Editörler : yaralı-bir-öykü
«1468146914701471147214731474147514761477147814791480
10 Nisan 2020 10:56

serkan__tezcan
Müsteşar

Cookkkk dogruuu:))


isimsizmasum, 4 ay önce - Alıntıya git

ara ki bulasin:)))

10 Nisan 2020 12:04

serkan__tezcan
Müsteşar

burası halen aktif mi merhaba bekarlar:)


lecorb, 4 ay önce - Alıntıya git

hala aktif patron :))

19 Nisan 2020 22:44

06asım
Başbakan Müsteşarı

- Düzce valisinin her yere astırdığı "EVDE KALIN DÜZCEM" afişi alay konusu olmuş. (:-))

21 Nisan 2020 21:21

serkan__tezcan
Müsteşar

:))))

23 Nisan 2020 22:00

biruyeadimbileyok
Kapalı
burdan tanisip evlenen oldumu:)
23 Nisan 2020 22:32

blackstorm
Genel Müdür

slm culüp

26 Nisan 2020 09:10

serkan__tezcan
Müsteşar
burdan tanisip evlenen oldumu:)
biruyeadimbileyok, 4 ay önce - Alıntıya git

forumdan var duyduğum kadarıyla duymuştum :))

26 Nisan 2020 14:35

06asım
Başbakan Müsteşarı
Ne yapıyonuz? Hayat nasıl gidiyor? Evde çatladım beaa.
27 Nisan 2020 10:46

serkan__tezcan
Müsteşar
Ne yapıyonuz? Hayat nasıl gidiyor? Evde çatladım beaa.
06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

kızanım napçaz aynı beaa sen nabıyon :D

27 Nisan 2020 20:36

06asım
Başbakan Müsteşarı

- Abi bir haftadır sakalları kesmiyordum, iyice uzamıştı. Haftasonu keseyim dedim. Malum uzun sakalları ustura ile alırsan daha iyi olur denir. Ben de kendime yakın zamanda ustura almıştım. Haftasonu geçtim banyoya ustura ile kendimi tıraş edeyim dedim. Suratım ekilmiş tarla gibi savaş alanına döndü. Yara bere ve çizikler içinde kaldı. O kadar balsam ve krem sürdüm. Bugün arkadaşlar sordu, abi kedi mi çizdi diye. Evet dedim kedi çizdi. Yanıyor suratım. (:-((

29 Nisan 2020 10:27

serkan__tezcan
Müsteşar

aman dikkat mudur :))

02 Mayıs 2020 07:17

serkan__tezcan
Müsteşar

merhaba :)) hem evde kal hemde elektirikler kesilsin ne yapıcaz yahu sığır gibi

02 Mayıs 2020 14:50

serkan__tezcan
Müsteşar

merhaba :))

02 Mayıs 2020 21:44

06asım
Başbakan Müsteşarı

Evde can sıkıntısından cımbızla bıyıklarımı yoldum hep.

02 Mayıs 2020 21:55

serkan__tezcan
Müsteşar

Evde can sıkıntısından cımbızla bıyıklarımı yoldum hep.


06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

ne yaptın sen mudur :))

02 Mayıs 2020 22:22

06asım
Başbakan Müsteşarı

Fazlalık ve çıkıntı yapan kılları aldım. (:-))) Ama saçlar iyice uzadı.

03 Mayıs 2020 06:05

serkan__tezcan
Müsteşar

sen işini biliyon :))

03 Mayıs 2020 08:30

EL CHAPO
Daire Başkanı

Fazlalık ve çıkıntı yapan kılları aldım. (:-))) Ama saçlar iyice uzadı.


06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

koltuk altini da al

6 ay almadim

calvin klein eu de toiletten guzel kokuyor

03 Mayıs 2020 08:39

serkan__tezcan
Müsteşar

hayda bu ne demek şimdi :))

03 Mayıs 2020 17:31

06asım
Başbakan Müsteşarı

Boşver hacı o kendinden bahsediyor. (:-))

Toplam 29591 mesaj
«1468146914701471147214731474147514761477147814791480