İdareciliği 2. görev yaptılar ki 4 yıl ve 8 yıl ile sınırlandırılabilsin.
Sınırlandırdılar ki mülakat ile alınabilsin.
Mülakat ile aldıyorlar ki siyasi - sendikal - üst kademe - iş adamı gibi baskılara gelebilsinler.
Bu kapasitedeki kişileri atayıp baskıyı yapıyorlar, zınnayan, bana bunu yapamazsınız diyenin ayağını kaydırıyorlar. Ayağı kayan mahkemeye gidemez neden çünkü idarecilik 2. görev.
Bu kısır döngüye hapsedilen idareciler, okullarda çoğu işi Rehberlikçilere paslıyor. Öğretmenden gelen şikayetler ise öğretmene tekrar havale ediliyor. Tabi tüm bunların boşa kurşun atılmaya eş değer olduğunu herkes biliyor.
Bu arada öğrenci zıvanadan çıkıp, veli alkıranbaşkesen oluyor.
İşte eğitimin hali bu.
Sonra kimse çalışamaz olunca, öğrenci de laylaylom moduna girince projeler, arkası kesişmez projeler ve okulları ile millete aşırı çalışmayı dayatıyorlar
Bu atadığı idareciler ile tükenmiş sendromuna girmiş öğretmenler, tüm disiplinini ve motivasyonunu kaybeden öğrenci ile bir şey yapamadıkları için daha çok evrak doldurup üstlere gönderiyorlar. Kağıt üzerinde yüzde yüz başarı gören en üst yöneticiler bir üstlerine yaranmak için daha çok resmi yazı gönderiyorlar.
Bu arada öğrenciden veliye, öğretmenden idareciye, bakandan her türlü yöneticiye herkes prestij kaybediyor. herkes birbirinden nefret edip verilenleri layık görmüyorlar.
bütün bu rezillikler aylarca yıllarca düşünülüp ortaya çıkarılmıştır. Kendine kendine olmazdı.
İdareciliği 2. görev yaptılar ki 4 yıl ve 8 yıl ile sınırlandırılabilsin.
Sınırlandırdılar ki mülakat ile alınabilsin.
Mülakat ile aldıyorlar ki siyasi - sendikal - üst kademe - iş adamı gibi baskılara gelebilsinler.
Bu kapasitedeki kişileri atayıp baskıyı yapıyorlar, zınnayan, bana bunu yapamazsınız diyenin ayağını kaydırıyorlar. Ayağı kayan mahkemeye gidemez neden çünkü idarecilik 2. görev.
Bu kısır döngüye hapsedilen idareciler, okullarda çoğu işi Rehberlikçilere paslıyor. Öğretmenden gelen şikayetler ise öğretmene tekrar havale ediliyor. Tabi tüm bunların boşa kurşun atılmaya eş değer olduğunu herkes biliyor.
Bu arada öğrenci zıvanadan çıkıp, veli alkıranbaşkesen oluyor.
İşte eğitimin hali bu.
Sonra kimse çalışamaz olunca, öğrenci de laylaylom moduna girince projeler, arkası kesişmez projeler ve okulları ile millete aşırı çalışmayı dayatıyorlar
Bu atadığı idareciler ile tükenmiş sendromuna girmiş öğretmenler, tüm disiplinini ve motivasyonunu kaybeden öğrenci ile bir şey yapamadıkları için daha çok evrak doldurup üstlere gönderiyorlar. Kağıt üzerinde yüzde yüz başarı gören en üst yöneticiler bir üstlerine yaranmak için daha çok resmi yazı gönderiyorlar.
Bu arada öğrenciden veliye, öğretmenden idareciye, bakandan her türlü yöneticiye herkes prestij kaybediyor. herkes birbirinden nefret edip verilenleri layık görmüyorlar.
bütün bu rezillikler aylarca yıllarca düşünülüp ortaya çıkarılmıştır. Kendine kendine olmazdı.