Editörler : Pangaea
«91011121314151617181920»

zeit
Şef
02 Kasım 2007 10:14

puanını ve bölümünü yazarsan yardımcı olabilirim.


devildev
Şef
02 Kasım 2007 10:28

aralık başında alım olacak gibi gözüküyo. şu performansa da çözüm bulsalar güzel olurdu. yeni arkadaşların katılımıyla sesimizin daha gür çıkacağına eminim. :)


sscan
Kapalı
02 Kasım 2007 13:19

slm dost-vefa işte bu haberi bekliyordum diğer verdiğin tarihler doğru çıktı inşallah bu da doğru çıkar artık beklemekten usandım


paşa_06
Kapalı
02 Kasım 2007 13:33

arkadaşlar bence böyle beklemekle olmaz alımın biran önce olması için bakanlığa email atalım. bakın sağlık bakanlığı bu ay içinde alım yapacak


ismail cetin
Aday Memur
02 Kasım 2007 13:48

teşekkürler dost-vefa kardeşim bu güzel haberin için,umarım doğru çıkarda alımlar bir an önce başlar


yeşil_kıvılcım
Aday Memur
02 Kasım 2007 14:33

bende çok tşk ederim böyle bi haberi uzun zamandır bekliyoruz dost vefa kardeş çok saol inş. alım olur inş.

02 Kasım 2007 14:48

sağlık bakanlığı ve meb alım takvimleri belli oldu,tarım bakanlığınında alımlara ilgili açıklama yapması için sesimizi duyuralım,tarım bakanlığına mail atalım,alım şşu ayda olacakmış miş lere hala inanan var malesef.


cooffedu
Memur
02 Kasım 2007 16:43

4/b li olarak sağlık bakanlığındakiler danıştaya dava açıp kazandılar,

bende alım olursa danıştaya dava açmayı düşünüyorum,askerlik istemesi çok saçma (tabi 1 seneden fazla ise) benim 2 sene tecilim var ama sözleşme 1 sene,böyle saçmalık olmaz,olmamalıda zaten


mbas
Aday Memur
02 Kasım 2007 19:13

dost-vefa nın yazdığı haberler genelde doğru çıktı.umarım bu da öğle olur.Biraz daha sabır...


yeşil_kıvılcım
Aday Memur
02 Kasım 2007 19:41

dost vefa kardeş herkes senin duyumlarına güveniyor genelde ben merak ettim nerden duyuyosun bunları kimsenin haberi yokken inş. alım tarihindende biran önce hab erdar olursun kolay gelsin..

02 Kasım 2007 19:50

Teşekkürler bu güzel haber için DOST-VEFA.Bende bir süredir giremiyrdum foruma.Bu güzel haberi şu an okudum hepimize hayırlı olsun inş.


"MELEK"
Aday Memur
02 Kasım 2007 20:14

arkadaşlar; daha önce yazmıştım. tekrarlıyorum :) ocak ayında 2500 sözleşmeli mühendis daha başlamış olacak.. kaynak sağlamdır emin olun :)

il tarım müdürlüğünde çalışıyorum ben..

herkes için hayırlısı


yelvin
Kapalı
02 Kasım 2007 22:04

herkese iyi akşamlar.. güzel haberler okudum demek aralıkta alım var hadi inşallahhh hepimizin adına çok seviniyorum..daha güzel günlere inşallahh..


toprakci72
Memur
02 Kasım 2007 22:38

Yelvin hoşgeldin aramıza özlettin kendini ya saol temennin için


yelvin
Kapalı
02 Kasım 2007 22:53

toprakçı72kardeş nbr?nasılsın? çok saoll..sizleri gördüm daha çok sevindim..alımlar yakında hiç merak etme sabır arkadaşım..


laviniada
Kapalı
02 Kasım 2007 22:54

Arkadaşlar bu bölüm değiştirme dilekçelerini nasıl yazdınız.dilekçe örneği varmı?

içime iyice kurt düştü.atamalardan önce şu işi halledelim.fakat şöyle bir durum söz konusu;bitkisel üretim,tarla,bahçe,koruma aynı boş kadroyu tercih edebiliyor.bu durumda alt programa göre kod numarasını değiştirmenin mantığını anlayamıyorum..


yelvin
Kapalı
02 Kasım 2007 22:58

ösym ye gitmen lazım laviniada arkadaşım ordan daha sağlıklı bilgi alırsın,sonuçta atamaları ösym yapıyor.. biran önce hallet,işini sağlama al..yakında çok ziraat mühendisi ve veteriner alımı olacak..


fatihxx65
Şef
03 Kasım 2007 08:55

sağol dost vefa ve melek arkadaşlarım... zaten aralık ayını bekliyoruz... diliyoruz ki söyledikleriniz doğru olur ve ocak ayında 2500 yeni arkadaş tabi bunların içinde bende olmak şartıyla :))) başlamış olur:)))))) bunları tekrarlarken size olan güvensizlikten değil bürokratlara olan güvensizlikten dolayı gerçekten mi? nerden duydunuz? umarız ozaman olur gibi cümleler kullanıyoruz...

inşallah 2 ay içerisinde beklenen güzel şeyler olur:)))


DOST_VEFA
Daire Başkanı
03 Kasım 2007 14:42

Selam arkadaşlar şu anda diyarbakırda eğitimdeyiz. onun için sayfaya pek uğrayamıyorum. verdiğim haberler in sağlamlığını test etmeyinceye kadar burdan yazmıyorum. aralık ayına kadar alım olacak haberide o şekil test ettikten sonra yazdım. Ama herzaman dedimğim gibi inşallah doğrudur. Çünkü bende güvenmiyorum siyasetçilerin sözüne. Bu haber inşallah doğru çıkar. kaynak sağlam. ikinci olarakta şu anda çalışanlar için bir duyumum onuda ilerde yazarım inşallah. bi y-teyit ettirmemem lazım


DOST_VEFA
Daire Başkanı
03 Kasım 2007 14:52

Fatih kardeş burda kimsenin duyguları ile oynamak üzere yazmıyoruz. ben özellikle haber kaynağını çok iyi teyit ettirip güvenmediğim müddetçe yazmıyorum yazmamaya çalışıyorum.buda öyle oldu. inşallah doğru çıkar. Targelci arkadaşlara da inşallah güzel bir haberim olacak en kısa zamanda

Toplam 193811 mesaj
«91011121314151617181920»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi