sevindirme su yukardaki şark bülbülünü...

near12
Aday Memur
26 Şubat 2024 00:36

Arkadaşlar artık durum netleşmiştir üzüntüm bu tarihe kadar idarecileri böyle muğlak bir durumda bırakmak oldu.Bu yönetmelik bakanımızın da ifade ettiği gibi ömkdan sonra çıkacaktır.Bu hafta detaylı takvim ve klavuz gelecek.Herkese hayırlı olur inşallah.


verstapen
Aday Memur
26 Şubat 2024 00:43

niye üstüne alindinki ?
Burak232323, 3 ay önce

Şu usluba bakarmısınız. Bu ne biçim bi ifade. Kuş beyniyle bana şark bülbülü demiş :))


metaverse
Memur
26 Şubat 2024 00:55

bir kişide sormuyor mu acaba bakan olacak zat a?

gulerarda
Aday Memur
26 Şubat 2024 02:51

Yarın bence dananın kuyruğu kopacak.Ayrıntılı takvim yayımlamazsa yönetmelik safını belli eder.


gulerarda
Aday Memur
26 Şubat 2024 03:02

Kilit nokta ayrıntılı takvim.Bu zamana kadar açıklanmamasının nasıl bir mantıklı sebebi olabilir. .Personel genel müdürünün söylemi ve takvimin de açıklanmaması tabiki çok kuvvetli bir argüman ama yine de kesin diyemem.Yönetmeliğin Çıkmasından daha çok çoğunluğu memnun etmesi daha önemli.Hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah.


yeni_müdür
Aday Memur
26 Şubat 2024 08:39

Takvim bu hafta

gulerarda, 3 ay önce

Kilit nokta ayrıntılı takvim.Bu zamana kadar açıklanmamasının nasıl bir mantıklı sebebi olabilir. .Personel genel müdürünün söylemi ve takvimin de açıklanmaması tabiki çok kuvvetli bir argüman ama yine de kesin diyemem.Yönetmeliğin Çıkmasından daha çok çoğunluğu memnun etmesi daha önemli.Hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah.


Burak232323
Aday Memur
26 Şubat 2024 11:04

Ayrıntılı takvim, sürecin başlamasından 3 - 4 gün önce yayınlanır. Sorun yok. Ayrıntılı takvim en geç çarşamba yayınlanır.

gulerarda, 3 ay önce

Kilit nokta ayrıntılı takvim.Bu zamana kadar açıklanmamasının nasıl bir mantıklı sebebi olabilir. .Personel genel müdürünün söylemi ve takvimin de açıklanmaması tabiki çok kuvvetli bir argüman ama yine de kesin diyemem.Yönetmeliğin Çıkmasından daha çok çoğunluğu memnun etmesi daha önemli.Hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah.


gulerarda
Aday Memur
26 Şubat 2024 11:18

Bu gece de resmi gazete de yeni yönetmelik YOK !!! demeye devam diyorsun yani.

Burak232323, 3 ay önce

Ayrıntılı takvim, sürecin başlamasından 3 - 4 gün önce yayınlanır. Sorun yok. Ayrıntılı takvim en geç çarşamba yayınlanır.


Burak232323
Aday Memur
26 Şubat 2024 11:43

5 marta kadar her gece saat 00.00 da.

gulerarda, 3 ay önce

Bu gece de resmi gazete de yeni yönetmelik YOK !!! demeye devam diyorsun yani.

26 Şubat 2024 11:44

Tahminim bu hafta Cuma gününe kadar yayınlanır.


gulerarda
Aday Memur
26 Şubat 2024 12:19

Azmine ve sadakatine hayran kalmakla beraber,her ne kadar yeni yönetmeliği bekleyenlerden olmama rağmen bu rituelin beni kızdırmıyor aksine bana sempatik geliyor.

Burak232323, 3 ay önce

5 marta kadar her gece saat 00.00 da.

26 Şubat 2024 12:32

Yönetmelik incelenme süresi devam ediyor. Resmi gazeteye 10 Gün oldu. 15 gün bitmeden çıkacak arkadaşlar. Yani Bu hafta Cumaya kadar yeni yönetmelik yayımlanacak. Haftaya Pazartesi Salı da ayrıntılı takvim yayımlanır. Rahat olun. Çıkamayacak diyen arkadaşlar "8 aydır gündemde bu zamana kadar çıkmadıysa şimdi çıkmaz düşüncesiyle bunu söylüyorlar"

Fortelek
Aday Memur
26 Şubat 2024 12:38

Katılıyorum.Ayrıca çıkmaması için gün sayanlara da katıla katıla GÜLÜYORUM.

msemse.trkc, 3 ay önce
Yönetmelik incelenme süresi devam ediyor. Resmi gazeteye 10 Gün oldu. 15 gün bitmeden çıkacak arkadaşlar. Yani Bu hafta Cumaya kadar yeni yönetmelik yayımlanacak. Haftaya Pazartesi Salı da ayrıntılı takvim yayımlanır. Rahat olun. Çıkamayacak diyen arkadaşlar "8 aydır gündemde bu zamana kadar çıkmadıysa şimdi çıkmaz düşüncesiyle bunu söylüyorlar"
26 Şubat 2024 12:42

Aynen. "Bir gün daha geçti takvimin başlamasına 9 gün kaldı ha gayret şu 9 günü de atlatirsak rahat ederiz... vs " diye heyecan yapıyor bazıları:))
Fortelek, 3 ay önce

Katılıyorum.Ayrıca çıkmaması için gün sayanlara da katıla katıla GÜLÜYORUM.


tatar ramazan24
Aday Memur
26 Şubat 2024 13:08

Ya birbirinize niye ana avrat düz gudecek şekilde hareket ve küfür ediyonuz ne gerek var

26 Şubat 2024 13:15

kimsenin kimseye küfür ettiği yok ama yönetmelik çıkacak diyenleri aklınca bekleyin bekleyin çıkar belki diyerek alaya almaya çalışan kişiler olduğu aşikar.
tatar ramazan24, 3 ay önce

Ya birbirinize niye ana avrat düz gudecek şekilde hareket ve küfür ediyonuz ne gerek var

Toplam 1469 mesaj
«484950515253545556575859»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi