Editörler : cihan27E.Kayı Han
21 Şubat 2024 20:58

Memurlar Ocaktan Sonra Zamlı Maaşlarını Yazabilirlermi Rica Etsem
Maaş

filinta23
Aday Memur
21 Şubat 2024 21:04

Öncelikle Memur arkadaşları tebrik ederim yılbaşında yüzde 50 aldılar temmuz ayında da inşallah o kadar alırsınız. Rica etsem zamlı maaşlarınızı yazabilir misiniz

leonidas_cog
Şube Müdürü
21 Şubat 2024 22:29

Temmuzda maksimum %18-20 zam gelir önce onu belirteyim, ortalama bulunduğum kurumda

Düz memur 33500,

Sözleşmeli öğretmen 34,5

Öğretmen 36 k

Uzman öğretmen 42 k

Başöğretmen 46 k

Ekders hariç,


kyros
Memur
21 Şubat 2024 23:15

https://www.memurlar.net/maas/


civil_eng06
Şube Müdürü
22 Şubat 2024 00:57

Maaş robotundan bakabilirsiniz. İkramiye, tediye, cart, curt yoktur memurda o ekranda gördüğünüz maaşı alır. O yüzden işçi ile kıyasta işçinin yıl boyu aldığı ekleri 12 aya paylaştırıp öyle maaş kıyası yapınız.


filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 07:49

gözün hala işçinin ikramiyesinde... madende toprak altında kalan işçidir,yüksekten düşen işçidir, ağır sanayide tersane de çalışan işçidir. klimalı odada çalışan memur değil. memurun en fazla eline kalem batar...
civil_eng06, 2 ay önce

Maaş robotundan bakabilirsiniz. İkramiye, tediye, cart, curt yoktur memurda o ekranda gördüğünüz maaşı alır. O yüzden işçi ile kıyasta işçinin yıl boyu aldığı ekleri 12 aya paylaştırıp öyle maaş kıyası yapınız.


se101
Aday Memur
22 Şubat 2024 08:09

İşçi kadrosundaki personelin tamamı madende yada yüksek yerde çalışıyor sizde haklısınız. Bırakın bu işleri herkes neyin ne olduğunu biliyor.

filinta23, 2 ay önce
gözün hala işçinin ikramiyesinde... madende toprak altında kalan işçidir,yüksekten düşen işçidir, ağır sanayide tersane de çalışan işçidir. klimalı odada çalışan memur değil. memurun en fazla eline kalem batar...

filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 08:16

ben kendimden bahsettim hizmetli memur 34-35 alıyorken ben şuan 26-27 alıyorum. ağır sanayide çalışıyorum öyle taşeron falan değilim.
se101, 2 ay önce

İşçi kadrosundaki personelin tamamı madende yada yüksek yerde çalışıyor sizde haklısınız. Bırakın bu işleri herkes neyin ne olduğunu biliyor.


civil_eng06
Şube Müdürü
22 Şubat 2024 11:27

Sen ve senin gibi zihniyette olanlar için tüm memur masa başında çalışıyor tabii ki. 1

0 yıl etüt mühendisi olarak çalıştım bomboş arazilerde gezdim. Soğukta sıcakta kilometrelerce yürüdüm. Kurtla da karşılaştım domuzla da. 6 yıldır kontrol mühendisiyim hemen her gün şantiyedeyim şantiyeyi anlatmama zaten gerek yok bilen bilir.

6 Şubat 2023 sabahı siz "noldu noldu" diye birbirinize sorarken biz deprem bölgesine gittik. Hasar tespiti falan filan derken 4 ayda sadece 5 gün evime gelebildim. Bana tutmuş gözümün işçi ikramiyesinde olduğunu yazmışsın. Tabii çünkü size göre tüm memurlar yatıyor ya!

filinta23, 2 ay önce
gözün hala işçinin ikramiyesinde... madende toprak altında kalan işçidir,yüksekten düşen işçidir, ağır sanayide tersane de çalışan işçidir. klimalı odada çalışan memur değil. memurun en fazla eline kalem batar...

filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:30

6 Şubat'ta biz ve madenci arkadaşlar arama kurtarma yaparken sen hasar tespiti için bir elinde çekiç bir elinde kağıt kalem sende haklısın
civil_eng06, 2 ay önce

Sen ve senin gibi zihniyette olanlar için tüm memur masa başında çalışıyor tabii ki. 1

0 yıl etüt mühendisi olarak çalıştım bomboş arazilerde gezdim. Soğukta sıcakta kilometrelerce yürüdüm. Kurtla da karşılaştım domuzla da. 6 yıldır kontrol mühendisiyim hemen her gün şantiyedeyim şantiyeyi anlatmama zaten gerek yok bilen bilir.

6 Şubat 2023 sabahı siz "noldu noldu" diye birbirinize sorarken biz deprem bölgesine gittik. Hasar tespiti falan filan derken 4 ayda sadece 5 gün evime gelebildim. Bana tutmuş gözümün işçi ikramiyesinde olduğunu yazmışsın. Tabii çünkü size göre tüm memurlar yatıyor ya!


civil_eng06
Şube Müdürü
22 Şubat 2024 11:33

He canım he bir elimde çekiç bir elimde kağıt kalem. Sana göre çok kolay iş değil mi. Zaten binalara bakmadan kafamıza göre yazıyorduk değil mi? Sana ne anlatsam boş çünkü gideri bu kadar.

filinta23, 2 ay önce
6 Şubat'ta biz ve madenci arkadaşlar arama kurtarma yaparken sen hasar tespiti için bir elinde çekiç bir elinde kağıt kalem sende haklısın

filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:36

ikramiye dahil aldığım maaş 30-32 sen mühendis olarak en kötü 50 vardır. sanki asgari ücret ile çalışıyor da kalmış bana laf ediyor deprem bölgesinde babanın hayrına mı kaldın deprem tazminatı aldın. şimdi dersin şartlar kötüydü tatile gitmedin sonuçta. Biz çadırda kaldık
civil_eng06, 2 ay önce

He canım he bir elimde çekiç bir elimde kağıt kalem. Sana göre çok kolay iş değil mi. Zaten binalara bakmadan kafamıza göre yazıyorduk değil mi? Sana ne anlatsam boş çünkü gideri bu kadar.


civil_eng06
Şube Müdürü
22 Şubat 2024 11:40

Ben deprem tazminatını istemediğimi ve almadığımı ispatlarım. Sana göre her şey para demek ki. Neyse bu kadar şikayetçiysen KPSS'ye girip memur olabilirsin.

filinta23, 2 ay önce
ikramiye dahil aldığım maaş 30-32 sen mühendis olarak en kötü 50 vardır. sanki asgari ücret ile çalışıyor da kalmış bana laf ediyor deprem bölgesinde babanın hayrına mı kaldın deprem tazminatı aldın. şimdi dersin şartlar kötüydü tatile gitmedin sonuçta. Biz çadırda kaldık

filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:44

Ben halimden memnunum memurların bazıları bizim ikramiyeye göz dikmiş isteyen gelsin işçi olsun... geçen sizlesme zamanı işçi yüzde 45 aldığında bazı memurlar yeri göğü inletti. ocakta yüzde 50 aldı memur biz hiç demedik ooo memur ne aldı ne etti... memurların bazıları çok kıskanç totalde daha fazla maaş aldığı halde hala işçi şöyle işçi böyle diyenler var...
civil_eng06, 2 ay önce

Ben deprem tazminatını istemediğimi ve almadığımı ispatlarım. Sana göre her şey para demek ki. Neyse bu kadar şikayetçiysen KPSS'ye girip memur olabilirsin.


cetek
Şef
22 Şubat 2024 11:45

Memur derken? Uzman doktor, öğretmen, polis, zabıt katibi vs hangisini istiyorsun?


civil_eng06
Şube Müdürü
22 Şubat 2024 11:46

Sayfanın adı memurlar.net. Adı üstünde "memurlar". Kendi özlük haklarıyla ilgili konuyu açar paylaşırlar çünkü sayfa kendi sayfaları. Ha bir işçi olarak memur forum sitesinde geziyorsan bunlara bir şey diyemezsin. Eğer maaşınla ilgili kıyas yapacaksan ya da serzenişte bulunacaksan da "işçiler.net" sayfası vardır sanırım orada yapabilirsin kıyasını.

filinta23, 2 ay önce
Ben halimden memnunum memurların bazıları bizim ikramiyeye göz dikmiş isteyen gelsin işçi olsun... geçen sizlesme zamanı işçi yüzde 45 aldığında bazı memurlar yeri göğü inletti. ocakta yüzde 50 aldı memur biz hiç demedik ooo memur ne aldı ne etti... memurların bazıları çok kıskanç totalde daha fazla maaş aldığı halde hala işçi şöyle işçi böyle diyenler var...

filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 11:50

ben burda birçok konuya denk geldim işçi bu kadar aldı işçi şu kadar aldı içlerinde fitne çıkarmak fesat çıkarmak isteyenler de var adam demiş 80 bin maaş alıyor külliyen yalan ben bu yalan hased işleri için cevap veriyorum. memurlar işçi ile ilgili foruma yazmasın bizde yazmayız kusura bakma...
civil_eng06, 2 ay önce

Sayfanın adı memurlar.net. Adı üstünde "memurlar". Kendi özlük haklarıyla ilgili konuyu açar paylaşırlar çünkü sayfa kendi sayfaları. Ha bir işçi olarak memur forum sitesinde geziyorsan bunlara bir şey diyemezsin. Eğer maaşınla ilgili kıyas yapacaksan ya da serzenişte bulunacaksan da "işçiler.net" sayfası vardır sanırım orada yapabilirsin kıyasını.


M Y T H
Daire Başkanı
22 Şubat 2024 12:01

Yıllarca işçi memur elele genel greve

Dediler.

Sonuçta işçi memurun hep iki katı.

filinta23, 2 ay önce
ben burda birçok konuya denk geldim işçi bu kadar aldı işçi şu kadar aldı içlerinde fitne çıkarmak fesat çıkarmak isteyenler de var adam demiş 80 bin maaş alıyor külliyen yalan ben bu yalan hased işleri için cevap veriyorum. memurlar işçi ile ilgili foruma yazmasın bizde yazmayız kusura bakma...

ExpertE
Genel Müdür
22 Şubat 2024 17:52

Provokatif açılmış başlık, uzun uzun cevap vermişsiniz bir de. Olması gereken en düşük memurdan dahi az almaları iken; evet sözünü ettik 1000 kere de ederiz, tediyesi ikramiyesi vs ile memurları geçen işçiler elbette mevzu bahis edilecek. Madeni, ağır işçisi vs. geçiniz onlar zaten almalı alsın da ama şuan hemen her kurumda işçiler gayet masa başı işlerde, en yoğun çalışanı bile iş bitince telefonlarını alır eline geçerler kenara, ufak bir şy talep etsen iş tanımları dahilinde bile olsa öfleye püfleye yaparlar asık suratla. Mühendisle maaş kıyas etmeye cüret eden biri var karşınızda, kendi itiraf etmiş zaten ek ödemelerle memur kadar aldığını, bazılarını geçtiğini de anlayabiliyoruz ki eksik söylediğine de eminim. Memurun yarısına zor erişen grupken makasın tamamen kapanıp üzerine çıkılması konuşulmuyor da tepki olarak bu başlığı açtım diyecek birine cevap yetiştiriyoruz, yazık..

22 Şubat 2024 17:55

Ben yazıcam ama siz de yazın işçi maaşlarını merak ediyorum herkes başka bir şey yazıyo, taşerondan geçenler kaç alıyor?

Ben öğretmenim maaşım 42


filinta23
Aday Memur
22 Şubat 2024 18:10

ben savunma sanayii işçisiyim ikramiye dahil aldığım maaş 30-32
Prettypelin, 2 ay önce

Ben yazıcam ama siz de yazın işçi maaşlarını merak ediyorum herkes başka bir şey yazıyo, taşerondan geçenler kaç alıyor?

Ben öğretmenim maaşım 42

Toplam 28 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi